Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z rozłączeniem przedniego napędu, walczę już z tym tydzień, i nie mam już pomysłów co do przczyny tego, posprawdzałem całą elektrykę, ciśnienie, mam założoną też nową pompę, proszę o pomoc kto wie coś na ten temat i wie jak mógłby mi pomóc, mój numer telefonu: 661860314 , jestem z Kujawsko-Pomorskiego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ferdihubi
      Witam, jestem świeżakiem na af.pl szukałem i znalazłem odnośnie napędu ze nie można wyłączyć a mój problem z fergusonem 3060 autotronic 1987r mam taki ze podczas włączania przedniego napędu nie włącza się kontrolka na desce( bywało czasem tak ze podczas jazdy włączała się)  , elektrozawor sprawny(załącza napęd), zarowka w kontrolce tez sprawna , brakuje mi pomysłów gdzie szukać , poratuje ktoś pomysłem ? 
    • Przez AdamKryski
      Witam. W przeciągu 6lat w przednim napędzie  wymieliło mi  3 razy łożyska igielkowe, uszczelniacze obudowę tryb zebaty atakujący, wałek i wszystkie inne.... 3ci raz i tylko prawa strona!!!! Ręce mi już opadają.... 
      Opony przód  9,5-24 diagonalne
                     Tyl 14,9-28 radialne.
      Czy nie powinne  być z tylu 16,9-28 ??? Różnie piszą raz że 14.9 A raz że  16stki....
      Pomocy!!!
    • Przez marciniu94
      Witam. Mam pewne pytanie otóz dwa lata temu kupiłem ciągnik john deere 6506 i zauważylem, że kiedy włącze przedni napęd słychać w skrzyni dziwne dźwięki, takie jakby stukanie, zwlaszcza kiedy jedzie sie na wstecznym. Ostatnio zastanawiamy się nad założeniem do niego tura i stąd moje pytanie czy ktoś wie co to może być, czy może ten typ tak ma. Bardzo proszę o odpowiedz, z góry dziękuje. 
    • Przez Adamo_Drifter
      Jak w temacie co sądzicie o takim napędzie. Uprzedzając wiem że cały będzie do rozebrania i przejrzenia.
    • Przez asus921
      Witam
      Mam problem z napedem pompy hydraulicznej, aktualnie naped na podwojnym kole pasowym, dwa paski 1120 (13mm szerokosci), przy wiekszym obciazeniu paski zatrzymuja sie i piszcza. Po zalozeniu nowych chwile byl spokoj, bo potrafilo silnik zadusic, a sie nie slizglo. Jednak znowu sie poluznily i to samo. 
      Chcialbym to przerobic, tylko jak najlepiej ? Zamiast kol pasowych zamontowac zebatki i dopasowac jakis lancuch ? Jezeli lancuch to jaki? Najzwyklejszy napedowy? Czy moze jednak wieksze kola i szersze paski, ale na to nie ma zabardzo miejsca, kolo juz prawie dotyka wentylatora. Najlepiej byloby spiac pompe bezposrednio, ale na to tez nie ma raczej miesjca.
      A moze macie jakies inne pomysly?
      Postaram sie dodac jutro jakies fotki.
      Silnik 70 KM, pompa dwusekcyjna strzelam, ze okolo 20/10 cm3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v