Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
sprawdź czy świece żarowe grzeją a jak nie to sprawdź czy są dobre następnie przekaźnik od świec i tak po kolei do stacyjki. Ale ogólnie te modele ciężko palą Ja mam świece żarowe sprawne rozrusznik magnetona czeski szybkoobrotowy i do tego przy dużych mrozach grzalke w bloku i to pomaga ją uważam ze w tych traktorach rozruch powinien być na 24V
Opublikowano
ja przy swoim dałem se na spokój że świecami i grzałkami , nowe aku, nowy rozruch a i tak jak spadnie poniżej zera to ciężko pali ale już od kilku lat używam startera, wystarczy że nawet przy -15 psiknę odrobinę startera i pali od strzała i nie piszcie mi tylko że można silnik uszkodzić czy coś w tym stylu bo jak już napisałem praktykuję ten patent codziennie lub co drugi dzień z racji tego bo wycinam nim kiszonkę dla bydła i jest wszystko ok a i sam,, patent " nigdy nie zawiódł....wczesniej gorąca woda a nawet ogień pod miską :)
Opublikowano

w większości 105-tki to już traktory ze sporym przebiegiem (ze względu choćby na lata produkcji ) i różnie bywa z ciśnieniem sprężania w tych silnikach a od tego trzeba zacząć z resztą jak w każdym dieslu .

Jeśli,więc jeszcze jest dobra kompresja na tłokach to sprawne świece żarowe dają efekt nawet przy mrozach  sięgających -15 *C  .

Pod sterownikiem świec musi być grubszy przewód zasilający świece . Jak po przekręceniu kluczyka nie pojawia się tam napięcie to  sterownik nie działa

Opublikowano
2 godziny temu, DarekD napisał:

w większości 105-tki to już traktory ze sporym przebiegiem (ze względu choćby na lata produkcji ) i różnie bywa z ciśnieniem sprężania w tych silnikach a od tego trzeba zacząć z resztą jak w każdym dieslu .

Jeśli,więc jeszcze jest dobra kompresja na tłokach to sprawne świece żarowe dają efekt nawet przy mrozach  sięgających -15 *C  .

Pod sterownikiem świec musi być grubszy przewód zasilający świece . Jak po przekręceniu kluczyka nie pojawia się tam napięcie to  sterownik nie działa

Dodam tylko że jeżeli ktoś jest sympatykiem świec żarowych to najlepszą jest opalarka zapodana do kolektora ssącego , jej 2000W bije na łeb wszystkie świece, No bo jaką moc ma zwykła świeca, 200 wat ??? A z płomieniowej tyle ognia że wciąga ogień jak byk żołędzia nosem :)

Opublikowano

piszę o świecach żarowych tylko dlatego,bo wiem ,że to działa jak są oryginalne i sprawne . Latanie z suszarką czy opalarką  jest chyba bardziej kłopotliwe choć nie przeczę ,że daje lepszy efekt niż 4 świece .

Kolego "radek5314" ustaliłeś już coś ^_^ ? Jak będziesz wymieniał świece to radzę szukać oryginalnych  ISKRY -grzeją tak jak powinny czego nie powiedziałbym o zamiennikach  (no name )

Opublikowano

Witam. Mam problem ze sterownikiem świec żarowych w Zetor 10540 nie wiem jak podłączyć ten modół. Jest tam wtyczka na cztery przewody o kolorach, niebieski, szary, żółty, zielony. Jaki kolor od czego? 

IMG_20190916_094356.jpg

Opublikowano

Bez sterownika zima ciężko, długo kręci. W cieplejsze dni bez problemu ale nadchodzi zima i chciałbym żeby to działało. Jak umiesz mi pomóc to super. A jak Twój zetorek? 

Opublikowano

Radek5314 i jak tam, mógłbyś zrobić zdjęcie kostki jak jest sterownik podpięty albo szczegółowy opis. U mnie z ciągnika niebieski to plus po zapłonie, szary masa, żółty czujnik temp a zielony kontrolka. Do tego doszedłem ale jak podłączę kolorami w modół to nie działa.

Opublikowano

Sprawdziłem i masa dochodzi.W ogóle widać że w kablach coś było kombinowane przede mną. Chciałbym żeby ktoś podał mi najlepiej oznaczenie który kolor w modóle od czego jest albo zdjęcie wtyczki. Radek5314 możesz zdjęcie zrobić Twojego podłączenia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v