Polecane posty

leslaw2542    3

Witam do czego służy ten kabelek od regulatora napięcia podłączany pod zacisk B+ alternatora image.png.a4a549f686491301ce9d5723dbe5e46a.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    216
Napisano (edytowany)

( B+ ) to zacisk prądowy, puszczasz z niego kabel do rozrusznika i podpinasz pod tą samą śrubę co masz podłączony akumulator.Najlepiej przewodem od przekroju od 6-10mm2

 

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leslaw2542    3

dzięki za odpowiedż ale chodziło mi o ten kabelek co jest przy regulatorze napięcia jako trzeci styk i jest podłączony do tego samego zacisku B+ co kabel od ładowania,pytam dlatego że mam zamiar zamienić ten regulator na taki od fiata ale on ma dwa kabelki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jackob1997    216

Czyli chodzi o ten czerwony przewodzik (od lewej strony) który idzie od zacisku (Ш) regulatora napięcia do zacisku (B+) na altku.Jest on od prądu wzbudzania alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leslaw2542    3

jeżeli ten kabelek odpowiada za wzbudzenie alternatora to jak wzbudzi się alternator po zamianie regulatora napięcia na taki od maluch ,tam nie ma tego trzeciego kabelka

aby podłączyc go do zacisku B+ alternatora, czy taka podmiana może zaszkodzić alternatorowi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    216
Napisano (edytowany)

@iesław2542 taka zmiana nie zaszkodzi alternatorowi,tam masz dwa kabelki (jeden zółty i jeden zielony).Zielony idzie do szczotki alternatora a żółty do zacisku B+. Ten regulator jest do alternatorów w których niema umasowionych szczotek.

 

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leslaw2542    3
Napisano (edytowany)

czytałem posty gdzie było napisane że jeden kabelek podłączyć do zacisku z dwoma kabelkami a drugi do zacisku z jednym a do B+ tylko ładowanie.image.png.d501695b1aef5963932e1e3207b69214.png

Alternator od T-25 nie ma szczotek czy w takim razie jest możliwa taka zamiana regulatorów?

Edytowano przez leslaw2542

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    216

@iesław2542 a jaki jest powód zmiany regulatora jeśli można wiedzieć.Pytam z ciekawości :).Czyżby wahania napięcia po za zakresem tolerancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leslaw2542    3

wymieniłem kilka regulatorów z powodu ich wadliwej pracy ten który jest obecnie zamontowany jakoś dziwnie działa tzn. kontrolka od ładowania gaśnie po odpaleniu silnika ale po kilku minutach zaczyna sie lekko podswiecać a na wysokich obrotach pulsuje co około 1 sekundę ,alternator jest nowy i był sprawdzany w serwisie ,podobno  z tym polskim regulatorem ma być lepiej

zastanawia mnie tylko to że ten polski regulator posiada zacisk  67 i 15 a ten od t 25 ma jeszcze zacisk B+

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    216

@leslaw2542 a co ma być zastanawiającego w tym fakcie :) ,zacisk regulatora 67 to zacisk który idzie do szczotkotrzymacza,natomiast 15 co zacisk który idzie do kontrolki ładowania,czyli na upartego ten regulator da radę podłączyć z tym że ten kabel z zacisku 67 będzie lużny czyli nie używany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    404
Napisano (edytowany)
1 godzinę temu, jackob1997 napisał:

@leslaw2542 a co ma być zastanawiającego w tym fakcie :) ,zacisk regulatora 67 to zacisk który idzie do szczotkotrzymacza,natomiast 15 co zacisk który idzie do kontrolki ładowania,czyli na upartego ten regulator da radę podłączyć z tym że ten kabel z zacisku 67 będzie lużny czyli nie używany

I ciekawe jak będziesz mistrzu sterował napięciem. Przestań chłopie pisać te brednie bo nie masz pojęcia ani o działaniu alternatora ani jak to podłączyć i jeszcze trochę to kolega @leslaw2542 pójdzie i kupi sobie nowy alternator. Chyba że za nieudane pseudo porady w twoim wydaniu jesteś w stanie  zwrócić pieniążki za alternator/regulator oraz kolegi pracę.

Leslaw najpierw kup regulator, później wklej jego zdjęcie oraz dokładne zdjęcie swojego alternatora skupiając się na wyjściach śrubowych (jest kilka typów tak samo jak regulatorów od fiat'a) i rozpiszemy co jak podłączyć.

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    216
Dnia 10.02.2018 o 00:37, bears napisał:

I ciekawe jak będziesz mistrzu sterował napięciem. Przestań chłopie pisać te brednie bo nie masz pojęcia ani o działaniu alternatora ani jak to podłączyć i jeszcze trochę to kolega @leslaw2542 pójdzie i kupi sobie nowy alternator. Chyba że za nieudane pseudo porady w twoim wydaniu jesteś w stanie  zwrócić pieniążki za alternator/regulator oraz kolegi pracę.

Mam pojęcie o działaniu alternatora oraz jego podłączeniu.

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leslaw2542    3

Witam wszystkich zainteresowanych moim postem i wielkie dzięki za udzielone porady,odnośnie mojego alternatora i problemów z regulatorem napięcia ,doszedłem do wniosku że ten czerwony kabelek przy regulatorze napięcia jest podpięty pod zacisk B+ alternatora po to aby mogła zapalić się kontrolka od ładowania bo po jego odłączeniu od tego zacisku kontrolka się nie zapala .W przypadku zastosowania regulatora takiego od fiata z dwoma kabelkami to podpiąłem żółty kabelek pod zacisk wzbudzenia w alternatorze a zielony pod ten zacisk obok co go nie widać po założeniu obudowy i jest OK>ładowanie stabilne 14,5-14,6 bez obciążenia,obecnie jestem na etapie wymiany całej instalacji , zobaczymy jak będzie działać ładowanie po ukończeniu i podpięciu całej instalacji.

Na chwilę obecną temat regulatora napięcia uważam za rozwiązany

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ReverS07
      Witam! 
      Mam kilka pytań. Co do czujnika temperatury w t25 to jest problem bo jak włączam masę to wskazówka się porusza, czyli chyba wszystko jest podpięte. Ale znów podczas jazdy wskazówka się nie rusza. Czy to wina czujnika bo napięcie w przewodach jest wszędzie i czy mogę kupić zamiennik w postaci czujnika wody do MTZ-ta?
      Z góry Dziękuje za Odpowiedź
      P.S. To jest czujnik wody do MTZ-ta

    • Przez romanewas
      Witam
      Chce dokupić TURa do T25 ale mam potrzebę aby był to ekstremalnie wysoko podnoszący TUR. Wysokość jaką bym chciał osiągnąć to nawet 5m (a nawet 5,5 ;)! Czy jest to możliwe?? Chce podnosić materiały budowlane na budowie która będę niedługo zaczynał i gdyby się tak dało to było by to doskonałym ułatwieniem dla mnie... Czy dobry podnośnik po podniesieniu TURa nie będzie opadać? To kolejna ważna kwestia. Dodam, że nie potrzebuję dużej siły podnoszenia. Ewentualnie może jakieś podnosniki o ekstremalnie długim skoku i drugi punk ich montażu zaraz przy kabinie? Czekam na wszelkie sugestie.
       
    • Przez ReverS07
      Witam!
      Mam pytanie co do wycieraczki do Władimirca. Nie wiem gdzie kupić nową. Ma ktoś z Was jakieś namiary czy zdjęcia. Po prostu chce wymienić na nową
      A i jeszcze jak zdjąć te pióro z ramienia wycieraczki T25 to może bym tylko pióro wymienił
      Z góry Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam 
    • Przez Hari123
      Witam temat moze i prosty dla co niektorych ale mam problem z sprzeglem w t25 otoz po wcisnieciu sprzegla do konca majac ciagnik na biegu wszystko jest ok, ale po dodaniu gazu ciągnik sam jedzie tak jakby sprzeglo nie było do końca wcisniete. W tym roku podczas remontu wymieniłem na nowe osobiście koło zamachowe, tarcze sprzegłową, docisk, łabki, łożysko w skrócie wszystko co z sprzeglem związane, przejechane mam teraz ok 30mth i dopiero teraz cos jest nie tak, dodam że sprzeglo dzisiaj regulowalem od nowa bez większych efektów, proszę o radę  
    • Przez ReverS07
      Witam!
      Mam pytanie. Wykręciłem rozrusznik z władka, podpiołem go do klemy z akumulatora by sprawdzić jak działa. Okazało się że robi się zwarcie lub bendix wysuwa się do przodu bez kręcenia. Normalnie wyskakuje i nic.
      Wina bendixa czy elektromagnes do wymiany bo szczotki są sprawne?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj