Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z mercatorem. Posiadam w nim silnik perkins 6.354 sprawa dotyczy takiego tyrkotania na pelnych obrotach czy ktos mial taki problem. Do tej pory regenerowalem pompe wtryski ,kupilem droga pompe, skasowalem loz na przekladni katowej. I nic to nie dalo. Mam w planie wyslac jeszcze pompe i wtryski so hoffmana do rzeszowa co  sadzicie o tym serwisie. A morze  ma ktos pomysl co to morze byc. Prosze o pomoc

 

Opublikowano
Podejrzewam ze jak by grzebal to być może by i sobie jakoś z tym poradził ale zostawił tak i tak chyba tak go sprzedał. pierwsza myśl jaką przychodzi to pompa wtryskowa. nie dymi?
Opublikowano
nie wiem skąd jesteś ale w moim rejonie to W Wierzchowiskach kolo Lublina dobrze pompy robili wirówki i wszystkie inne. można zawsze zadzwonić i spytać się czy takie objawy daje źle ustawiona pompa
Opublikowano
te pyrkotanie jak to okreslasz to z tego co pamiętam to wrażenie słuchowe jest takie jakby korbowot zaraz miał bokiem wylecieć prawda? A wtrysk no nie sądzę ale jak siebie sprawdzałem u znajomego to wszystkie ładnie pylily i przy dobrym ciśnieniu się otwierały.
Opublikowano

Wszoraj zawiozlem wtryski do znajomego co ma pompke do testowania wtryskow. Okazalo sie ze jeden cisnienie utrzymuje ale dziwnie pyli i nie slychac go dobrze tak jak reszte. Odkrecil koncowke i nie mogl wyciagnac iglicy . A co naj ciekawsze to wtryski wrucily od pompiarza z buska.

Opublikowano
W takiej sytuacji pasowało by go zmienić bo moze ten jeden cylinder nie dostaje dawki jakiej trzeba i w postaci jakiej by smakowało i pryka? nie wiem może i to ale coś to zbyt proste by było
Opublikowano
faktem jest ze wszystkie powinny idealnie pylic aby silnik prawidłowo pracował. A pompiasz cóż tak to już z nimi jest jak z lekarzami a o reklamacji nawet nie ma co mówić bo zaraz zgoni na Ciebie ze gowniane paliwo lejesz
Opublikowano (edytowane)

Luz na kołach rozrządu a szczególnie na wałku królewskim ( przekładnia kątowa która napędza pompę ) . 

Było o tym wiele razy 

Edytowane przez Gość
Opublikowano
15 minut temu, krzysiek130287 napisał:

Z pompiazami ciezko wojne wygrac 

 

Z druciarzami i częściami z ryżu .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez gameplayakiho
      Witam.
      Zastanawiam się na zakupem ciągnika i mam problem z wyborem między Claasem Arion 430 oraz Valtra A114 lub N104
      ewentualnie New Holland T5.
       To będzie mój główny ciągnik więc zależy mi na wytrzymałości tego ciągnika dlatego moje pytanie który ciągnik był by najlepszy  w przedziale 100-120 KM
    • Przez artur04c
      Witam, Mam Claasa Airiona 640 i zauważyłem ze sam z siebie kręci się wałek odbioru mocy z tyłu choć jest wyłączony, jak go zahamuje to niby stoi ale po czasie lub po ponownym uruchomieniu silnika znów się kręci. Sytuacja jest wredna bo jak jadę z opryskiwaczem to mi zaczyna wałek kręcić i podczas transportu wiadomo co sie dzieje. Jakieś porady ? 
    • Przez POLAKPl
      Witam, potrzebuję instrukcji napraw claas ares 816 po polsku. Czy może ktoś tako posiada? 
    • Przez marekkucybala2
      Witam, posiadam od kilku lat kombajn zbożowy Claas Dominator 98sl. Nie było z nim wcześniej żadnych większych problemów. W tym roku problem polega na tym że kiedy chciałem wyjechać kombajnem to odpala ale nie chce jechać. Co może być przyczyną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v