ludwik1977

Traktor Lamborghini na nowy PROW

Polecane posty

ludwik1977    1

Chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje traktor  Lamborghini w przedziale mocy 110 do 130km i jakie są różnice w cenie między wielkościami i ile kosztuje przedni TUZ i WOM do takiego traktora proszę o możliwie szybką odpowiedź. Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    99
Dnia 24.01.2018 o 19:29, zetorlublin7341 napisał:

chłopie wal do deelera bo tu mało kto ci odpowie na to pytanie

zależy do którego :D bo każdy dealer ma inną cene

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mllodyyy
      Witam mam takie pytanie czy ktoś się orientuje jaki jest przelicznik według którego ARIMR przelicza moc ciągników, chodzi mi głównie o to że mam 35 ha i zastanawiam się czy agencja przyzna mi ciagnik o mocy 110 KM a jak nie to ile musiał bym mieć ha żeby taki ciagnik mi przysługiwał, i czy dzierżawa jak nie jest zapisana notarialnie tylko jest umowa na piśmie między rolnikiem a właścicielem działki to tez będzie się zaliczać do wielkości gospodarstwa?? czy musi być raczej dzierżawa spisana notarialnie ??
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AgroRol323
      Witam
      Pytanie z ciekawości. Robił ktoś sama 4x4 z innymi kołami z przodu a innymi z tyłu? Miałem pomysł na przedni most od uaza, a tylny od stara. Wie ktoś czy w ogóle da się to połączyć i jak to połączyć?
      Z góry dzięki
    • Przez Rabe
      witam mam problem z ustawieniem pomp w ciagniku lamborghini 1506dt silnik h1106 wiec od poczatku 
      silnik uległ zatarciu na 4 tloku został rozebrany szlif wału skrecony ustawione zawory nowa pompa oleju itd ,rozrzad to 2 koła zebate 1 wał korbowy (posiada znak 1 kropka ) 2 koło zebate wałka rozrzadu (znak 2 kropki )ustawienie zabek w zabek oczewiste inaczej sie nie da
      koło zebate walka rozrzadu ma mozliwosc niewielkiej regulacji na srubach lecz zostało załozone tak jak przed rozbiurka 
      dalej jest problem przy okazji remontu dałem do sprawdzenia pompy wtryskowe okazało sie  ze to złom (2 pompy miały 2 rodzaje tłoczków 9 i 10 do tego przyterte jak to mogło chodzic ????) pompy zregenerowane załozone po staremu na stare podkładki i silnik nie pali jeżeli już złapie to pochodzi pół minuty i gasnie przy czym kopci nie wchodzi na obroty
      doczytałem ze  poczaek wtrysku ustawia sie podkladkami regulujac odległosc pomp od wałka rozrzadu tu pytanie jak to zrobic czy ktos ma morze intrukcje do tych ciagnikuw lub l kiedys cos takiego robil prosze o pomoc
      co znalazłem koło pasowe ma 3 znaki pms ( to pewnie gmp) drugi to II 1* trzeci II 4*
       
       
       
       
       
       
       
      0
    • Przez TypowyJanusz
      Jakiego dokładnie lakieru RAL użyć do pomalowania srebrnej maski w LAMBORGHINI?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj