Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 25.11.2017 o 12:21, zacx18 napisał:

Witam. Z racji niedogrzewania się silnika w ciągniku agroplus 100  model silnika bf6m1012e postanowiłem wymienić termostat . Tak wiec czy jest to skomplikowana czynność  ? (Czy oddać to komuś żeby to zrobił )  czy warto spróbować samemu  . Termostat  znajduje się w tej obudowie na zdjęciu  ? Czy się mylę ?   I czy termostat z linku pasowałby ?http://agrochlopecki.pl/product_info.php?cPath=1_111_138_1574&products_id=12490&osCsid=7fb380530b20c23e786974778958513b

Bez tytułu2.png

Tutaj to jakiś bezmarkowy termostat zapewne chińczyk. W intercarsie za 70zł kupiłem behr taki sam jak dała fabryka.

Opublikowano

Ten behra jest pod bf6m1013 więc chyba nie będzie pasował . Pod mój model silnika oryginalny ponad 300zł a  zamiennik nie wiem czy jakiś sensowny się znajdzie .

Opublikowano

To jest chyba  numer 04198786   są zamienniki ale  nie wiem który wybrać  , a i jeszcze dochodzi kwestia uszczelki obudowy termostatu i łącznika z oringami  pewnie oryginalne będą  sporo kosztować sądząc po cenie termostatu.

Opublikowano

Mam problem z silnikiem deutz. Ciągnik po odpaleniu wkręca się na obroty i gaśnie. Myślałem że jest słaby akumulator więc kupiliśmy nowy i znowu to samo. Raz na jakiś czas odpali i faluje na obrotach i gaśnie. Po odłączeniu akumulatora na kilka minut można go zapalić ale faluje na obrotach i znowu gaśnie a później już tylko po zapaleniu wkręca się na obroty i gaśnie 

Opublikowano

Faktycznie z pośpiechu nie napisałem.  Ciągnik to agrofarm.  Po telefonie do serwisu kazali podgrzać płytę centralna za siedzeniem i po tym zabiegu ciągnik chodzi jak należy.  

Opublikowano (edytowane)

To sprzedaj ciągnik skoro nie stać cię na exploatację.  Albo raz go nie zatankuj. I sam własnoręcznie wykonaj jego pracę.  A termostat jest tańszy coś około 50ejro. A g.... Z internetu z 50zł kupisz.

Edytowane przez Laval
Opublikowano

a czesto wymieniacie płyn chłodniczy w deutzach? i sami wymieniacie czy robi to serwis? no i czy agrofarmy mają też termostaty? bo zimą zawsze mi sie nagrzewa do pierwszej czarnej kreski

Opublikowano (edytowane)

Gdzie znajduje się korek spustowy płynu chłodniczego w bloku silnika   BF6M1012E  ?

chyba znalazłem nakrętka za alternatorem 

jaki płyn chłodniczy nadaje się do tego silnika ? 

Edytowane przez zacx18
Opublikowano (edytowane)

Dokładnie za alternatorem masz korek spustowy. Płyn prawie dowolny. Spełniają obecną normę czyli DQC CB-14.

Wszelkie informacje masz tu.

http://www.deutz.de/service/maintenance/betriebsstoffe/kuehlsystemschutz/freigabesystem_ku
ehlsystemschutz.de.html

Chociaż pewnie jako niezalogowany wyrzuci cię na stronę domową.

Link do listy produktów masz w tym opisie.

http://www.deutz.com.sg/live_deutz_com/service/maintenance/betriebsstoffe/kuehlsystemschutz/freigabesystem_kuehlsystemschutz.de.html

Edytowane przez Laval
Opublikowano

Siemka mam pytanie chcę zakupić deutz fahr agrotron 4.85 jednak jest on bardzo słaby na najwyższym biegu sam ledwo jedzie co dopiero pod obciążeniem.... facet który chce go sprzedać mówi że to wina regulatora obrotów, że jakieś łożyska są do wymiany, dodam że ciągnik nie kopci odpala normalnie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v