Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chyba fuchowiec a nie fachowiec.  Wtryski nie stykają się z olejem.  Pompki mają swoje oringi tyle że jak by poszły to paliwo dostanie się do oleju. A takiej możliwości nie ma bo są dwa na dole by tak sytuacja miejsca nie miała. U góry jest jeden więc paliwo na zewnątrz wyleci. W razie awarii oringów. A jak pisałem teoria tak, w praktyce możliwości brak.

Edytowane przez Laval
Opublikowano

Witam. Zwracam się do Panów z pytaniem odnośnie silnika DEUTZ F4L912 49,5kW. Moje pytanie odnosi się do turbosprężarki w takim silniku, a w zasadzie czy jest możliwość montażu takiego osprzętu i jeżeli tak to czy jest to bezpieczne? Mam na myśli czy silnik jest na tyle przystosowany aby współpracował z turbosprężarką i jeżeli tak czy jest to dużo większe obciążenie dla takiego silnika jak np w silnikach DEUTZ BF4L913T?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)

Sensu zakładania nie widzę tak naprawdę to dwa całkowicie różne silniki. Tylko blok jest ten sam i wał korbowy. Reszta to zupełnie inna bajka. Czyli panewki, korbowody, tłoki,uszczelka pod głowicę, głowica. Co więcej żadna 912 nie miała doładowania nigdy. Tylko 913 mogły mieć turbiny.

Swoją drogą żadnego sensu nie widzę w zakładaniu turbiny do tego silnika, bo niby po co?

Edytowane przez Laval
Opublikowano

Sens jest taki że potrzebuję trochę więcej mocy w ciągniku i myślę o turbinie. Nie jest powiedziane że dojdzie to do skutku ponieważ nie chciał bym uszkodzić w ten sposób silnika i dlatego zwracam się z takowym zapytaniem do Was. Ciągnik do jakiego chciał bym zastosować turbo to Deutz Fahr AgroXtra 4.07. Ciągnik ma fabrycznie 70KM (róże źródła różnie podają). W niektórych pracach z moim sprzętem przydało by się z 5KM więcej (mam porównanie do ciągnika 75KM). Może to śmiesznie brzmieć ale różnice widać. Nie chciał bym zmieniać ciągnika ponieważ za ten budżet nie kupię ciągnika w takim stanie technicznym. Posiadam ten ciągnik 5 lat i naprawdę technicznie ciągnik jest w dobrym stanie, nie posiada znaków że gdziekolwiek był rozkręcany. Przepracowane ma 6100 godz i jedyne co w niedługim czasie można zrobić to hamulce. Opony oryginalne tył 70% przód 20% wiec w zasadzie czego szukać :D . Wizualnie może ma parę wad ale wygląd na 2 miejscu u mnie. Kolejna duża zaleta w tej maszynie to 2 półbiegi i rewers oraz to że skrzynia w pełni mechaniczna. naprawdę fajny zwinny sprzęt z dobrą widocznością tylko troszkę mało mocy :( . Rozpisałem się ale chce przekonać że nie jestem desperatem tylko szukam dobrego rozwiązania.  Dzięki pozdrawiam 

Opublikowano

Próbowałem. Problem w tym ze jak przedztawie na pompie to wysokie obroty jalowe osiąga. Rzedu 1600. Chyba ze wiesz jak z tym sobie poradzić. Wyglada to tak że przy pompie sa 2 "śrubki" i z tego co powiedział mi fachowiec od pomp to wiekasza jest od dawki a mniejsza od obrotów jalowych. Podkrecajac dawkę zwiększają sie obroty i ta mniejsza srubką juz nie moge ich obniżyć (wszystkie plomby byly zachowane oryginalnie)

Opublikowano (edytowane)
Dnia 14.11.2018 o 17:45, piotrbm_211320 napisał:

ogólnie wydaje się że tylko tłoki mają inną komorę spalania

 

kolego laval agroprima która naprawiałem jakiś czas temu miała silnik 912 z turbina ...

Wejdź na stronę producenta i sprawdź. Nie było doładowanej 912.

Nie rozśmieszają mnie 5KM nie zauważysz. Ciekawe, czy rozróżniasz moment obrotowy i przełożenie całkowite od mocy.

Edytowane przez Laval
Opublikowano

fakt że tutaj masz racje że gdzie indziej jest moment obrotowy w doładowanym a gdzie indziej w wolnossącym  a co do danych to system sdf w ciągnikach wyprodukowanych przed 2000rokiem kuleje nie ma nawet co wspominać o starszych a agroprima ma bo wiem co widziałem wiem co robiłem i wiem czym człowiek pracuje

Opublikowano (edytowane)
Dnia 27.12.2018 o 22:00, piotrbm_211320 napisał:

 

.

Edytowane przez Gość
Opublikowano

musisz mieć sprzęt do nabijania butli azotem ja go mam wiem że w żadnym serwisie sdf nie mają szukaj porządnego serwisu hydrauliki siłowej ale jeszcze na sam początek to nic nie mruga nic nie woła żadnym błędem i przy czym to przestało działać?

Opublikowano (edytowane)
Dnia 28.12.2018 o 18:56, piotrbm_211320 napisał:

 

:)

Edytowane przez Gość

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v