Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak można włożyć odwrotnie? Przecież rurka od przelewu/nadmiaru będzie przeszkadzać ?

 

 

Bez problemu włożysz odwrotnie wtryskiwacz. Jedyną przeszkodą jest świeca o ile silnik ją posiada. Co mam ci zdjęcia wstawić? Czy sobie po prostu dokumentacje otworzysz? Polecam szczególnie dodatwk Service Training do tego silnika i dodatki Service News. Dlatego Niemcy zwracają na to szczególna uwagę prowadząc szkolenia. Bo mieli masę takich przypadków w byłej Rosji. Dodatkowo Rosjanie ponad miarę dokręcali przewody wtryskowe, co doprowadzało do spadku mocy silnika. Zwężał się otwór w rurce.

Autorze jak pogoiłeś listwę to raczej już sam jej nie wyprostujesz tylko narobisz więcej szkody. A z listwy nic nie wypadnie, bo jest płaska. Są tylko wycięcia by zmniejszyć jej masę i otwory na pazurek pompy.

Opublikowano

Rozłożyłem wszystko jeszcze raz i sprawdziłem po kolei, zacząłem od sprawdzenia zaworów, ustawiłem 0,3 na ssącym i 0,5 na wydechu. Wyjąłem wtryski i sprawdziłem ciśnienie, okazało się że na jednej końcówce nie trzyma ciśnienia, była przytarta iglica, co dziwne to nowe końcówki Boscha. Pózniej przyjrzałem się regulatorowi obrotów, co mnie zaciekawiło to że cięgiełko od linki nie dochodzi do końca, po wnikliwszych oględzinach okazało się że linka zaczepiła się o uchwyt pancerza. Złożyłem, odpaliłem, sprzęt chodzi jak zegarek.

Opublikowano

Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu bo widzę że tutaj jest sporo znawców silnika Deutz. Posiadam ciągnik Deutz dx 6.30 i mam problem z wentylatorem zimnego powietrza., a dokładnie z czujnikiem sterującym nim. Wentylator załąnczany jest przez olej który puszcza ten czujnik\zawór i jest on chyba nie sprawny. Rozebrałem go i wyciągnąłem kulkę zamykającą przepływ oleju i teraz wentylator kręci bez względu na temperaturę. Czy można to tak zostawić, bo nie mogę znaleźć takiego zaworu?

Opublikowano

Witam! Koledzy poradzicie coś odnośnie Deutz Agrotron 6.45? Mianowicie nie podnosi i nie ma kierowania. Podniósł raz i nie chciał opuścić, w nocy sam opadł. A kierowania brakło po zjechaniu nim z naczepy. Co to może mu dolegać? Spuściłem olej - czysty, ale na filtrach były opiłki.

Opublikowano

Pompa dziś oddana do sprzawdzenia - jutro będę wiedział czy można ją uratować. Wyjąłem filtry i na dnie oprócz opiłków były kawałki metalu - takie powyginane cienkie blaszki. Co to może być?

Jak sprawdzić ten napęd pomp?

Opublikowano

to pewnie była mocno zaniżona cena jak się odważyłeś kupić z uszkodzoną hydtauliką , tak na marginesie pompę to się sprawdza na ciągniku a nie bebeszy od razu maszynę ale mimo wszystko życzę powodzenia i życzę ci żeby filtry które były w ciągniku były sprawne  w innym przypadku bedzie kosztować

Opublikowano

Witam. Panowie co ile motogodzin wymieniacie olej w Deutz DX 6.30? Jaki olej lejecie? Kupiłem taką maszynę i chciałbym zasięgnąć więcej informacji :)

 

Ja leje Turdusa i zmiana co 250 motogodzin.

Opublikowano

@Nismo, ogólnie te silniki są bardzo żywotne, ja sprawdzam je (tyczy się to także do innych silników) wyciągam bagnet i sprawdzam przedmuchy, jak są duże i wychlapuje olej to raczej silnik jest do remontu. Druga rzecz to spaliny, silnik DEUTZ-a chłodzony powietrzem nie powinien dymić, może pojawić się dymek podczas zapalania lub dodawania gazu i musi być czarny, jak puszcza niebieski to do remontu. Co do stanu "dołu" to tylko sprawdzisz manometrem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v