Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Panowie jak to jest z pneumatyką w ładowarkach? Aby użyć jej do hamulców w przyczepie.   Chodzi mi o to żeby można nią było w miarę bezpiecznie prrzeciągnąć przyczepę np z nawozem na pole.   

Opublikowano

Ladowarka nie sluzy do takich rzeczy.Kup sobie ciagnik z pneumatyka i nie bedziesz mial problemu a jak sama nazwa wskazuje ladowarka jest stworzona do LADOWANIA a nie ciagania czego kolwiek pozatym stwarzasz tym zagrożenie dla otoczenia.

Opublikowano

Wielu takich znam co mysleli ze jak kupią sobie ladowarke a sprzedadzą ciagnik z ladowaczem to rozwiążą swoje problemy z niskim udzwigiem ale sory zycie to zweryfikowalo bo wszystko ma swoje plusy i minusy i ladowarka napewno nie jest tak uniwersalna jak ciagnik z lodowaczem a ciagnik z ladowaczem nigdy nie dorówna ladowarce w udzwigu.

Wiec zamiast myslec o durnotach zwiazanych z pneumatyka w ladowarce radze zajac sie pozyteczniejszymi rzeczami bo jak policja Cie z tym zatrzyma to bedziesz im tlumaczyl ze jak nie znaja tematu to niech sie nie wypowiadaja.

Opublikowano

O durnotach Ty kolego myślisz i nie strasz mnie policją bo nie tędy droga. Jeżeli nie słyszałeś o ładowarkach z homologacją ciągnikową to już na to nic nie poradzę.   Ja nie jestem wszechwiedzący dlatego pytam a widzę że tobie jeszcze więcej brakuje.   Tak więc pozdrawiam cię "wszechwiedzący myślicielu:)" i proszę o niewypowiadanie w tym temacie.

Opublikowano

Ja mam swoja homologowana jako ciagnik rolniczy ori zaczep ma szynie i wszystkie media plus homologacje na ciagniecie przyczep......tylko musze sprawdzic dokladnie ale chyba na 18 ton dmc...

Opublikowano

O taką odpowiedź jakiej kolega Mikruss udzielił mi chodziło.  A jaki to model dokładnie tej ładowarki ?     Nie mówię tutaj żeby ciągać nią jakieś wielkie ciężary bo wiadomo że nie jest to maszyna do tego ale  takie prace typu  np  nawóz w pole byłyby jak najbardziej ok.

Opublikowano (edytowane)

Manitou mlt 634. Maszyny z francji czesto sa tak homologowane i maja dowod rejestracyjnyba w nim wpisane ciągnik. U mnie jest wyjscie na hamulce hydrauliczne przyczep. 

Kolego wladimir akurat z tylnym tuz tez sa wiec wez sie odkolegoj jak nie masz o czyms zielonego pojecia.

Edytowane przez Mikruss
Opublikowano

Wiem ze sa dlatego to napisalem po prostu uwazam ze tego typu dodatki jak tuz czy tez pneumatyka w ladowarce to glupota bo to sie po prostu nie sprawdza na dłuższą mete a szukanie używanej ladowarki z pneumatyka to juz calkiem szukanie igly w stogu siana.

Mam ladowarke teleskopowa i mam gdzies ciaganie tym przyczep

Slaba widocznosc do tylu,wolna i slaby uciag z przyczepami przekreslaja ten sprzęt w moich oczach i moze komus tez da do myslenia

Opublikowano

Wykopuję temat.

Oczywiście jest możliwe założenie instalacji hamulców pneumatycznych w ładowarkach. 

Macie koledzy rację co do homologacji na ładowarki jako ciągniki rolnicze.

Od bardzo dawna ma to MERLO, a ostatnio też Manitou, JCB i inne. Niektóre z tych  ładowarek ma możliwość fabrycznego założenia instalacji pneumatycznej, ale jest to droga opcja. Do istniejących maszyn firma AgroSzczuka z Ełku, zakłada instalacje pneumatyczne 2+1, ale każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.

Wszystkie ładowarki mogą ciągać lawety z belami, lub zwykłe przyczepy i dla bezpieczeństwa warto mieć hamulce pneumatyczne i nie ma to nic wspólnego z tym że ładowarka ma homologacje jako ciągnik rolniczy czy nie ma takiej homologacji. 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
    • Przez przemyslaw111187
      Witam
      Mam dwie duże przyczepy Pronar 14 ton ciągnik 150km mam problem z wyjechaniem z kukurydzy po kiprowaniu na bok . Jazda prawie na wprost nie ma możliwości wykręcenia na bok lub zajechania drugi raz.Do tej pory miałem mniejsze przyczepy i nie było problemu
      Może ktoś doradzi jaka kolejność i jaka technika wyjeżdżania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v