Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fastrac i Gowei
Opublikowano

Jeśli chodzi o te dwa ciągniki tow pole Fendt bije na głowę JCB ale przy transporcie to JCB bije Fenda no chyba że dostaniesz od Korbanka skrzynię 60km/h co jest raczej nie osiągalne. :P Ja z tej pary kupił bym ..... żadnego, ale dofinansował bym AGCO w postaci Valtry serii S bo bardzo jesteśmy zadowoleni z tej marki przez jej niezawodność i ekonomię. Jeśli cię stać kup Fenda jakość wykonania, niezawodność i ekonomika bile całkowicie JCB tylko podczas transportu będziesz więcej przeznaczał czasu na drogę

Opublikowano

Fendt i Jcb jest w tej samej cenie, Valtra tez należy do najdroższych ciągników. Fendta można odblokować do 60km/h tylko wtedy stracę gwarancję(na ten układ nie pójdę)Nie wiem jak jest z tymi valtrami, ale podobno są paliwożerne.

Opublikowano

Tutaj znalazłem takie testy dlg. Nie wiem jakie wnioski z tego wyciagnąć fendt pali chyba mało przy pracach polowych, z jcb dużo,ale fendt pali dużo na wałek, a jcb mało. Chyba, że się mylę bo to po Niemiecku.

 

Może ktoś dobrze zna Niemiecki i powie Mi jak wypadły oba te ciągniki.Zaznaczam, że to jest fendt 936.

 

 

http://www.dlg-test....c_8250_0307.pdf

http://www.dlg-test....dt_936_0708.pdf

Opublikowano

najlepiej kup sobie dwa :P:) a tak na serio to ja bym wybrał Fendta , sprawdzona i niezawodna marka :) Jeżeli masz długą drogę do np.skupu to bierz Fastraca , a jeżeli masz dość blisko to bierz Fendta , te parę minut i tak Cię nie zbawi :) :) Pozdrawiam

Opublikowano

Wszystko zależy od tego jak długie trasy ma pokonywać ten ciągnik i z czym ma śmigać (przyczepy, rozrzutnik czy inne zabawki), napisz kolego na jakim areale ma ten ciągnik pracować i z jakimi maszynami to może coś podpowiemy. Jeśli chodzi o Fendta to nazwa mówi sama za siebie, przyznam rację koledze @mateusz7245, że są to sprawdzone ciągniki, ale dodam, że Fastracki są również sprawdzone wystarczy poszperać w ogłoszeniach maszyn z Anglii, niektóre Fastracki mają sporo ponad 10tys mth., a na pewno w samym polu tyle nie nastukały trzeba też dodać że w transporcie ciągnik musi bardziej pracować niż w pracach polowych i można wywnioskować że są to równie dobre maszyny jak Fendty tylko mniej znane na naszym rynku.

Opublikowano

Jeszcze 11 kwietnia nie wiedziałeś na co się zdecydować. 6 dni później stał już na Twoim podwórku. Trochę to dziwne, no chyba że brałeś to co było na placu, ale w takim razie nie miałeś do wyboru żadnego wyposażenia dodatkowego itd. ;)

Opublikowano

Dokładnie Pixel, ale jakie wyposażenie posiadał ciągnik to prawie full wypas to tylko kosmetyczne sprawy- nie buło podgrzewanych szyb, lusterek, świateł xenonowych i atomatycznie regulowanego lusterka lewego i podgrzewanego siedzenia, po zatym wszystko posiada

Opublikowano

ten model dżejki jest zawsze bardzo bogato wyposazony, wiec stal od tak ;)

dokladnie tak jak @fendt900 pisze dobrac mozna tylko duperele podnoszace komfort.

 

Standard equipment includes:

Fully automatic climate control.

Air suspension seat with armrest mounted transmission and auxiliary controls.

Colour touch screen display, providing transmission information and setup capability.

Electronic spool valves.

Full dust filtration.

Tinted glass.

Front and rear wash wipe.

Electrically adjustable right hand rear view mirror.

Full road lighting equipment.

Auxiliary electrical and speed sensor sockets.

Full size passenger seat.

Lap belt for driver and passenger.

Side console illumination.

Slimline blue backlit dashboard.

Storage compartment.

Radio preparation with single DIN slot and four speakers.

Sun blind.

Cable access through rear window.

Rear fender mounted raise/lower and PTO cut out switches.

8 front and 6 rear worklights.

Headland management system

 

OPTIONAL EQUIPMENT

Front linkage (Category II) with electronic control and external raise/lower.

Front 1000rpm PTO with 21spline or 20 spline output shaft.

Four electronic spool valves.

Hi-flow hydraulics.

Load sensing hydraulic connection.

Front weight.

Rear deck weight.

1 or 2 front hydraulic services.

Front free flow return.

20 spline 13⁄4" PTO shaft.

6 spline 13⁄4" PTO shaft.

Radar and performance monitor.

Deluxe heated drivers seat.

Heated front and rear screens with heated and electric mirrors.

Left hand electrically adjustable mirror.

Xenon worklight package (2 front, 2 rear Xenon with 6 front, 4 rear standard).

In cab cooler/freezer.

Auxiliary audio input.

Deluxe double DIN radio preparation.

Interior rear view mirror.

Rear deck mounted toolbox.

Automatic rear linkage stabilisers.

750/1000 rpm PTO option.

Knuckle end top link.

Opublikowano

To chyba motorower i to ten w którym nikt nie grzebał lub 126 p padnietego możesz wyprzedzić. Nie wiem co za róznica czy będziesz 70 czy 60 jechał to prawie nie zauważalna róznica. Jak ktoś chce szybko jeździć zamiast fastracka niech kupi ferrari.

Opublikowano

Jeden koleś to kupił w Niemczech fastraca który miał założone jakieś większe opony i chyba coś jeszcze (ale nie pamiętam) to na niemieckiej autostradzie rozpędził się prawie 100 km/h i wszyscy mu zdjęcia robili :D .

 

P.S. jak będziesz jechać 70 km/h a przed tobą będzie jakiś dziadek jechał samochodem to czemu go nie wyprzedzisz :) . Takie dziadki jeżdżą po 50 km/h nawet nowymi samochodami :) .

Opublikowano

Mam polską wersję tego przed nosem i pod tabelką mam "Przy zastosowaniu opon 540/65 R30 i znamionowej prędkości obrotowej silnika 2200obr/min. Ciekawe ale w ogłoszeniach podają opony 495/70 R24 i takie mają bo to widać przykłady: http://www.traktorpool.pl/details/ciągniki/JCB-Fastrac-323080/907036 http://www.traktorpool.pl/details/ciągniki/JCB-Fastrac-3230--65-P/1124463

 

 

 

Prześledziłem wszsystkie wymiary opon i obliczając różnice między R24 a R30 to zmieniając opony R24 na R30 uzyskujemy jakieś teoretycznie 9,75km/h więcej, na R34 już daje prędkość ok 96km/h teoretycznie.

Opublikowano

Możliwie że specyfikacja bardziej transportowa jest na kołach R24 , typowo do prac rolniczych koła R34 ale pewnie skrzynie mają też inne .W moim fastrac,u mam koła 540\65R30 i bez problemu można pędzić 80 jednak w kabinie już słychać wycie opon. A na mniejszych kołach będzie zapewne ciszej.

Opublikowano

Bieżnik jak najbardziej na drogę poza tym miałem kiedyś na fronterze opony zimowe firmy nokian i były rewelacyjne. W styczniu zeszłego roku kupiłem opony continental 540\65R30 po 2900zł brutto za sztukę ,a czy będą się mniej ścierać to nie wiem trzeba by było z dobrym oponiarzem pogadać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez juras390
      John Deere 7600
      Czy ktoś jest posiadaczem bo ja jestem i będę potrzebował porady
      Proszę 
    • Przez raffik4
      Witam zwracam się z prosbą o doradzemie mi jaki mam wybrać ciagnik do 60km na co prawda małà działke 2h na ktorej uprawiam warzywa,jest sad ciagnik miałby słuzyc do ogolnych zastosowań ziemia jest ciezka duzo pracy nie bedzie orka,glebogryzarka,kultywator,czasem koszenie trawy,zalezy mi na prostocie ,trwałosci i dobrego dostepu do czesci dodam iz mam na mysli ciagnik uzywany.
    • Przez lukaszgg
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika na gospodarstwo, wolę kupić coś nowego. I tutaj moje pytanie skierowane do was, co aktualnie polecacie? Coś co by mnie interesowało to przedział w granicach 80 - 110 KM  cena 200 netto 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v