Skocz do zawartości
fendt900

Fendt927 czy Jcb Fastrac 8250

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fastrac
fendt900    0

Piszcie swoje sugestie na temat tych dwóch ciągników. Ciągnik będzie przeznaczony do transportu 60% i pola 40%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Jeśli chodzi o te dwa ciągniki tow pole Fendt bije na głowę JCB ale przy transporcie to JCB bije Fenda no chyba że dostaniesz od Korbanka skrzynię 60km/h co jest raczej nie osiągalne. :P Ja z tej pary kupił bym ..... żadnego, ale dofinansował bym AGCO w postaci Valtry serii S bo bardzo jesteśmy zadowoleni z tej marki przez jej niezawodność i ekonomię. Jeśli cię stać kup Fenda jakość wykonania, niezawodność i ekonomika bile całkowicie JCB tylko podczas transportu będziesz więcej przeznaczał czasu na drogę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt900    0

Fendt i Jcb jest w tej samej cenie, Valtra tez należy do najdroższych ciągników. Fendta można odblokować do 60km/h tylko wtedy stracę gwarancję(na ten układ nie pójdę)Nie wiem jak jest z tymi valtrami, ale podobno są paliwożerne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adex    0

Jeżeli zależy ci na szybkim transporcie to kupuj fastraca, a w polu też sobie nieźle radzi :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt900    0

Tutaj znalazłem takie testy dlg. Nie wiem jakie wnioski z tego wyciagnąć fendt pali chyba mało przy pracach polowych, z jcb dużo,ale fendt pali dużo na wałek, a jcb mało. Chyba, że się mylę bo to po Niemiecku.

 

Może ktoś dobrze zna Niemiecki i powie Mi jak wypadły oba te ciągniki.Zaznaczam, że to jest fendt 936.

 

 

http://www.dlg-test....c_8250_0307.pdf

http://www.dlg-test....dt_936_0708.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Link nie działa.

Co do spalania to palą cały zbiornik a później znowu trzeba zatankować, nie zauważyliśmy aby nasze T182 odbiegały od znajomego 7430P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz7245    1

najlepiej kup sobie dwa :P:) a tak na serio to ja bym wybrał Fendta , sprawdzona i niezawodna marka :) Jeżeli masz długą drogę do np.skupu to bierz Fastraca , a jeżeli masz dość blisko to bierz Fendta , te parę minut i tak Cię nie zbawi :) :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Wszystko zależy od tego jak długie trasy ma pokonywać ten ciągnik i z czym ma śmigać (przyczepy, rozrzutnik czy inne zabawki), napisz kolego na jakim areale ma ten ciągnik pracować i z jakimi maszynami to może coś podpowiemy. Jeśli chodzi o Fendta to nazwa mówi sama za siebie, przyznam rację koledze @mateusz7245, że są to sprawdzone ciągniki, ale dodam, że Fastracki są również sprawdzone wystarczy poszperać w ogłoszeniach maszyn z Anglii, niektóre Fastracki mają sporo ponad 10tys mth., a na pewno w samym polu tyle nie nastukały trzeba też dodać że w transporcie ciągnik musi bardziej pracować niż w pracach polowych i można wywnioskować że są to równie dobre maszyny jak Fendty tylko mniej znane na naszym rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pixel    0

Jeszcze 11 kwietnia nie wiedziałeś na co się zdecydować. 6 dni później stał już na Twoim podwórku. Trochę to dziwne, no chyba że brałeś to co było na placu, ale w takim razie nie miałeś do wyboru żadnego wyposażenia dodatkowego itd. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt900    0

Dokładnie Pixel, ale jakie wyposażenie posiadał ciągnik to prawie full wypas to tylko kosmetyczne sprawy- nie buło podgrzewanych szyb, lusterek, świateł xenonowych i atomatycznie regulowanego lusterka lewego i podgrzewanego siedzenia, po zatym wszystko posiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

ten model dżejki jest zawsze bardzo bogato wyposazony, wiec stal od tak ;)

dokladnie tak jak @fendt900 pisze dobrac mozna tylko duperele podnoszace komfort.

 

Standard equipment includes:

Fully automatic climate control.

Air suspension seat with armrest mounted transmission and auxiliary controls.

Colour touch screen display, providing transmission information and setup capability.

Electronic spool valves.

Full dust filtration.

Tinted glass.

Front and rear wash wipe.

Electrically adjustable right hand rear view mirror.

Full road lighting equipment.

Auxiliary electrical and speed sensor sockets.

Full size passenger seat.

Lap belt for driver and passenger.

Side console illumination.

Slimline blue backlit dashboard.

Storage compartment.

Radio preparation with single DIN slot and four speakers.

Sun blind.

Cable access through rear window.

Rear fender mounted raise/lower and PTO cut out switches.

8 front and 6 rear worklights.

Headland management system

 

OPTIONAL EQUIPMENT

Front linkage (Category II) with electronic control and external raise/lower.

Front 1000rpm PTO with 21spline or 20 spline output shaft.

Four electronic spool valves.

Hi-flow hydraulics.

Load sensing hydraulic connection.

Front weight.

Rear deck weight.

1 or 2 front hydraulic services.

Front free flow return.

20 spline 13⁄4" PTO shaft.

6 spline 13⁄4" PTO shaft.

Radar and performance monitor.

Deluxe heated drivers seat.

Heated front and rear screens with heated and electric mirrors.

Left hand electrically adjustable mirror.

Xenon worklight package (2 front, 2 rear Xenon with 6 front, 4 rear standard).

In cab cooler/freezer.

Auxiliary audio input.

Deluxe double DIN radio preparation.

Interior rear view mirror.

Rear deck mounted toolbox.

Automatic rear linkage stabilisers.

750/1000 rpm PTO option.

Knuckle end top link.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

To chyba motorower i to ten w którym nikt nie grzebał lub 126 p padnietego możesz wyprzedzić. Nie wiem co za róznica czy będziesz 70 czy 60 jechał to prawie nie zauważalna róznica. Jak ktoś chce szybko jeździć zamiast fastracka niech kupi ferrari.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adex    0

Jeden koleś to kupił w Niemczech fastraca który miał założone jakieś większe opony i chyba coś jeszcze (ale nie pamiętam) to na niemieckiej autostradzie rozpędził się prawie 100 km/h i wszyscy mu zdjęcia robili :D .

 

P.S. jak będziesz jechać 70 km/h a przed tobą będzie jakiś dziadek jechał samochodem to czemu go nie wyprzedzisz :) . Takie dziadki jeżdżą po 50 km/h nawet nowymi samochodami :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Do 3230 mozna większe założyć bo w wersji 80km/h ma tylko 24 cale. Tylko czy będą opony o takim indeksie prędkości. I jak by to było z mocą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

Oj chyba się mylisz bo 3230 w standardzie ma 540\65R30 ale można założyć też 495/70R24 ale wtedy będzie chyba wolniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

ale na piątej stronie pod tabelą prędkości pisze to 540/65 R34 tyres at Rated speed (2300rpm)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Mam polską wersję tego przed nosem i pod tabelką mam "Przy zastosowaniu opon 540/65 R30 i znamionowej prędkości obrotowej silnika 2200obr/min. Ciekawe ale w ogłoszeniach podają opony 495/70 R24 i takie mają bo to widać przykłady: http://www.traktorpool.pl/details/ciągniki/JCB-Fastrac-323080/907036 http://www.traktorpool.pl/details/ciągniki/JCB-Fastrac-3230--65-P/1124463

 

 

 

Prześledziłem wszsystkie wymiary opon i obliczając różnice między R24 a R30 to zmieniając opony R24 na R30 uzyskujemy jakieś teoretycznie 9,75km/h więcej, na R34 już daje prędkość ok 96km/h teoretycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

Możliwie że specyfikacja bardziej transportowa jest na kołach R24 , typowo do prac rolniczych koła R34 ale pewnie skrzynie mają też inne .W moim fastrac,u mam koła 540\65R30 i bez problemu można pędzić 80 jednak w kabinie już słychać wycie opon. A na mniejszych kołach będzie zapewne ciszej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

Bieżnik jak najbardziej na drogę poza tym miałem kiedyś na fronterze opony zimowe firmy nokian i były rewelacyjne. W styczniu zeszłego roku kupiłem opony continental 540\65R30 po 2900zł brutto za sztukę ,a czy będą się mniej ścierać to nie wiem trzeba by było z dobrym oponiarzem pogadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
    • Przez jacentop
      Witam wszystkich użytkowników forum mam zamiar kupić nowy ciągnik zastanawiam sie nad steyr 4120 albo john deere 6120m co byscie wybrali ,pomocy bo mi głowa już pęka. 
×