TomekLOP

Nisko podnosi podnośnik Renault 103.54

Polecane posty

TomekLOP    1

Witam

W mojej 103,54 nisko podnosi podnośnik pytałem innych to max podniesiony ma 105cm mój podniesie tylko na 85cm podnosząc rękami za ramiona podnośnika osiągnę te 105cm, gdzie szukać problemu może są jakieś zawory krańcowe źle poustawiane. Chyba że jest jakaś regulacja przy dźwigni do podnoszenia. Podnośnik zwykły mechaniczny bez ehr.

Dodaje filmik jak to wygląda: 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

na filmie widać ze siłownik się wysuwa jak ruszasz ręką  a olej jest nie ściśliwy więc musi być poduszka powietrzna 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

To co widzisz na filmiku to max podniesiony podnośnik i zostało jeszcze tyle luzu do góry który mógłbym jakoś aktywować do pracy żeby mieć większy zakres pracy podnośnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Regulacje wysokości podnoszenia można  zrobić  wykręcając śrubę m10.  Jest ona na deklu podnośnika  są tam dwie jedna na klucz 17 a druga śrubokręt obie kontrowane nakrętką. Weż tą z lewej co jest na klucz i trochę wykręć powinny ramiona unosić się wyżej najlepiej robić to na włączonym silniku. Nie można zrobić na maksa tak jak unosisz ręką bo będzie się blokował i nie będzie chciał opadać  ale wtedy trzeba trochę wkręcić śrubę.  Ja mam tak ze trzy centymetry luzu jak podnosze ręką.  Ogólnie Renaty z tych modeli podnoszą nisko ja mam jeszcze przestawione o jeden frez na ramionach. Opisałem jak jest w mojej wygląda a u ciebie jak nikt nie grzebał powinno być tak samo.   Poduszka powietrzna w siłownikach jest tylko jak go się rozbiera czy wymienia wąż  a nie w tym przypadku. Jakby coś jeszcze więcej to pisz.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Po wykreceniu sruby na skręconych wieszakach mam 94 cm jak podniose obiema dzwigniami. A ta druga śruba na śrubokręt do czego służy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Tą drugą śrubą regulujesz wysokość opadania od tej dżwigni co masz bliżej okna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

U mnie jest tak że tą pierwszą dźwigienką dam do oporu to podniesie ale jak pociągnę tę z tyłu do oporu to jeszcze do góry z 4 cm pójdzie, i znów jak opuszczam to ta z tyłu dana na max a pierwszą dźwignią dam w dół to nie działa dopóki nie dam trochę na opuszczanie tej tylnej dźwigienki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Więc zrób tak, ta druga na zero a pierwsza na maksa i wykręcać tę śrube w deklu podnośnika i powinny ramiona iść do góry. Musi być tak wyregulowane żeby do ponoszenia i opuszczania używać tylko tej pierwszej.Rób to na włączonym silniku i żębyś nie przesadził. Zresztą jak przekręcisz śrube to będziesz zaraz widział jak reaguje.  Ja tą drugą dzwignie używam tylko przy orce. To naprawdę nie jest skomplikowane.Ludzie jeszcze mają problemy, że uniesie a nie chce opuszczać  to najczęściej za wysoko podnosi i blokuje się dzwignia w środku podnośnika i wtedy tą śrube trzeba wkręcić.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

AndyB narazie wielkie dzięki za te podpowiedzi. I jeszcze może wiesz dlaczego podnośnik raz na jakiś czas czuć jak by dobijał szczególnie przy podniesionych ciężkich maszynach ogólnie podnośnik nie opada pod obciążeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Wiesz może to nie podnośnik dobija tylko buja  cały ciągnik jak ciężka maszyna a tylko takie wrażenie. Do swojej jak założyłem tuza i przypiąłem obciążnik to z gruberem czy pługiem na drodze się uspokoiła , nie buja tak a i na polu też spokojniej reaguje na opuszczanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Linki sprawdzilem na samym początku ale działają normalnie pełny zakres dźwigni też tak pomyślałem bo jak opuszczam to mam sporo do dosunięcia jeszcze na dół dźwigienki a ramiona już na samym dole ale to już odpada.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Na początek zacznij używać dźwigni zgodnie z ich przeznaczeniem. Podnoszenie i opuszczanie podnośnika odbywa się tylko i wyłącznie jedną dźwignią, zaś druga jest od regulacji siłowej podnośnika - używana podczas pracy do ustawienia aktualnie podczepionego narzędzia (szczególnie pługa) na odpowiedniej głębokości. Używanie dźwigni na chybił trafił nic dobrego nie wnosi.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Wszystko się zgadza ale chodzi mi o wyregulowanie podnośnika bo np drugą dźwignią podniesie ramiona wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Co zrobiłeś do tej pory, aby zlokalizować/usunąć usterkę? Zrobiłeś to, co proponował AndyB?

 

Dnia 16.12.2017 o 21:32, AndyB napisał:

Więc zrób tak, ta druga na zero a pierwsza na maksa i wykręcać tę śrube w deklu podnośnika i powinny ramiona iść do góry. Musi być tak wyregulowane żeby do ponoszenia i opuszczania używać tylko tej pierwszej.Rób to na włączonym silniku i żębyś nie przesadził. Zresztą jak przekręcisz śrube to będziesz zaraz widział jak reaguje.  Ja tą drugą dzwignie używam tylko przy orce. To naprawdę nie jest skomplikowane.Ludzie jeszcze mają problemy, że uniesie a nie chce opuszczać  to najczęściej za wysoko podnosi i blokuje się dzwignia w środku podnośnika i wtedy tą śrube trzeba wkręcić.

 

 

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Wykrecilem tą na klucz 17 na max i trochę poszło w górę  i narazie tyle muszę tę drugą na śrubokręt w kręcić bo nie mam pełnego skoku podnosnika tą pierwsza dźwigienka to może coś pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Pokręciłem śrubkami w górę i w dół reakcji brak, nic nawet nie drgnie co można tam jeszcze sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj