Skocz do zawartości

Oberwany wentyl c-355


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie ostatnio zakupiłem ursusa c-355 po wykonaniu kilku prac polowych oberwało mi wentyl w prawym tylnym kole. Kupiłem nową dętke i podczas orki zimowej sytuacja znowu się powtórzyła i  nie wiem co może być przyczyną.

Opublikowano
Felga wydaje mi się że jest dobra bo sprawdziliśmy fartuch w środku na feldze też jest
Opublikowano (edytowane)

O matko jedyna kto tyle pompuje.Co ty w nim masz opony jakieś nowe dzisiejsze? Czy jakieś stomile  Na tym ciśnieniu nie dość że uciągu to nie będzie miał to będzie skakał jak oszalały.Zależnie od opony nabija się 0,8 1,0 no do 1,2 to jest maks

Edytowane przez Adi96
Opublikowano (edytowane)

Szczerze mówiąc nie mam kompletnego pojęcia,kiedyś Wujek pożyczał 60-tkę też oberwał ale gdzieś o korzeń zaczepił czy o gałąź grubszą,tu się dzieje samo.Może dętkę była źle wsadzona to znaczy przekręcona ale nastąpiło by uszkodzenie dętki,może zbyt duże ciśnienie.Złóż w poniedziałek upewnij się że dętka prawidłowo włożona sypnij talku.Wstaw zdjęcie ciągnika to będe widział opony bo np stomile były szersze nieco od dzisiejszych diagonalnych chyba że masz stomilki Radialne tam się pompowało 0,9 1 i to było dość.Przy culturach żeby mocno się nie uginały pompowałem 1,2 i to trcohe za dużo  bo potrafił skakać.W każdym razie nie wiem jak mi szczypało dętkę  zdarzyło że 3 razy w ciągu sezonu  zdejmowałem i zakładałem oponę  to nigdy takiego problemu nie miałem 

Edytowane przez Adi96
Opublikowano
Z tym ciśnieniem może przesadzilem może było mniej opona to stomil. Mam zamiar zawieźć całe koło do zaprzyjaźnionego wulkanizatora niech on to rozbierze i sklei dętke pieniądze nie kosmiczne a przynajmniej będę miał pewność że jest dobrze złożone

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Czy wiecie jak porównać opony zwykłe do niskoprofilowych na podstawie numeru np czemu będzie odpowiadał rozmiar 13.6R24
      w niskoprofilowych, albo 14,9R24
    • Przez Czarek525
      Witajcie. Planuję zakup nowych opon o rozmiarze 16,9R34 (420/85R34). Zastanawiam się nad takimi modelami : Alliance Agristar II, SEHA AGRO 10, Ascenso TDR 850 i ewentualnie BKT AGRIMAX RT855.
      Posiada ktoś takie opony ? Jak trzymają rozmiar ? Jak z samooczyszczaniem się z gliny i ziemi ?
      Jakie polecacie opony z niższej ewentualnie średniej półki cenowej ?
    • Przez Radek11111
      Witam, potrzebuje pomocy. Prowadzę firmę budowlaną, która zajmuje się również robotami ziemnymi. Do transportu urobku zakupiłem ciągnik new holland t7550 oraz przyczepę wywrotkę meiller kipper 18t ( potrzebuję wywrot na trzy strony z racji pracy na drogach). W przyczepie opony ciężarowe 385/60 r22,5 piasta 280mm. Wystarczy że jest trochę mokro albo miękko i ciągnik z przyczepą zakopuje się. Z jednej strony usłyszałem że przyczepa samochodowa za mało naciska na ciągnik ( z tym nie jestem w stanie nic zrobić ), z drugiej usłyszałem że problemem są opony ciężarowe. Moje pytanie jest takie czy da radę założyć oponę rolniczą do felgi ciężarowej i czy przy mojej feldze 11,75 szerokości da coś założenie opony rolniczej szerokości 400 czy może przy tej dmc przyczepy ta opona i tak jest za wąska ? Zastanawiam się jeszcze nad kupnem felg 22,5x14 i wtedy opona 500/60 ? Czy może ktoś miał taki problem i podpowie jak sobie z tym poradzić ? Z góry dziękuje za podpowiedzi. 
    • Przez Dawix321
      Cześć, czy ktoś w was może ma u siebie w ciągniku któryś z wymieninych opon: 
      - Kabak 
      - Ozka 
      - MRL 
      Zaoferowano mi takie do Zetora potrzebuje je w rozmiarze 16.9 R34 i zastanawiam się, na które się zdecydować. Może sami macie u siebie takie założone, lub ktoś z waszej rodziny czy znajomych i moglibyście krótko opisać czy warto na któreś z nich się zdecydować.  Dodam, że wszystkie są 14-sto płucienne. Pozdrawiam! 
    • Przez kuna9977
      Czy ktoś ma doświadczenie z tanimi oponami np. Oska, ascenso. Jaką tanią firmę byście polecili do KOMBAJNU za oske 2500 netto, petlas 2600  a np. używana trelleborg 1500-2000 tyś sztuka bieżnik mniej niż 50% jak uważacie lepiej kupić używaną markową czy tanią nową. Używek jeszcze nie byłem jechany oglądać więc też nie wiadomo jak wyglądają czy nie są popękane kupując nowe dołożę 1000-2000 za dwie. Petlas mam w rozrzutniku 3 rok i nic się nie dzieje 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v