Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
http://tym-traktor.pl/Produkty/t654/ taki jakby koreański hortus- chociaż czemu hortus? (hortus-park ogród ) trochę za szeroki bo jakby miał z 1,3 m to jako sadowniczy by mógł być Natomiast modele 503,433 mają podobną noc jak utilix ale mają skrzynie 16x16, natomiast 353hts (?) ma hydrauliczną 3 zakresową czyli taki koreański miks po czesku :D sorry że post pod postem A Wy jakie macie odczucia?
Opublikowano
coraz gorzej to się nadaje czemu oni tak kombinują nie mogły byś zetorki 5211 były skrętne mocne proste w obsłudze w miarę szybkie a całkowicie jak by ktoś szukał małego to takie jak typu MF 255 no tym to praktycznie do domu i w salonie można stanąć to projektanci z miasta i nie znają potrzeb rolnictwa ale tak jest
Opublikowano

Nie wiem jak z tym Majorkiem z nową maską, ale te dwa pozostałe które zamieściłem w linkach są już w ofercie Zetora. Major ma silnik Deutz i też mi ta maska przypomina Deutza tylko kolor inny. Mnie też zastanawia dlaczego Zetor nie wprowadzi do produkcji zmodernizowanego np 3341.

Opublikowano

Dodatkowo pierwszy raz w życiu w zetorach będą montowane silniki perkinsa!!!! Porażka. Nigdy nie myślałem, że dożyję czasów kiedy w zetorach będą silniki perkins. Oczywiście dotyczy to tylko modelu utilix, ale jednak. 

Opublikowano
Dnia 17.01.2018 o 18:29, bartekac7 napisał:

Dodatkowo pierwszy raz w życiu w zetorach będą montowane silniki perkinsa!!!! Porażka. Nigdy nie myślałem, że dożyję czasów kiedy w zetorach będą silniki perkins. Oczywiście dotyczy to tylko modelu utilix, ale jednak. 

już w latach 80 w serii 70xx były silniki perkinsa, np. 7018, także wiesz...

Opublikowano
Dnia 19.01.2018 o 10:53, bratrolnika napisał:

już w latach 80 w serii 70xx były silniki perkinsa, np. 7018, także wiesz...

Chyba chciałeś napisać w latach 70,bo od 1980 były zetory z serii 5011, 6011, 7011. Mniejsza z tym, bo dla mnie od 1980 roku zetor kojarzy mi się z dobrym silnikiem zetora stosowanym np w zetorach w wyżej wymienionej wersji czy 5340 itp. Obecnie dla mnie zetor coraz bardziej się stacza. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v