Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Kupiłem nowe lampy do c330 tylne . Link do aukcji http://allegro.pl/ur...3128886577.html . Jest to lampa metalowa wzór oryginału nie chciałem tych plastikowcyh ... Problem polega na tym że akurat te nowe lampy są robione tak jak by tylko na kierunek i pozycja , brakuje wyjścia na światło stop Jak by miał ktoś jakieś propozycje jak to podczepić to prosze pisać z góry dzięki .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P1020750.jpgP1020756sQMzS.jpgP1020753juPs.jpgP1020758uw82X.jpg

Opublikowano

Witam . Kupiłem nowe lampy do c330 tylne . Link do aukcji http://allegro.pl/ur...3128886577.html . Jest to lampa metalowa wzór oryginału nie chciałem tych plastikowcyh ...

Założyliśmy kilka lat temu plastikowe bo metalowe ciągle rdzewiały, od tamtego czasu praktycznie zero problemów.

Wyglądają tak samo. Raz w roku odkręcić aby wyczyścić styki i nie ma z tym problemu bo wkręty idą w plastik a nie drobny gwint śruby który wiecznie rdzewiał. Nie urywają się jak metalowe (jak przyrdzewieje to od drgań zawsze odpadała). Zastanów się nad wymianą tych co kupiłeś na plastikowe.

Opublikowano

Pawel89pl o co dokładnie Ci chodzi? Na pierwszy rzut oka, wszystko wygląda w miarę właściwie.

Jest wyprowadzenie na kierunek( zdj. 2). Od dolnej strony( zdjęcia 3 i 4) jest mocowanie na dwie żarówki tzw. rurkowe 5W od postojówek, a także obok na żarówkę tzw. bańkową np.21W od stopu. Wyjścia do podłączenia wsówek również są. Pamiętaj o dobrym zmasowaniu lampy.

Niekiedy mogą być wersje z dwuwłuknową żarówką obsługująca równoczesnie pozycyjne i stop. Podłącz tak jak miałes dotychczas.

Opublikowano (edytowane)

Własnie sprzedający dał żarówki dwuwłóknowe i dlatego próbowałem podłączać na 2 żarówki ale nie próbowałem z tą rurkową ale dzięki za cenna radę prawdopodobnie to rozwiąże mój problem bo w tym przypadku nie da się inaczej tzn tak jak w starych temat uważam za zamknięty i dzięki wszystkim za pomoc.

 

 

Następnym razem za cytowanie poprzedniego posta będzie +1 punkt.

Edytowane przez Elektrotechnik
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tylko nie wiem po co aż dwie żarówki do pozycyjnych.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Taa, i później dają po oczach jak się jedzie za takim pojazdem.

Opublikowano (edytowane)

Lampa jak najbardziej normalna, sam taką mam zamontowaną, a lewa chya jeśli patrzymy od strony przodu ciągnika ... na upartego jeśli nie dasz rady wymienić tego w sklepie możesz wyciąć "okienko" ;)

Edytowane przez Marmur911
Opublikowano

Taa, i później dają po oczach jak się jedzie za takim pojazdem.

Nic nie daje po oczach po zamontowaniu świecą jak stare dwuwłóknowe ale jakość wykonania woła o pomste do nieba ;/

Opublikowano (edytowane)

Witam , to moj pierwszy post na tym forum , pisze go poneważ mam problem z podłaczeniem migaczy i tylnych lamp .

 

No to tak kupiłem nową wiązke i postanowilem zalozyc ja sam jesli chodzi o alternator , swiece zarowe , czujniki oleju itp. wszystko udalo mi sie podłaczyj i jest tak jak nalezy. Ale mam problem z migaczami dla niektórych moze wydawac sie to smieszne , dodam odrazu ze nie podłanczałem wejscia pod przyczepe poniewaz go nie posiadam . Tylna kostke poddłaczyłem nastepujaco : CZARNE kable czyli od stopu wszystkie 3 do siebie , NIEBIESKIE sa dwa wiec polaczylem je ze soba , zółte wszystkie 3 do siebie oraz zielone rowniez wszystkie 3 do siebie . Swieca mi sie lampy i dziala stop nie dzialaja migacze podłaczyłem przerywacz ktory ma 3 wejscia ja podlaczylem tylko dwa 1 zółty i niebieski o raz zielony i niebieski do kontroli . Kontrolka swieci m isie caly czas a jak cos zmienie to sie wylancza migacze nia daja znaku zycia chociaz napewno sa podlaczone z jednej strony kablem niebieskim z drugiej zielonym.

jak myslicie co zrobilem źle ? Wydrukowałem juz mase schematow i zaden nie pomaga . Z góry dziekuje za pomoc.

Edytowane przez bellmondo
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czy we wszystkich lampach masz dobrze podłączony minus?

Opublikowano

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jak ja robiłem remont instalacji to migacze na jednej żarówce nie działały (było za małe obciążenie dla przerywacza). Po podłączenia dwóch żarówek (tylny migacz oraz migacz na błotniku) zaczęło działać.

Opublikowano

http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&biw=1024&bih=645&hl=pl&tbm=isch&tbnid=YVoBnBG4aqca2M:&imgrefurl=http://w811.wrzuta.pl/obraz/6FbR6V34r72/schemat_ursus_c-330&docid=0bpB4eleNkBORM&imgurl=http://c.wrzuta.pl/wi6510/3ceb0e2e001685af4eb5a3da/schemat_ursus_c-330&w=557&h=1022&ei=HqlxUZgDivLhBPLEgegI&zoom=1&ved=1t:3588,r:6,s:0,i:103&iact=rc&dur=890&page=1&tbnh=190&tbnw=104&start=0&ndsp=14&tx=84&ty=58

 

Robiłem ostatnio z tym schematem (jadnak niektóre rzeczy po swojemu) i wszystko gra. Niestety lampy kerunkowskazów nie mają wejścia do podłączenia masy więc może przez to. Sprawdź to sobie najlepiej pod kierownicą- czyli mały schemat tego co masz na błotnikach; jeśli nie działają Ci tylko kierunkowskazy to wystarczy tylko je podłączyć i pamiętaj, że te małe żarówki się do tego nie nadają. Od włącznika kierunkowskazów (zielony i niebieski przewód) podłącz każdy do oddzielnej żarówki (nie zapomnij o masie do tych żarówek) wtedy będziesz widział czy działa, a jeśli nie to przerywacz szwankuje.

Opublikowano

Czy we wszystkich lampach masz dobrze podłączony minus?

Jakby mase źle podłączył to migały by stopy i pozycyjne albo obie żarówki w lampie jednocześnie.

 

Najlepiej chyba by było jakbyś w paincie narysował schemat jak Ty to podłączyłeś i sprawdził ze schematem który drukowałeś, albo wrzucił tutaj, bo z samego tekstu ciężko cokolwiek wywnioskować. Dobrze jest przy takiej pracy zaopatrzyć się w probierkę (czy jak kto woli tester elektryczny) do samochodów. Kosztuje parę złotych a jest bardzo pomocny w pracach z instalacją.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v