Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

a normalne nie maja ??? ta os na pierwszy oglad to wyglada lipnie w porownaniu z zetorowska,o wiele ciensze mocowania,ciekawe jak wyglada wytrzymalosc po paru latach,a jak wyglada sprawa ze wspomaganiem ?

Opublikowano

Carraro nie ma łożysk w zwrotnicy tylko tuleje... już według mnie gorszy patent. A blokada raz działa , raz nie, też dziwna sprawa. Jego konstrukcja jest słabsza bez dwóch zdań. Wspomaganie to orbitrol, siłownik dwustronny przykręcony na środku mostu. Chodzi bez zarzutów.

Opublikowano

napewno jest nowszy ale czy lepszy? warto by sie było zapytac kogos kto posiada zetora z takim napedem i jak mu sie sprawuje wtedy problem byłby rozwiazany. pozdrawiam

Opublikowano

te mosty sa twarde jak cholera nic się z nimi nie dzieje ja mam zrobione na swoim ponad 1200mtg i nic się nie leje i w ogóle tutaj jest prosto zrobiona kuta belka nie jest skręcana jak w starych przystawka jest lżejsza co do blokady to fakttycznie jest i zawsze działa te mosty są dobre tylko trzeba je odpowiednio traktować często smarować tak co około 100mtg jak by były lipne to by pół europy ich nie używało a tak chodzą w john deree zetorach lamborgini same deutz massey landini farmtrac i cholera wie gdzie jeszcze. co do zamiany to idzie to zrobić tylko trzeba sie liczyć z kosztami taki most to pewnie ponad 20tyś a do tego jeszcze trzeba wymienuić całe to do czego jest przymocowany i czyba jeszcze przystawkę. więc może lepiej poprostu poszukać 6340 lub mocniejszy 7340

Opublikowano

te mosty sa twarde jak cholera nic się z nimi nie dzieje ja mam zrobione na swoim ponad 1200mtg i nic się nie leje i w ogóle tutaj jest prosto zrobiona kuta belka nie jest skręcana jak w starych przystawka jest lżejsza co do blokady to fakttycznie jest i zawsze działa te mosty są dobre tylko trzeba je odpowiednio traktować często smarować tak co około 100mtg jak by były lipne to by pół europy ich nie używało a tak chodzą w john deree zetorach lamborgini same deutz massey landini farmtrac i cholera wie gdzie jeszcze. co do zamiany to idzie to zrobić tylko trzeba sie liczyć z kosztami taki most to pewnie ponad 20tyś a do tego jeszcze trzeba wymienuić całe to do czego jest przymocowany i czyba jeszcze przystawkę. więc może lepiej poprostu poszukać 6340 lub mocniejszy 7340

1200mtg to nie jest tak dużo ,u nas jest most starego typu i zetor zrobił u nas już prawie 1500mtg i też nic nie cieknie :) Carraro zdecydowanie lepiej wygląda niż starego typu :) tylko właśnie cena może być wysoka i nie wiem czy się po prostu opłaca.

Opublikowano

sąsiad też ma 7341 z 98r spsowadzony z anglii też ma carraro i ma 8 tyś mtg ma zapięty tur quicke chyba 620 założył tylkoszersze opony do przodu ile ten ciągnik w dupe dostaje zbierają z bratem 60ha łąk i 80ha słomy tyle przerobił pod obciążeniem i nic się nie dzieje a jego brat ma 7245 ogólnie maszyna rakieta ma zrobione 4,5 tyś mtg ale most już uszczelniali pare razy i robił już koło zwolnic, widać jakby tamte były dobre to by zetor je dalej klepał a nie kupował włoskich jak na razie nie mam z nim żadnych problemów i tak jak mówię wymagają częstego smarowania i będą nie do zajeżdzenia a i we włoskich kąt skrętu jest większy

Opublikowano

naprawdę te mosty są nie do zajechania a ta blokada to działa lepiej niż w tych nowych zetorach bo tam jest jakiś mechanizm zapadkowy (tak się to podobno nazywa)i stale ciągną dwa koła mają tylko niewielki poślizg (różnicę w obrotach) jednego i drugiego koła ale podobno po asfalcie trzeba jeździć na wyłączonym mój wujek robi tymi traktorami w lesie i naprawdę dużo wytrzymalsze od zwykłego bo w 6245 zrobił w lesie już 5 tys. mtg. i nic się nie robi z nim a nie wiadomo ile w Anglii już było narobione mówię że to jest super sprawa ten most ale dosyć drogi

Opublikowano

fakt faktem nie powinno się na nowych jeżdzić po szosie z włączonym chyba że jest np lód lub snieg bo strasznie wyje i się słuchać nie da a i mam pytanie w starych mostach jak ciągnik buksował to z przodu kręciło się jedno koło czy obydwa

Opublikowano

nie wiem czy jest sens napewno kóło od 15 do 20 tyś za noy typ lepiejposzukaj starej ciężkiej a i tak trzeba się liczyć z kosztami około 10 tyś belka opony tryby przystawka i dobry mechanik co zna się na rzeczy

Opublikowano

Rzeczywiście koszt niewspółmierny do efektu. Ten starego typu mi wystarczy mam jeszcze Pronara. A jak jest ze wspomaganiem, do tura przydałby się orbitrol? A tak zwany "most lekki" do 7211 z turem dałby rade, są do nich części? Sąsiad ma 8045 i do ciężkiego mostu idzie kupić w Lublinie. Te lekkie mosty nawet mi się podobają wizualnie i jakbym znalazł taki niestyrany to jest sens jechać żeby go zobaczyć?

Opublikowano

Tak zwany lekki most to właśnie carraro a ciężki to czeski zetorowski.

Z tego co wiem to zetorowskie wymagają większej opieki... czasem trzeba uszczelnić albo coś wymienić a carraro są praktycznie bezobsługowe ale na pewno dużo droższe.

Opublikowano

seweryn nie zgodze się z tobą osie carraro to zupełnie inna chistoria. tzw lekkie mosty to mosty zetoroskie które były montowane seryjnie w zetorze odpowiednio 5245 i 6245 są to mosty do mniejszych ciągników a te ćiężkie montowane były na życzenie w 6245 i seryjnie w 7245 i7745. lekka też mi się wydaje ładniejsza ma ona proste felgi bez zakszywień w carraro są tłoczone nie można mówić że stare zetoroskie są mocniejsze od tych włoskich te carraro są jedne z najlepszych firm która produkuje mosty na swoich licencjonowanych częściach. w nowych john derrah wkładają już chińskie u nas facet kupił na jesieni 2009 i na wiosnę się most posypał wymieniają części na gwarancji a tam chińskie tryby facet wywalczył zmianę osi na włoską i teraz jest zadowolony. stare były dobre jedna wada to że lubiły przy turach puszczać śruby na łączeniach ale tylko trzeba dokręcić od czasu do czasu i git a co do zmiany spomagania jak kupisz tura z szerszą ramą to ni musisz a jak z wąską to tak, jeżeli masz dobry ciągnik i nie chcesz go sprzedawać to polecam ci wyjazd do czech można kupić po okazyjnej cenie przodek nawet jeszcze bodaj od 7011 bo to te same. sam raz widziałem w komisie u pepików przodek od 7745 po spalonym ciągniku facet chciał 500 euro za most z felgami bez opon i z rurą tylko bez przystawki

Opublikowano

W książce obsługi ZETORA 5340 i pochodnych bo było ich tam kilka 5211-7745 most carraro był określony jako lekki a zetorowski jako ciężki. W każdym razie to jak się nazywają nie świadczy o ich jakości czy wytrzymałości. Jedno jest pewne że carraro cieszy się praktycznie nieskazitelną opinią bez względu na to gdzie jest założony... traktor czy koparka gdzie już naprawdę dostaje w dupe. Tak że zgadzam się z tobą 7341Zetor

Opublikowano

Trochę ode mnie daleko do Czech a na Allegro od faceta co rozbiera ciągniki z zachodu woła 8tyś. To prawda że tryby do skrzyni biegów wychodzą drogo? A do Carraro idzie taka sama przystawka i tryby jak do Zetorowskiego ciężkiego?-to tak dla własnej wiadomości.

Opublikowano

czy tryby wychodzą drogo tego nie wiem myslę że nie drożej niż te do skrzyni biegów a czy przystawka taka sama tego to nie wiem być może że tak. tryby musisz ustawić do kół jezdnych. z tego co pamiętam wchodzi ich dużo. znajomy zakładał i śmiał się że weszło wiadro trybów, ale może troche przesadzał. dokręcić przystawke i dźwignie do włączania i można śmigać. tak jak mówie z mechanikiem koszt koło 10 tyś. zawsze możesz się z kimś dogadać i kupić cały nieraz jest za nie duże pieniądze. u mnie we wsi kolega z drugim kupili zetora 7245 spalonego jeden wziął silnik i skrzynie kumpel przodek, między czasie sprzedali kabine praktycznie po ciągniku nie ma śladu. a wracając czy carraro jest lekka to nie wiem u mnie na przodku pisze że waży 380 kg

Opublikowano

W książce obsługi ZETORA 5340 i pochodnych bo było ich tam kilka 5211-7745 most carraro był określony jako lekki a zetorowski jako ciężki. W każdym razie to jak się nazywają nie świadczy o ich jakości czy wytrzymałości. Jedno jest pewne że carraro cieszy się praktycznie nieskazitelną opinią bez względu na to gdzie jest założony... traktor czy koparka gdzie już naprawdę dostaje w dupe. Tak że zgadzam się z tobą 7341Zetor

 

Carraro to carraro nie żaden tam most lekki. Zetor produkował most ciężki a lekki był podobnież produkowany w Jugosławii

Opublikowano

Nic na to nie poradzę że tak jest to określone w instrukcji I wyraznie jest narysowany i opisany carraro. Mała poprawka... instrukcja tyczy się zetorów 3320-7340.

Chociaż zetorowski jest na pewno cięższy to carraro wygląda zgrabniej a jest solidniejszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ARTI2019
      Zetor 7745 rozłącza przedni napęd pod obciążeniem, i słychać pykanie jakby ktoś trytytką się bawił dodatkowo drży dźwignia załączania napędu, ktoś borykał sie z takim problemem ? dzieje się to losowo, czasami pod większym obciążeniem czasami pod mniejszym, czasami 2 hektary zrobi i nic a czasami nie da się pracować bo co chwilę pyka i rozłącza .... szukam rozwiązania
    • Przez mf390
      Witam,
      Stoję przed zakupem Zetora 7245 lub 7745, z tego co zauważyłem w 7745 jest blokada przedniego mostu a w 7245 nie ma, z zewnątrz obie osie wyglądają identycznie. Czy jest możliwość "dołożenia" takiej blokady w 7245?
    • Przez noid
      Witam.
      Jak odkręcić wał przedniego napędu od skrzyni biegów zetor 7245?
      Wyciekł cały olej. Potrzebuje szybkiej pomocy.
      Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez Erdien94
      Cześć wszystkim.Jak w temacie jaki olej wlać do tłumnika drgań 7245 ?Prosze o pomoc:)
    • Przez torq1906
      Witam, posiadam Zetora 7211 i zastanawiam się nad dołożeniem mu przedniego napędu, to że się da to zrobić za mniejsze czy większe pieniądze to jasne tylko nurtuje mnie kwestie formalno-prawne a mianowicie jak to zrobić w taki sposób, żeby wszystko było zgodnie z literą prawa, żeby bez stresu można było się przemieszczać po drogach publicznych?
      Na chłopski rozum wydaje mi się, że żeby dało się tak zrobić to trzeba zastosować most i części z modelu 7245, czy mam rację?
      Czy może przejdzie też na częściach od innych ciągników czy np. samochodów jak Robur czy inne wynalazki?
      Czy ktoś się orientuje ile taka przyjemność mogłaby kosztować robiona przez fachowca, z całą papierologią itp.? 
      Zaznaczam, że sprzedaż tego i kupno 7245 nie wchodzi w grę bo szansa, że znajdę go w takim stanie jak ten który posiadam jest jak trafienie w totka. 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v