Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomparkiet

HYDRAULIKA W FENDT 304

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
tomparkiet    1

Witam tak jak w temacie otóż mam zamiar podłączyć hds da ciągnika miałem kombinować z przekładnią od trolla i pompa tłoczkowa ale dzwoniłem dziś do korbanków i dowiedziałem się że mój ciągnik ma wydajność pompy 66 l/min,pompa którą mam ma 25 więc teoretycznie hds zasilany z traktoru powinien szybciej chodzić tylko serwisanci nie mogli się określić czy mam w traktorze wolny powrót i ja nie wiem więc się pytam was czy w tych czterech wyjściach hydraulicznych w ciągniku jest gdzieś wolny powrót mam trzy z lewej strony są na nich oznaczenia + - + i jedno z prawej strony na nim nie ma żadnego oznaczenia napiszcie jak podłączacie hydraulikę u siebie (może ma ktoś maszynę w której jest potrzebny wolny powrót) z góry dziękuję za porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Z tego co rozumiem to chodzi ci o bezcisnieniowy powrot. Wolny powrot to osobne gniazdo z tylu( lub z przodu) najczesciej ma czarna zatyczke i jest wieksze niz normalne wtyki hydrauliczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomparkiet    1

Ta pojedyńcza wtyczka ma środek czarny i jak to jest że wyczek musi być np 4 plus ta jedna czy może tak być jak u mnie że jest trzy + - + i ta jedna od wolnego powrotu (u mnie jest ona takiej samej wielkości jak i pozostałe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grzesiex    1

Sprawdź te złącza podłączając na czas testu np przyczepę, jeśli wszystkie będą w stanie sterować wywrotem przyczepy to swobodnego spływu nie masz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomparkiet    1

Witam mam jeszcze jeden dylemacik otóż gdyby się nawet okozało że te pojedyńcze wejście u mnie to wolny powrót to zastanawia mnie jedna rzecz zbiornik w traktorze na olej jest trochę mały żeby obsługiwać hds natomiast przewód od hds-u powrotny idzie od zbiornika przy nim tak więc olej z hds-u szedłby do jego zbiornika i potem wolnym powrotem do zbiornika w ciągniku poprawcie mnie jeśli się mylę nie wiem czy to będzie chulać proszę o opinię tych którzy mieli z podobną hydrauliką do czynienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
×