Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

ale tms to jzu sie opłąca do mocy od 120KM. I oczywiscie ja bym bardziej polecił 412 niz 312. Poczytajcie sobie na stronie www.korbanek.pl co macie tu i tu w standardzie. I wgl chyba 412 jest nieduzo droższa od 312. Co do przekładni vario... Nie ma lepszej :D

 

do Lampo55W : przesuwasz joystck do przodu i załóżmy ze masz 30km/h, gdy puścisz to mniej wiecej w teych granicach prędkosc bedzie CI oscylowała. Dasz delikatnie do tyłu, to zwolni :D

Opublikowano

312 - Variostick umożliwia TYLKO przyspieszanie/zwalnianie

412 - Joystick Vario umożliwia przyspieszanie/zwalnianie, pozwala na zmianę kierunku jazdy (w lewo) oraz włączanie tempomatu ( w prawo), posiada 4 zakresowy regulator poziomu przyspieszania

 

312 - brak komputera

412 - w standardzie

 

312 - amortyzowana oś w opcji

412 - amortyzowana oś w standardzie

 

312 ma 10KM mniej od 412 (135/125)

Opublikowano

300 nie ma ramy, ma za to calkiem inne gabaryty, to ciagnik przeznaczony do innych zadan. jak ja sie orientowalem to roznica w cenie wynosila ok. 15 tys euro i 412 jeszcze nie byla w najwyzszej opcji

Opublikowano

Brzozak-możesz napisać jakie to były wersje (jak wyposażone,jakie ogumienie) i ile dokładnie kosztowały ?Pytanie jest oczywiście czysto akademickie :D-no chyba że do mojego kuponu Lotto szczęście się uśmiechnęło :D

Opublikowano

juz teraz nie moge, bo usunalem te oferty, byly z poczatku tego roku.

pamietam, ze 312 miala miekka os, tms, dodatkowe wyjscia hydrauliki z boku, z przodu, jakies tam duperele i kosztowala 68 tys. euro netto.

412 mialo wszystko co miec powinno, ale mozna bylo jeszcze wyposazyc w amortyzacje hydrauliczna kabiny, lustra w pradzie, climatronik i tego typu bajery, kosztowalo ok. 82 tys euro netto.

Opublikowano

moj ojciec tez sie napalil na 412, ale po coraz dokladniejszym rozpatrywaniu tematu, coraz bardziej mial mine nie tega (a juz byl o krok od wplacenia zaliczki), no i tym sposobem stoi niebieski na podworzu.

 

@jaro ja ci powiem wiecej, jak euro stalo po 3,5 i mniej to mowilem ze maszyny sa drogie :D to dopiero byla glupota.

Opublikowano

Pisałeś kiedyś że u Ciebie w okolicy pałęta się :D sporo Fendtów-jakie mają już przebiegi,jak tam z awaryjnością (szczególnie chodzi mi o skrzynię) i czy ich właściciele kupiliby je jeszcze raz ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Niebieska popierdółka, to @pioter sobie nagrabiłeś, u NH FANS. :D

 

Ja się dziwie, jak gość u mnie w okolicy zapyla 312 z Rapidem 3m i TopDownem 3m. 312 to dobry ciągnik, ale do ładowacza, prasy i innych prac gdzie małe gabaryty, a spora moc to zaleta. Do 412 to już zacniejsze maszyny podczepi, bo wiadomo uciąg inny. Vario 300 wpisuje się w pewną lukę w rynku, ciągników wielkości JD 5R, ale o mocach zarezerwowanych dla 6030. Seria 400 i 700 to coś na kształt JD: 6030, 7030.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No ja myślę, :D bo mi też byś nie naraził. :D

Opublikowano

ostatnio rozmawialem z wlascicielem 926 i 920 vario, maja po 5 tys mth i nie bylo zadnych awarii, takze jak najbardziej chca dalej kupowac fendty.

starsze 824 maja ponad 10 k i tez chodza. w tym roku przybyly w mojej gmienie 2 936, kupione w calkiem dobrych pieniadzach, bo jak sie nie myle za 135 tys. euro netto.

 

jak popierdolke kupowal ojciec to euro bylo po 4,5, a do wydania mial w sumie 200 tys. netto, wiec 30 i tak "dolozyl", gdyby ciagnik byl brany na prow, wtedy zwracaliby z calej sumy, wiec moze bylby inny.

jakosc nh nie powala na kolana, oska nie chodzi juz 2 tygodnie, pojawily sie 2 inne bledy, moj kuzyn ma polrocznego t6080 i tez ma przeboje :)

 

300 widzialbym w takich pracach jak pisze @bobek i u nas tez by mogl byc, bo biegalby glownie w transporcie, opryskiwaczu i przy nawozach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Fed334
      Witam!
      podczas rozłączenia przedniego napędu, występuje szarpnięcie, rzucenie przednimi kołami w ciągniku.
      Także podczas hamowania, kiedy po zakończeniu hamowania i puszczeniu pedału hamulca(wtedy rozłącza się przedni napęd automatycznie) występuje szarpnięcie.
      załączenie napędu wygląda bez zarzutów.
      Co może być przyczyną?
    • Przez Mycek5120
      Panowie kto mi wyjasni do czego służą te dwa klawisze w załączniku pomarańczowy i niebieski ani jednego jeszcze nie wciskałem


    • Przez rzeznik13
      Witam serdecznie. Chciałbym się coś dowiedzieć na temat nowej serii 300 Vario S4. Czy ktoś już posiada takowy ciągnik ? Jak cenowo klasują się te modele ?
      Zapraszam do dyskusji.
    • Przez LukaszBONQ
      witam,
      mam fendta 312 vario 900 mth, tydzień temu po dłuższej przerwie podpięty został do beczki i okzazało się że pod obciążeniem nie ma mocy oraz dymi tak że wczorajsza chmura nad Łodzią to pikuś... Ja nie chcialem sam kopać, wiedzy też zbytnio nie mam i autoryzowanego mechnika zaprosiłem z Lipin. Jako przyczynę awarii zawór recyrkulacji spalin wykluczył, zdemontował turbosprężarkę - oddalem do sprawdzenia i okazalo się że ok. Potem wykręcił wstryski (to jest comon rail), dziś okazało się że też nie są przyczyną awarii. No i widzę że facet już nie wie gdzie szukać, a traktor potrzebny... Spotkał się ktoś kiedyś z takim przypadkiem? Może jakieś sugestie? Z góry dziękuję
    • Przez F1traktors
      Witam.Mam w planach kupienie Fendta 312. Do tego przyjdzie również stoll fz30.Mamy u korbanka napisane za 63 tyś Euro z tuzem i obciążnikiem 870kg. Powiedzieli też że mają również z amortyzowaną ośką.Pytanie czy jak bym nie wziął będe żałował czy wydusić ostatnie grosze i kupić amortyzowaną oś bez załowania??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v