Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Też mnie to dziwi bo opiłki z docisku i tarczy same się magnetyzują i lepią do tuleji. A linka jeżeli wyrabia się tobie obudowa korpusu linki w kabinie to znaczy że masz źle ustawione mocowanie linki ja je przespawałem i teraz tak jak pisałem wcześniej działa bez zarzutu. a mocowanie zrobiłem ze zwykłego kątownika. A czemu nie zrobili pewnie z oszczędności ale całe szczęście że obudowa jest na to przygotowana podobno w 675 jest dostęp do sprzęgła bez problemu gdzieś od góry jakiś duży dekiel się odkręca.

Edytowane przez Z7245
Opublikowano

A może ta tuleja jest samosmarująca np. jak tulejki w rozruszniku. Gdyby dać tam smaru to te opiłki w połączeniu ze smarem wszystkie by się tam przyklejały a tak to troch z nich spada na ten dekiel ale to jest tylko moje zdanie.

Opublikowano

Smar tylko pogorszy sprawę lepszy byłby rzadki olej który by je wypłukiwał, to do oleju planowałem ten wężyk zrobić żeby raz na jakiś czas przepłukać olejem wtedy to by naprawdę pomogło. Ja widziałem ciągnik swój rozpołowiony także wiem jak to wygląda od środka ten dekielek to nic nie zbiera większość syfu przystaje do obudowy sprzęgła, szkoda że nie zrobiłem zdjęć z wymiany sprzęgła miałbyś chociaż podgląd jak to wygląda. Ty masz w swoim tura jeżeli nie to spróbuj odkręcić ten dekielek za skrzynką akumulatora powinno być widać łożysko i może jakimś przewodzikiem i strzykawką da się to posmarować.

Opublikowano

Ja mam z ładowaczem chociaż te wszystkie pytania zadaję ci jakby na zapas bo na razie u mnie nic się nie dzieje.Ale może warto co jakiś czas się pomęczyć i przesmarować ją olejem .

Opublikowano

Jak chcesz to sprawdzić to rozepnij pod spodem cięgiełko o od sprzęgła i jeżeli da się ruszać rękom dźwignie od łożyska to jest wszytko w porządku jeżeli są jakieś opory to znaczy że się zaciera, w moim w pewnym czasie trzeba było młotka używać ale po wyczyszczeniu to dosłownie pedał sam się wciskał. A pytania możesz zadawać ja swoim już trochę przepracowałem i wiem co tam mu może dolegać.

Opublikowano

Zadam ci jeszcze jedno pytanie odnośnie czyszczenia tej tulei czy przedmuchanie sprężonym powietrzem by wystarczyło .Mam jeszcze pytanie może bez sensu chodzi mi o dzwignię reduktora czy można było by ją wydłużyć i odpowiednio wyprofilować żeby była bardziej dostępna i oczywiście nie przeszkadzała dzwigni zmiany biegów .dużo używam reduktora i trochę nie chce mi się ,,kłaniać,, do niej.

Opublikowano

Jeżeli tuleja sprzęgła cięzko chodzi to nie ma co juz kombinowac. Bez rozpołowienia nic nie wskórasz niestety.

 

Wrzuce zdjęcie jak zakładałem z kolegą smarowanie tulei sprzęgła w 690 jeżeli uda mi się je odnalezc na kompie.

Opublikowano

Te dźwignie na linki to porażka nie można by było na cięgna zrobić. W moim na początku lekko chodziło później ciężko, aż się linki pourywały a teraz po wymianie linek i swoich modyfikacjach chodzi lekko już chyba ze 3 lata.

Opublikowano

Jeśli chodzi o linki to u mnie dopiero po odpięciu linki od regulacji zewnętrznej dzwignie sterowania podnośnikiem działają dobrze ale dlaczego tak jest przecież ten grzebień do którego podłączona jest linka regulacji zewnętrznej chodzi lekko

Opublikowano

Po pierwsze to je posmarowałem preparatem coś podobnego do wd-40 ale teraz nie pamiętam, po drugie całkowicie rozkręciłem hamulec który trzyma dźwignie jest przy obudowie podnośnika, po trzecie z uwagi na brak spasowania i odpowiedniego kąta ustawienia linek względem dźwigni przy podnośniku przegiąłem to i teraz działa dość płynnie dodatkowo przedłużyłem wajchę w kabinie Ale z tego co widziałem to nowsze mają już te wajchy trochę dłuższe. Plapla123 jeżeli posmarujesz obie linki to powinno się poprawić.

Opublikowano

Powiem szczerze ze nie chce mi się użerać z tymi linkami bo już dwie się urwały od sterowania na zewnątrz teraz ją odpiąłem i te w kabinie ładnie chodzą .A co do oleju do mostu i zwolnic Texaco to na allegro można kupić w cenie ok 21zł za litr ja tak zrobiłem.

Opublikowano

Mi dolali do skrzyni orlen stou bo przyjechali na przegląd 350mth a pękł mi wąż w przyczepie i troche uciekło. Jak na razie brak problemów z traktorkiem:)

Opublikowano (edytowane)

Co do linek to w moim 685dt limb pękła od rewersu po prawie 3k motogodzin, przy zamówieniu poszło coś nie tak i dostałem dzisiaj do sprzęgła no nic będę miał na zapas chociaż obecna prędko chyba nie pęknie.Nowa wygląda tak:

 

 

linkarcs0l.png

 

 

W nowych modelach 685 i 690 chyba już są inne?

Edytowane przez st220
Opublikowano (edytowane)

no w nowych trochę inaczej linki wygladają.. i chyba nie do końca pasują do trochę starszych modeli.. ale nie jestem tego pewien..

Edytowane przez szymus690DT
Opublikowano

Co ile mtg wymieniacie filtry oleju wstępnego i dokładnego czyszczenia oraz powietrza wewnętrzny zewnętrzny w Ft 690 i jak się Wam nimi pracuje mój ma 860mtg i na razie jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v