Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No może to nie było najlepsze sformułowanie, elementów jako takich nie ma, a może jakieś są detale , wcale bym się nie zdiwił, ale zakładamy, że nie ma, chodziło o to że jest to myśl techniczna c360 po modernizacji.

Opublikowano (edytowane)

Ja mam zetora 5340 już 6 lat i jak na razie dobrze się sprawuje tylko pompa podnośnikowa zaczeła się palić

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

@craft brednie piszesz. 60 jest myślą techniczną Zetora 4011 nie w drugą stronę to po raz a te słowackie Martiny to raczej się powinno używać tej nazwy odnośnie silników produkowanych w mieście o wdzięcznej nazwie Martin od 1973 roku (początkowa nazwa tej fabryki to Závod motory ZETOR, obecnie DS Martin). W tym samym mieście produkowano też w ZTS Martin od 1978 ciągniki Zetor UR II gdzie podobno były one tylko produktem ubocznym obok opuszczających tę fabrykę nocą czołgów :lol:. Gdzie wcześniej produkowano i skonstruowano te ciągniki myślę, że dobrze wiesz tylko się nie przyznasz ;)

 

A teraz koniec kłótni zapraszam na film B)

Opublikowano

adikpl , wiadomo że c360 to zetor 4011, i to Czesi skonstruowali ten traktor i chwała im za to, ja wcale nie mialem na myśli że zerżnęli od ursusa czy coś. tylko że poprostu wszystkie zetory to poprawiony 4011. A UR II to woiadomo że w polsko - czechosłowackim óśrodku badawczym, czemu miałbym nie przyznać co to jakaś tajemnica, właśnie dlatego wychodzi na to że ciężkie zetory skonstuowali razem z Polakami a produkowali na spólkke z Polakami, Słowakami i Rumunami.

Opublikowano

No właśnie myśli masz dobre tylko na klawiaturę coś ci się zawsze źle przelewa :blink:. Forterra nie ma nic wspólnego z URI

pozostałe ciężkie modele to były słowackie Martiny a zetorem się tylko nazywały dla lepszej sprzedaży...
to są brednie, moje pytanie o miejsce produkcji dotyczyło pewnego miasta położonego na Morawach
Opublikowano

Po pierwsze Forterra powstała po 95 roku , a ja pisałem o okresie przed 95,

 

Po drugie w Brnie głownie montowano ciężkie zetory, a nic nie produkowano, tak samo jak w Warszawie montowano ciężkie ursusy, tylko że w Ursusie to chciaz tylne mosty produkowali a w Brnie tylko montowali z właśnie tych mostów, słowackich silników i rumuńskich przednich mostów i czeskich ,ale nie produkowanych w zakladach zetora tylko gdzies tam indziej skrzyń. Już nie mówię o póżniejszych , tamte to już w całości były na Słowacji robione i z Zetorem tylko nazwę miały wspólną

 

Po trzecie wpisz sobie w wikipedii jakikolwiek model cięzkiego zetora to zobaczysz czy definicja będzie brzmiala : czeski ,czy słowacki ciągnik...

Opublikowano (edytowane)

@craft przed 95 było jeszcze URIII

od 1993 URII jest słowacki ale przed to ani czeski ani słowacki B)

W 1968 rozpoczęto produkcję URII. Ciekawe gdzie produkowano silniki skoro w Martinie zaczęli 5 lat później :P

Edytowane przez adikpl1
Opublikowano

adikpl nie wiem o co Ty walczysz. Co Ci to da że może (nic mi o tym nie wiadomo) produkowali silniki przez chwilę, ja piszę o tym że URII to nie był wyłącznie projekt Zetora tylko miedzynarodowa kooperacja, tak samo Ursus może sobie przypisywać teraz te ciągniki jak Zetor czy ZTS. A orginalna super myśl techniczna Waszego JD Wschodu to były wyłącznie 4011 (60tki) po wielu modernizacjach, i tak do UR III, może to był 95r, a może rok, góra 2 lata wcześniej.

Opublikowano

Ja o nic nie walczę tylko mnie trochę razi jak ktoś pisze nieprawdę ;[ . Jak na razie to największy bój w tematach o Zetorach przeciwko nim pisze nie kto inny jak TY.

A i jeśli chodzi o tę myśl techniczną to znów piszesz nieprawdę :P

Opublikowano (edytowane)

Zanim były URI to se jeszcze w Brnie opracowali i produkowali takie ciągniki jak Zetor 25, Zetor Super 50

A to mi powiedziałeś...A co ja piszę że przed 4011 nic nie było? stary co Ty mi tu wygrzebujesz, gadamy o czasach nowożytnych i o Zetorach którymi się zachwycacie, o waszych "kabinach komfort" na 60tce, a nie o zetorze 25 którego pewnie nikt z AF na oczy nie widział :lol: :lol: Ładnie dałeś teraz...

Edytowane przez craft
Opublikowano

@craft Nie mów tak zetor 25 jest 1 egzemplarz nie daleko mnie :P A że od ok 10 lat stoi w tym samym miejscu to druga sprawa. :D

Kolego i jak możesz mówić że Kabiny w nowych zetorach sa o komforcie C-360? Siedziałeś kiedyś w nowej np proximie i C-360?

Opublikowano

mister już to sprostowałem kilka postów wyżej, po co to powtarzasz?

 

milanreal żle zrozumiałeś, nie napisałem kabina komfort z 60tki, tylko "kabina komfort" na 60tce, w sensie że kabina faktycznie komfortowa założona na ciągnik który jest defakto zmodernizowanym 4011 lub c360 jak kto woli. A o nowych proximach tu nie mowa, bo dyskusja toczy się o serii UR I.

Opublikowano

No bo powtarzam, że tak plączesz raz tak raz tak i nie wiem... czyli pasuje czy nie pasuje? No ale trudno... to ja powiem, Proxima a 60 to S i N dwa biegóny których nie warto porównywać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v