Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

Silnik 4P do u3512/mf255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, chciałem sie zapytać czy dało by się założyc silnik 4p (od 4512/14) do u3512/mf255, czy dużo by było przy tym przerabiania i czy silnik pasuje idelnie czy trzeba by jakąś przystawke robić. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

znajomy mechanik opowiadał o takiej przeróbce, nie ma problemu i co najważniejsze most i skrzynia wytrzymuje bez problemu, jak masz taki silnik napewno warto ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

bez problemu pasuje, ciągnik jest tylko w takim przypadku dłuższy trochę więc pewnie drążki kierownicze trzeba przerobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzegorz508    1

Do przerobienia pewnie oprócz drążków także kable do przodu oraz mocowanie pod bak, no i maska bedzie troche za krótka. ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

w kombajnie mogą być inne mocowania przednie czasami tak było że jest inny blok z mocowaniami po bokach a nie z przodu tył powinien być taki sam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a przód 4P bedzie pasował do wspornika przedniej osi mf255?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek33    35

Nie wiem jak byś malucha tunningował to i tak nie zrobisz z niego bmw. Taniej i praktyczniej jest sprzedać 3512 i kupić ciągnik, który potrzebujesz( zapewne 4512). Nawet z uszkodzonym silnikiem skoro posiadasz taki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tylko ze sprzedał bym dobrego 3512 a kupił nie wiadomo co, a wolałbym dać 3-4tys za silnik 4P i pozniej nie żałować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin04    65

moim zdaniem silnik powinien pasować bez problemu ponieważ obydwa ciągniki podane przez ciebie mają taką samą skrzynię biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

szukaj 4.236 taki jak w 4512 bo ten na pewno będzie pasował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prox7441    4

z zasady sceptycznie podchodze do takich "kombinacji". Po twoich postach wnioskuje że nie masz silnika 4p i planujesz dopiero jego zakup więc tym bardziej odradzam bo ni ma pewności co tam kupisz a piszesz że twój 3512 jest "dobry". Do tego dochodzą oczywiście większe lub mniejsze "nieprzewidziane" problemy przy montażu i dalszej eksploatacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

typ powinien na tabliczce na silniku pisać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek33    35

Nie kupuj silnika z kombajnu. Wiadomo w jakich warunkach pracują. Poza tym z tych koni co posiadały to pewnie część poszła się pasać... więc pewnie miałbyś to samo co teraz w 3512. dalej potrzymuję swoją opinię. Rozłożysz dobry ciągnik. A tak poza tym to ile masz ha, że chcesz zwiększyć moc silnika? Większe maszyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomasek   
Gość tomasek

silniki o numerach AD4.203 i Ad4.212 powinny pasowac w 98%, sa to silniki z ciagników MF 158, 165,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    13

Jest kilkanaście rodzajów silników Perkinsa z czterema cylindrami.

Nie pamiętam symboli ale na pewno te od 45** będą pasowały do 3512, bo przecież tak powstał 4512 - poprzez zastąpienie silnika z 3P na 4P.

 

Takie mody jak zamiana silnika w zupełności odradzam. Zaczniesz na silniku, potem drążki lub jakiś orbitol, potem maska, wiązki kabli, potem przydałoby się pomyśleć o komplecie większych felg+opon z tyłu.

 

jeśli już chcesz 4P to najlepiej wyjdziesz na zamianie ciągnika. Piszesz że nie wiadomo co kupisz... chyba masz oczy i rozum:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Te silniki to jakies antyki może po 30 lat i więcej mają. przeróbka taka jest bez sensu bo ciagnik jest za lekki miałem 255 to wiem. Koszt silnika to 4000tys jakieś duperele potrzebne do przeróbki (wlew oleju np masz na górze ja bedziesz pod maską olej lał) nastepny 1000 do tego dolicz jakieś większe opony na tył chociaż trudno bedzie coś znaleźc w rozmmiarze 32 to natepne minimum 2500 nie mówiąc o felgach a ciąggnik i tak będzie lekki. Wiec lepiej sprzedac jak wiekszośc pisze i kupić większy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

a może potrzebuje większej mocy na wom wam! to tylko orka w głowie i pisać głupoty że 3512 jest (za) leki. na moje przeróbka może się opłacić przecież silnik 3p sprzedasz za tyle samo co 4p to dołożysz tylko na orbitol maskę za pomocą spawarki (dopasujesz) i wszystko wcale drogo nie wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Przyznam, że i ja myślałem niedawno o założeniu do mf 255 silnika 4p, ale to głównie dlatego, że często się mi psuje, lecz pomysł został niezrealizowany ze wzgledu na brak funduszy. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez adi4512
      Zamierzam założyć do mojego 4512 przedni napęd, więc poszukuje takiego w dobrym stanie. Jeżeli ktoś z użytkowników AF ma na sprzedaż lub wie kto ma to prosił bym o kontakt na PW bądź na GG 12251578, albo jeśli możecie to wstawiajcie linki
       
      Z góry dziękuje, adi4512
    • Przez Agro3512
      Witam. Mam U 3512 Agro.Kabina fajna ale bez radia i troche mi się nudzi przy robocie. Planowałem wstawić radio,
      ale ta kabina jest cała wytapicerowana nawet na dachu.Zastanawiam się nad zakupem głośnika Bluetooth,ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie.Jeśli tak to powiedzcie jaki głośnik kupić by go było słychać w ciągniku na wys obrotach.
    • Przez janioigienio
      Witam,
      Od zakupu mojego ursusa 3512 denerwuje mnie podłoga z której źle jest wsiadać i wychodzić z ciągnika. Mam pomysł aby pedały które są wciskane w dół przerobić tak aby były wciskane do przodu tak jak było to w nowszych 3512 z komfortową kabiną. Czy możliwe jest dokupienie pedałów i części aby to przerobić ? Proszę o komentarze, Pozdrawiam . 
    • Przez kris14
      Witam.
       
      Mrozy nie odpuszczają, więc skusiłem się na zakup grzałki do mojego MF 255.
       
      Paczka przyszła szybko, grzałka o mocy 600W, polskiej produkcji, [oklaski dla firmy za "obszerną" instrukcję montażu :lol: ]
      W domu podłączyłem sobie grzałkę na chwilkę żeby zobaczyć czy działa- w 2s mocno się nagrzała- to mi wystarczyło żeby zobaczyć że działa prawidłowo.
       
      Na AF znalazłem informacje gdzie to zamontować- korek w bloku po stronie gdzie jest rozrusznik.
       
      Przystąpiłem do montażu.
      W pierwszej kolejności musiałem wymontować alternator- ukłony dla ułomnych konstruktorów którzy wymyślili alternator przy sprężarce i do tego przykręcany w ten sposób!!! :wacko:
       
      Z wybiciem korka nie było większych problemów.
       
      Montaż samej grzałki też przebiegał w miarę gładko- należało ją wbić młoteczkiem i gra.
      Połączenie jest szczelne, nic nie cieknie.
       
      No to składamy ciągnik z powrotem- znowu ten nieszczęsny alternator! I tutaj następna niespodzianka- nie można zamontować alternatora ponieważ przeszkadza w tym gniazdo grzałki, nosz kurw.... ;[
      Szukałem jakiś informacji w internecie, pytałem znajomych czy mogę lekko te gniazdo odgiąć, zdania były różne, ale postanowiłem zaryzykować bo ciągnik musi być złożony i musi palić. Delikatnie przez dźwignie odgiąłem gniazdo w dół, na tyle aby można było zamontować alternator i podpiąć wtyczkę. Zmontowałem wszystko. Potem zalałem układ płynem, odpowietrzyłem [odpaliłem ciągnik] i popracowałem trochę- nic nie cieknie, jest ok.
       
      Przyszła znowu mroźna noc: -20st. Dzisiaj bez żadnych uprzedzeń poszedłem w południe podłączyć kabelek do grzałki żeby ładnie się nagrzało, minęła godzina- poszedłem zobaczyć czy się nagrzał płyn- spuściłem z bloku trochę- zimny.
       
      Pomyślałem że to może wina wtyczki że coś nie łączy, poprawiłem połączenie, minęła następna godzina, sprawdzam- znowu zimne. Grzałka nie grzeje!
       
      Moje pytanie jest następujące: W którym etapie montażu mogło dojść do uszkodzenia grzałki? Przy wbijaniu? Przy doginaniu jej aby pasowała do pozostałego osprzętu?
       
      Proszę o pomoc
    • Przez piterxxx
      Witam.
      Mam do sprzedania kompletną przednią oś do U3512 wraz ze wspornikiem kołami, błotnikami, drążkami kierowniczymi no i mechanizmami przekładni kierowniczej. Sprzedam  w całości lub na części, cena do uzgodnienia.
      Wszystko do konca dobrze działało, bez luzów. 
      Oś została ponieważ zamontowałem przedni napęd i wspomaganie.
      Zainteresowanych proszę o wiadomość na priv.
      Tel. 606 347 727
×