Gość Profil usunięty

Silnik 4P do u3512/mf255

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, chciałem sie zapytać czy dało by się założyc silnik 4p (od 4512/14) do u3512/mf255, czy dużo by było przy tym przerabiania i czy silnik pasuje idelnie czy trzeba by jakąś przystawke robić. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    67

znajomy mechanik opowiadał o takiej przeróbce, nie ma problemu i co najważniejsze most i skrzynia wytrzymuje bez problemu, jak masz taki silnik napewno warto ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

bez problemu pasuje, ciągnik jest tylko w takim przypadku dłuższy trochę więc pewnie drążki kierownicze trzeba przerobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzegorz508    2

Do przerobienia pewnie oprócz drążków także kable do przodu oraz mocowanie pod bak, no i maska bedzie troche za krótka. ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    307

w kombajnie mogą być inne mocowania przednie czasami tak było że jest inny blok z mocowaniami po bokach a nie z przodu tył powinien być taki sam


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a przód 4P bedzie pasował do wspornika przedniej osi mf255?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek33    35

Nie wiem jak byś malucha tunningował to i tak nie zrobisz z niego bmw. Taniej i praktyczniej jest sprzedać 3512 i kupić ciągnik, który potrzebujesz( zapewne 4512). Nawet z uszkodzonym silnikiem skoro posiadasz taki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tylko ze sprzedał bym dobrego 3512 a kupił nie wiadomo co, a wolałbym dać 3-4tys za silnik 4P i pozniej nie żałować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin04    65

moim zdaniem silnik powinien pasować bez problemu ponieważ obydwa ciągniki podane przez ciebie mają taką samą skrzynię biegów


"Jeszcze się taki nie urodził co by Polakowi dogodził"
Przyjmę chętnie stare prospekty i książki ze sprzętem rolniczym krajowym i zagranicznym za drobną opłatą. Zainteresowanych zapraszam na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

szukaj 4.236 taki jak w 4512 bo ten na pewno będzie pasował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prox7441    5

z zasady sceptycznie podchodze do takich "kombinacji". Po twoich postach wnioskuje że nie masz silnika 4p i planujesz dopiero jego zakup więc tym bardziej odradzam bo ni ma pewności co tam kupisz a piszesz że twój 3512 jest "dobry". Do tego dochodzą oczywiście większe lub mniejsze "nieprzewidziane" problemy przy montażu i dalszej eksploatacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

typ powinien na tabliczce na silniku pisać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek33    35

Nie kupuj silnika z kombajnu. Wiadomo w jakich warunkach pracują. Poza tym z tych koni co posiadały to pewnie część poszła się pasać... więc pewnie miałbyś to samo co teraz w 3512. dalej potrzymuję swoją opinię. Rozłożysz dobry ciągnik. A tak poza tym to ile masz ha, że chcesz zwiększyć moc silnika? Większe maszyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomasek   
Gość tomasek

silniki o numerach AD4.203 i Ad4.212 powinny pasowac w 98%, sa to silniki z ciagników MF 158, 165,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Jest kilkanaście rodzajów silników Perkinsa z czterema cylindrami.

Nie pamiętam symboli ale na pewno te od 45** będą pasowały do 3512, bo przecież tak powstał 4512 - poprzez zastąpienie silnika z 3P na 4P.

 

Takie mody jak zamiana silnika w zupełności odradzam. Zaczniesz na silniku, potem drążki lub jakiś orbitol, potem maska, wiązki kabli, potem przydałoby się pomyśleć o komplecie większych felg+opon z tyłu.

 

jeśli już chcesz 4P to najlepiej wyjdziesz na zamianie ciągnika. Piszesz że nie wiadomo co kupisz... chyba masz oczy i rozum:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1073

Te silniki to jakies antyki może po 30 lat i więcej mają. przeróbka taka jest bez sensu bo ciagnik jest za lekki miałem 255 to wiem. Koszt silnika to 4000tys jakieś duperele potrzebne do przeróbki (wlew oleju np masz na górze ja bedziesz pod maską olej lał) nastepny 1000 do tego dolicz jakieś większe opony na tył chociaż trudno bedzie coś znaleźc w rozmmiarze 32 to natepne minimum 2500 nie mówiąc o felgach a ciąggnik i tak będzie lekki. Wiec lepiej sprzedac jak wiekszośc pisze i kupić większy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

a może potrzebuje większej mocy na wom wam! to tylko orka w głowie i pisać głupoty że 3512 jest (za) leki. na moje przeróbka może się opłacić przecież silnik 3p sprzedasz za tyle samo co 4p to dołożysz tylko na orbitol maskę za pomocą spawarki (dopasujesz) i wszystko wcale drogo nie wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Przyznam, że i ja myślałem niedawno o założeniu do mf 255 silnika 4p, ale to głównie dlatego, że często się mi psuje, lecz pomysł został niezrealizowany ze wzgledu na brak funduszy. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witajcie, w przyszłości zamierzam przerobić swojego ferdka na sadowniczy, tzn zwęzić i założyć mniejsze opony coś na kształt ursusa 3502 i stąd zachodzi pytanie czy gwiazdy kół tylnych od c330 pasują pod rozstaw szpilek od ursusa 3512 ??
    • Przez miles3147
      Witam . Chciałbym  zapytać jaka jest wasza opinia na temat instalacji wodorowej w Ursusie 4514 ? http://allegro.pl/hho-generator-wodoru-ursus-zetor-ciagnik-rolniczy-i5904924105.html#thumb/8   i http://allegro.pl/hho-generator-21-zestaw-bus-ciagnik-3-5l-i5904923038.html . Widzę że to jest do pojemności 3,5 L a Ursus 4514 ma 3865 cm3 . Napisałem do sprzedającego czy może to zrobić żeby była do takiej właśnie pojemności jak ma 4514. Jeśli będzie taka opcja to jakie jest wasze zdanie na temat założenia takiej właśnie instalacji ? 
    • Przez Wojtek026
      Wom zależny w licencyjnych ciągnikach, czy ktoś w praktyce próbował to wykorzystywać np. do przyczepy z napędem jak to w praktyce się sprawdza?
    • Przez ferguson235
      Słyszeliscie ze 4512 był protopowym ciągnikiem na gaz. Jesli nie to poczytajcie to co napisałem na dole i wypowiecie sie co o tym sądzicie.
       
       
       
      Ciągnik prototypowy z silnikiem dostosowanym do zasilania paliwem gazowym. Wersja podstawowa ciągnika 4512 z 4-cylindrowym silnikiem "Perkins" o mocy 44,1 kW, którego produkcję rozpoczęto na przełomie roku 1987/88 miała w średnich gospodarstwach zastąpić całkowicie C-360. Ciągnik 4512 był wówczas nowym produktem opartym na zespołach układu napędowego i hydrauliki Massey-Fergusona. Zespoły te oraz silnik sprawdzone w konstrukcjach MF dawały gwarancję dłuższej żywotności i mniejszej usterkowości oraz uczyniły ciągnik ekonomiczniejszym i wydajniejszym od C-360. Bezpieczna i bogato wyposażona kabina z regulowaną wentylacją i odrębnym układem ogrzewania oraz poziomem hałasu obniżonym do 86 dB, uczyniła miejsce pracy kierowcy komfortowym.
       
      Silnik
       
      4-cylindrowy, chłodzony cieczą o pojemności 3860cm3
       
      moc znamionowa 47 kW
       
      Napęd
       
      sprzęgło suche, dwustopniowe
       
      skrzynia przekładniowa dająca 8 przełożeń do przodu i 2 wsteczne
       
      mechanizm różnicowy z blokadą mechaniczną
       
      zwolnice planetarne
       
      oś przednia wahliwa, nieresorowana
       
      układ kierowniczy hydrostatyczny
       
      hamulce wielotarczowe mokre
       
      Układ agregowania
       
      podnośnik hydrauliczny z pompą o wydajności podstawowej
      26+19 l/min lub 26+32 l/min, z regulacją siłową , pozycyjną i szybkości reakcji
       
      TUZ kat. II wg ISO, udźwig 2400 kg
       
      WOM 540/1000 obr./min
       
      zaczepy: górny zaczep transportowy, zaczep automatyczny do przyczep jednoosiowych oraz zaczep rolniczy wychylny
       
      tekst zaczerpniety z www.ursus.com.pl
       
    • Przez PRIMO
      Mam takie pytanie czy da się podnieść moc silnika w ursusie 5314 jeśli tak to jak to zrobić ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj