Skocz do zawartości

Silnik 4P do u3512/mf255


Gość Profil usunięty

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam, chciałem sie zapytać czy dało by się założyc silnik 4p (od 4512/14) do u3512/mf255, czy dużo by było przy tym przerabiania i czy silnik pasuje idelnie czy trzeba by jakąś przystawke robić. Pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

a przód 4P bedzie pasował do wspornika przedniej osi mf255?

Opublikowano

Nie wiem jak byś malucha tunningował to i tak nie zrobisz z niego bmw. Taniej i praktyczniej jest sprzedać 3512 i kupić ciągnik, który potrzebujesz( zapewne 4512). Nawet z uszkodzonym silnikiem skoro posiadasz taki

Gość Profil usunięty
Opublikowano

tylko ze sprzedał bym dobrego 3512 a kupił nie wiadomo co, a wolałbym dać 3-4tys za silnik 4P i pozniej nie żałować

Opublikowano

z zasady sceptycznie podchodze do takich "kombinacji". Po twoich postach wnioskuje że nie masz silnika 4p i planujesz dopiero jego zakup więc tym bardziej odradzam bo ni ma pewności co tam kupisz a piszesz że twój 3512 jest "dobry". Do tego dochodzą oczywiście większe lub mniejsze "nieprzewidziane" problemy przy montażu i dalszej eksploatacji.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

typ powinien na tabliczce na silniku pisać?

Opublikowano

Nie kupuj silnika z kombajnu. Wiadomo w jakich warunkach pracują. Poza tym z tych koni co posiadały to pewnie część poszła się pasać... więc pewnie miałbyś to samo co teraz w 3512. dalej potrzymuję swoją opinię. Rozłożysz dobry ciągnik. A tak poza tym to ile masz ha, że chcesz zwiększyć moc silnika? Większe maszyny?

Opublikowano

silniki o numerach AD4.203 i Ad4.212 powinny pasowac w 98%, sa to silniki z ciagników MF 158, 165,

Opublikowano

Jest kilkanaście rodzajów silników Perkinsa z czterema cylindrami.

Nie pamiętam symboli ale na pewno te od 45** będą pasowały do 3512, bo przecież tak powstał 4512 - poprzez zastąpienie silnika z 3P na 4P.

 

Takie mody jak zamiana silnika w zupełności odradzam. Zaczniesz na silniku, potem drążki lub jakiś orbitol, potem maska, wiązki kabli, potem przydałoby się pomyśleć o komplecie większych felg+opon z tyłu.

 

jeśli już chcesz 4P to najlepiej wyjdziesz na zamianie ciągnika. Piszesz że nie wiadomo co kupisz... chyba masz oczy i rozum:P

Opublikowano

Te silniki to jakies antyki może po 30 lat i więcej mają. przeróbka taka jest bez sensu bo ciagnik jest za lekki miałem 255 to wiem. Koszt silnika to 4000tys jakieś duperele potrzebne do przeróbki (wlew oleju np masz na górze ja bedziesz pod maską olej lał) nastepny 1000 do tego dolicz jakieś większe opony na tył chociaż trudno bedzie coś znaleźc w rozmmiarze 32 to natepne minimum 2500 nie mówiąc o felgach a ciąggnik i tak będzie lekki. Wiec lepiej sprzedac jak wiekszośc pisze i kupić większy.

Opublikowano

a może potrzebuje większej mocy na wom wam! to tylko orka w głowie i pisać głupoty że 3512 jest (za) leki. na moje przeróbka może się opłacić przecież silnik 3p sprzedasz za tyle samo co 4p to dołożysz tylko na orbitol maskę za pomocą spawarki (dopasujesz) i wszystko wcale drogo nie wyjdzie

Opublikowano

Przyznam, że i ja myślałem niedawno o założeniu do mf 255 silnika 4p, ale to głównie dlatego, że często się mi psuje, lecz pomysł został niezrealizowany ze wzgledu na brak funduszy. :P

Opublikowano

Poza silnikiem należy zwiększyć  układ chłodzenia i filtr powietrza  bo większy silnik to większe zapotrzebowanie powietrza i wymagania chłodzenia 

Grosze sprężyny  w docisku tak jak w 4512 i 5312/14

Pasują silniki 4 cylindrów  perkins ad. 203,212,318,236,248 inne mają inne sprzeglo i kol zamachowe 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v