jacus

rozmrozenie silnika 3p

Polecane posty

jacus    1177

robilem w firmie remont kapitalny silnika 3p,po zlozeniu i zamontowaniu chlodnicy pochodzil 4 mtg i okazalo sie ze idzie plyn do oleju-to zreszta byla przyczyna remontu,przezarlo zaslepke.dalem silnik do naprawy gwarancyjnej -okazalo sie ze pekla glowica. facet wmawia mi ze nalalem wody i temu ja rozmrozilo,wlozylem do zamrazarki spuszczony olej-nie zamarzl.

mam pytanie przy zamrozeniu silnika[pewnie niejednemu sie to trafilo]co pierwsze peka? glowica,blok,chlodnica?jak wyglada rozmrozona glowica? i co dalej z tym fantem robic-chodzi o kase nowa 600 zl.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor53400    2

pierwsza to chłodnica pie******** , a potem blok :D bynajmniej u mnie tak było w c-360 :)

Edytowano przez andrzej2110
cenzura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Ja kiedyś zamroziłem silnik w C 330 i na szczęście wywaliło tylko zaślepki ale znajomy mechanik opowiadał mi że nie ma konkretnej reguły na to jak wygląda dany typ silnika po zamrożeniu.Raz może to być pęknięty blok a innym razem głowica lub tylko zaślepki tak jak w moim przypadku.Nawiasem mówiąc był bardzo zdziwiony że ocalał 24 letni blok i głowica po takim zamrożeniu jak moje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

elektrotech    6

pierw powinna wybić zaslepka-jak nie pęka to głowica-chlodnica peknie w ostatecznosci-ale jak chlodnica cała to glowica leci -mawsz szczescie ze nie blok......moim zdaniem

 

ps...poprostu głowica juz była wadliwa -puszczala wode.. bez jaj aby ktoś wode zostawil w silniku na mrozie..nawet jakby woda byla w oleju to nie rozwaliloby glowicy

 

ps poprostu nie wiedzieli co jest feler glowicy byl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1177

gosc[zreszta dosyc dziwny i tajemniczy,tyle ze inni go polecali]twierdzi ze to ja zalalem woda,a glowice to 2 razy sprawdzal w wodzie cisnieniowo[tak jak pisalem wczesniej szla woda do oleju].temu mam podejrzenia ze to on lub ktorys z pracownikow zostawil ja z woda lub tez pekla podczas proby wodnej i sie nie przyznali .mowi ze plyn to ma gorzki smak i w oleju ktory pozostal w silniku go nie wyczul i temu mnie posadza o rozmrozenie bo jak twierdzi to ewidentnie jest rozmrozenie a nie pekniecie


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

oj ..to on jest organo leptyczny ..nie trzeba próbowac bo olej robi sie popielaty jak wode dostanie.....cisnieniowo to sobie mozna sprawdzić...wacka., :D podczas temperatury materiał sie rozszerza wtedy przeciek.... jakbym mial glowice a mam 2 do 330 to bym ci dal zeby utrzec nosa pseudo mechanikom... jakim oni cisnieniem oni to sprawdzali??? cisnienie?? hmm to by ci tez chlodnice rozwalilo... ,

 

ps czyzby olej pili w celu sprawdzenia??

reklamuj -masz gwarancje -i niech nie cudują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mechanik17    0

u mnie w c-360 wysadziło zaślepki z glowicy i wyglądała ona jak by byla zarysowana a blok najszybciej pęknie jak ciagnik stoi na przewiewie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1177

jak by chcieli naprawic to bym sobie i wam glowy nie zawracal,jak by powiedzial ze pekla -co moglo sie i po 4 mtg docierania trafic to bym uwiezyl bo zawsze byly z nia problemy,ale jak wyjezdza z rozmrozeniem,probowaniem oleju to zaczelo mi sie to nie podobac-nie wiem czy uwaza mnie za idiote co w polowie lutego na wodzie jezdzi czy cos

elektrotech nie na wszystkim sie znasz :D ,w glowicy i bloku to sie przeprowadz probe wodna pod cisnienie sie wtlacza goraca wode i wtedy wychodza ewentualne dziury.

olej musial probowac bo twierdzil ze byla woda zalana.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Kolego jacus prawdopodobnie głowica była wcześniej skorodowana wewnątrz a mechanicy nie zrobili próby wodnej tylko powiedzieli że była robiona jak by zrobili to by im wykazało podczas naprawy silnika mógł odprysnąć kamień wodny w silniku perkins zawsze pierwsze wysadzi blok ponieważ ma cienkie ścianki zdażało się mi że przed naprawą głowica niby była dobra a po zregenerowaniu cieknie próbę należało zrobić także po naprawie głowicy idzie dojść cz to korozja czy rozmrożenie Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1177

ta glowica to jest od gory peknieta mniej wiecej przez srodek na dlugosci ok 10cm-golym okiem widac ryse.

ile warte sa glowice indyjskie?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Nie beda chcieli uznac gwarancji to odrazu wyjedz z tekstem ze w sadzie sie spotkacie i napewno juz nikomu ich nie polecisz

podziala znam to po sobie :P


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

oj ..to on jest organo leptyczny ..nie trzeba próbowac bo olej robi sie popielaty jak wode dostanie.....cisnieniowo to sobie mozna sprawdzić...wacka., ;) podczas temperatury materiał sie rozszerza wtedy przeciek.... jakbym mial glowice a mam 2 do 330 to bym ci dal zeby utrzec nosa pseudo mechanikom... jakim oni cisnieniem oni to sprawdzali??? cisnienie?? hmm to by ci tez chlodnice rozwalilo... ,

 

ps czyzby olej pili w celu sprawdzenia??

reklamuj -masz gwarancje -i niech nie cudują

widzę ,że nie masz pojęcia o sprawdzaniu szczelności głowicy, ponieważ sprawdza się ją właśnie ciśnieniowo, polega to na zaślepieniu otworów wodnych w głowicy i wpuszczeniu powietrza w miejsce wody, następnie wkłada się głowice do gorącej wody i widac czy jest szczelna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

widzę ,że nie masz pojęcia o sprawdzaniu szczelności głowicy, ponieważ sprawdza się ją właśnie ciśnieniowo, polega to na zaślepieniu otworów wodnych w głowicy i wpuszczeniu powietrza w miejsce wody, następnie wkłada się głowice do gorącej wody i widac czy jest szczelna.

NO proszę ... ekspert się nam trafił od rozruszników i głowic ...... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

NO proszę ... ekspert się nam trafił od rozruszników i głowic ...... ;)

hm....gdybym nie miał o tym pojęcia w przeciwieństwie do innych nie zabierałbym głosu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

posty nie wnoszą nic do tematu to po pierwsze..

 

Po drugie próba wodna jesli by to faktycznie było- odrazu wykazała by feler choć nie zawsze

Myslę że głowiczka sama od siebie pękła-temperatura -bo mogła mieć feleri to teraz wyszło.Podczas nagrzewania materiał sie rozszerza stąd po ok 4 Mtg pusciła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

dokładnie jak pisze daro74 głowice poddaje sie testom na ewntualne pekniecia poprzez cisnienie

a jak kolega sądęm mozesz ich postraszyć ale nieda to efektu i wkurzysz ich tylko a w razie w i tak nic nie wskórasz


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

Blok peknie szybciej


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1177

bo juz wyruszyl w pole i cos znowu nie gra bo po paru godzinach pekl waz od kolektora do pompy wodnej,rozerwalo go ok 3 cm-prawie nowy w koncu sierpnia wymienialemi tylko parenascie mtg pochodzil,

sprawdzilem w paru zrodlach i takie pekniecie to nie wina rozmrozenia tylko jak napisal elektrotech.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hans1211    1

Witam jak w tytule niestety zamarzła woda w c-360,po rozmrożeniu pompy i chlodnicy ciagnik odpalił.Problem jest taki ze po nalaniu ciepłej wody wydostaje sie ona tuż  nad pompa przez niewielki okrągły  otwór  średnicy około 20mm.Czy tu chodzi o wypchniety brok?Proszę o pomoc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    5730

zobacz jeszcze czy nie pekł Ci blok za pompą wtryskową, bo to newralgiczny punkt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hans1211    1

ten korek to brok?

jak powazna to sprawa?

uszkodzenie bloku bedzie widac gołym okiem czy zalac go wodą i zobaczyć czy cieknie?

odpalać silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    5730

moze byc widać a moze nie byc, jak zalejesz to się dowiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pawell1212
      Witam. Mam problem z cisnieniem oleju w silniku BF4L913T. był wykonany remont kapitalny silnika. Nowe tuleje, tłoki pompa oleju, wał po szlifie głowice zrobione. na zimnym zegar wskazuje 6 bar a na rozgrzanym spada do 1.5 bara co może być nie tak
    • Przez bryant73
      Witam posiadam  ltz55a  silnik mtz typ D -248 chciałem zapytać czy pompa wtryskowa jest tak ustawiona jak w Mtz 82 bo ja mam w ltz 55KM  i chodzi mi żeby mniej palił a będzie  wymieniona pompa na nową od mtz.
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam
      Po regeneracji silnika w zakładzie od samego początku silnik przy obrotach miedzy 1200-1400 nierowno pracuje, mozna  by powiedziec ze nawet nierowna praca silnika sprawia ze ciagnik lekko sie buja na kolach
      Problem zanika gdy ciagnik ma opor(np. pod gorke, w oraniu itp) wtedy pracuje prawidlowo.Dodam ze ciagnik ma moc, nie kopci
      Zrobil juz ponad 200mtg a problem nie zanikl.Dlatego chcialbym sie zapytac czy problem jest po stronie pompy wtryskowej czy  moze to bys wina zle ustawionego zaplonu?Wtryski byly sprawdzane a gwarancja nie obejmuje pompy wtryskowej
      Bardzo dziekuje z kazda odpowiedź! Pozdrawiam 
    • Przez farmerzmazur123
      Cześć,
      Mam problem z wymianą pierścieni w Ursus C-360. Otóż po rozkręceniu silnika widzę, że na jednym z tłoków wybity jest nominał 'C' oraz napis '+0.50'.
      Problem z tym, że nie wiem jakiego rodzaju pierścienie mam dobrać do tego zestawu tłoków. Zaprzyjaźniony mechanik podejrzewa, że jest to zestaw po tzw. szlifie pierwszym lub drugim.
      Czy ktoś może doradzić jakiego rodzaju pierścienie należy zastosować do tego zestawu?
       
      Załączam zdjęcie tłoka.
       
      Pozdrawiam

    • Przez Konrad67pl
      Nie mam pojęcia co się stało, odpaliłem ciągnik żeby go przepalić, jak to zwykle w zimie robię. Zalany płynem z malutką ilością wody, nie było zamarznięte nic, odpalił od razu, prawie nie kręcił, wyjechałem z garażu żeby pochodził trochę i się rozgrzał.  Wyczyściłem go i nasmarowalem cięgno i miejsca łączeń przy pedale gazu bo ciężko chodziło. Wjechałem do garażu i zgasiłem. Parenascie razy nacisnąłem pedał żeby smar się dobrze rozprowadził i odpaliłem żeby zobaczyć czy lepiej, odpalił jeszcze lepiej niż wcześniej bo oczywiście był rozgrzany, ale po trzech sekundach zgasł i stanął, nie dało się już zakręcić. Olej nie wyglada na to, żeby była w nim woda. Panewki? Nie odkręciłem korka oleju bo już silnik był zimny i olej zgęstniał trochę, dlatego nie chciałem go spuszczać. Miał tak ktoś? Jakieś rady na diagnozę?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj