Skocz do zawartości

Tuning samochodów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niepowiem bo w latach 90 kali robiła wrażenie. jednak gdy zaczeły napływać z Niemczech przestały mi się podobać. Co do prędkości ludzie różne bajki opowiadają. Chociaż 200 to nie jest straszna prędkość. Wiele fur dobija do 200. Ja też bał bym się jechać Kali 230 w co nie wierzę bo A8 3,7 jechałem 230 i tam już było czuć to prędkość a co mowa w oplu, klamki można wyrwać ze strachu :D

Opublikowano

Już jej nie ma ale mówił że tyle jechał i nie po żadnej autostradzie tylko normalnej drodze sam na jako pasażer tego samochodu przemieszczałem się z prędkością do 200 km/h dobrze nie pamiętam. A tak po za tym Calibra to świetnie nadający się samochód do tuningu ;[ bynajmniej ja tak sądzę raz na allegro widziałem Calibrę po tuningu za prawię 50 tysięcy ;[

 

co do tuningu to kalibra nadaje się do optycznego natomiast jeżeli chodzi o mechaniczny to;

-silniki 16v nie są wytrzymałe na mocniejsze przeciążenia natomiast 8v mimo że lepsze to jest ograniczone pole manewru:lol:

- skrzynia dobra ale seryjne sprzęgło nie wytrzymuje znacznego wzrostu mocy wiec znowu koszt dość duży - hamulce jak to w starym oplu :(

 

moim zdaniem wszystko można zrobić jednak w tym samochodzie żeby to chodziło należycie to sporo kasy trzeba włożyć. mimo tego uważam że kali w oryginale nie zeszpecona jakimiś parapetami rynnami itp. jak na lata w których wychodziła była the best...

Opublikowano

nie watpie w skutecznosc tych hamulcow, natomiast zawsze mozna miec lepsze i ladniej wygladajace ;[

fakt, ze to moje zboczenie i pewnie nikt normalny na to nie zwroci uwagi.

 

w takim razie ja tez jestem nie normalny:rolleyes: lepiej mieć hamulce na wyrost niż niedobór...w swojej hani mam mikody poprawiło się znacznie od tych w serii a w motorach mam porobione cuda w tym względzie tzw pływające tarcze

Opublikowano

do hondy to jest dobre, ze mozna bez zwiekszania wymiarow zwiekszyc skutecznosc hamowania, poprzez stosowanie podzespolow producentow specjalizujacych sie w tym temacie.

ja u siebie wywalilem bebny, w zamian pojawily sie jakies tarcze z passata razem z zaciskami, ale docelowo maja byc aluminiowe zaciski z golfa 4 o mniejszej bezwladnosci, z przodu mam tarcze teraz 280 mm z dwutloczkowym zaciskiem girlinga z audi S2, docelowo przy zmianie felg na jakies plaskie np. porsche C2, chce upakowac w 16'' tarcze 305 mm izacisk 4 tloczkowy brembo z jakiejs duzej bmw, pasuje przy uzyciu adapterow.

teraz montuje jakas duzo pompe hamulcowa, jeszcze nie wiem z czego podejdzie, albo golf 4, albo transporter.

do tego kiedys sie skusze na tarcze i klocki EBC, nic wiecej w rozsadnych pianiadzach nie dam rady zrobic.

Opublikowano

masz racje bo kazy sie podnieca alusem ;[

No nie wiem czy każdy ;[ Niektórzy wolą mieć może nieszczególne koło ale pod nim dobry hebel który nie klęka po kilku hamowaniach z większych prędkości, tak jak jest to w znacznej większości seryjnych samochodów tej klasy. Dobre hamulce to nie takie które biorą jak brzytwa... raz, góra dwa :(

 

Jeden tuninguje samochód żeby podobał się lachonom, drugi żeby podobał się właścicielowi, a trzeci chce żeby poprostu fajnie jeździł :(

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kwestia jeszcze stylu jaki preferuje właściciel. ;[ Podejrzewam, że amator stylu śródziemnomorskiego nie będzie miał problemów z rwaniem, ale już za to auto fana cultu lub germanu, będzie ot zwykłym autem. Nie wspominając o rostach i ratach, które zostaną uznane przez "lachona" za złom na kołach. Za to do jakiegoś streeta lub innego lekkiego ściganta nie wsiądzie, bo głośno, twardo i ciasno w fotelu. Złotym środkiem jest SLEEPER, VIP lub DUB nie ma tony żywicy epoksydowej, a robi wrażenie. ;[

Opublikowano

Złotym środkiem jest SLEEPER, VIP lub DUB nie ma tony żywicy epoksydowej, a robi wrażenie. ;[

wtedy nie da sie spelnic 3 kryterium spisanego przez @miraska ;[

jednym slowem trzeba szukac wartosciowych panien, ktore wiedza ze nie wszystko zloto co sie swieci.

Opublikowano

bobek uwiez ze sa takie co i na culta polecatongue.gif brzozak czyzby kalendarz nawet nie pomogł?tongue.gif

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czy SLEEPER nie może fajnie jeździć? Przecież to mocny performance w maksymalnie seryjnej budzie. ;[

Opublikowano

@tomasek miales racje jak chetna to i badyl by zrobil furore, a jak nie to niestety skarby majow nie pomoga ;[

natomiast to nie ma zwiazku z nasza rozmowa o blacharach ;[

 

@bobek chodzilo mi o dub, a jeszcze bardziej vip.

w maksymalnie seryjnej budzie. :(

czyli tutaj juz nie jest spelnione kryterium nr 1

Opublikowano

ale jak by to było bmw e46 to napewno chetne bys znalazł

Opublikowano

w polskich realiach to powyzsze bmw by wystarczyłotongue.gif

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Chłopaki..macie bardzo małe mniemanie o dziewczynach ;[ brzydko tak,bardzo brzydko :(

Nie sztuką jest poderwać byle jaką dziewczynę, ale to żeby ta dziewczyna była miła sympatyczna, inteligentna:P

PS. Lachona mozna wyrwac nawet starym polonezem ;[ - jedziesz na jakas droge gdzie jest duzy ruch i szukasz ,,autostopowiczek'' w mini :( dajesz 20zl i masz wyrwanego lachona :) na poloneza...:(

Fakt, znajomość kilkuminutowa, ale zawsze do przodu...

Opublikowano

@hubert ale my rozmawiamy o blacharach, a nie normalnych dziewczynach. podjedz w miescie pod impreze poldzerem, na pewno zwrocisz na siebie uwage, tylko nie koniecznie cos moze z tego wyniknac, tzn moze sie zdarzyc, ze podejdzie do ciebie inteligentna dziewczyna i zapyta sie o poldzera, bo akurat jest fanka polskiej motoryzacji, ale nie o takich tu rozmawiamy ;[

http://pl.wikipedia.org/wiki/Blachara

http://galeria.vwpomorze.pl/vwmania/album/slides/dsc01472zg0.html

 

to jest blachar: http://nasza-klasa.pl/profile/8082584/gallery/137

a to jest blachowoz: http://nasza-klasa.pl/profile/8257389/gallery/album/2/57

jakbym takim scierwem wpadl na spot, to chlopaki by padli ze smiechu, ale dla takiej panny jest wymarzony.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No wiem wiem...tylko, ze w praktyce z tymi blacharami to nie do konca tak jest, ze wystarczy miec dobre auto. Bo np. podjedzie jakis fagas w Ferrari pod jakis klub, nie bedzie czlowiek umial sie odnalezc w towarzystwie, bedzie totalnym idiota i wiesniakiem, grypsy nie na miejscu itd itp. to zadna nie zwroci na niego uwagi, nawet blachara, no moze jak bedzie niezle %%%%% i do tego uroda dorównywać Pani M.Kaczynskiej

Opublikowano

Dla Mnie prawdziwy tuning to wnętrze: silnik i układ przeniesienia napędu oraz układ wydechowy (byle nie dziurawa rynna), koła o odpowiedniej średnicy i z dostosowanymi oponami do osiągów, nie problem założyć walce do bandziora (Fiat 125p) jak nic nimi nie zrobisz, zawieszenie oraz hamulce rzecz jasna, oraz wykończenie wnętrze: kubły, kierownica, pasy bezpieczeństwa oraz kilka drobiazgów estetycznych, z zewnątrz to co najwyżej zmieniony tylni i przedni zderzak, żeby lepiej przysysał się drogi.

Opublikowano

No nie wiem czy każdy ;[ Niektórzy wolą mieć może nieszczególne koło ale pod nim dobry hebel który nie klęka po kilku hamowaniach z większych prędkości, tak jak jest to w znacznej większości seryjnych samochodów tej klasy. Dobre hamulce to nie takie które biorą jak brzytwa... raz, góra dwa ;[

 

Jeden tuninguje samochód żeby podobał się lachonom, drugi żeby podobał się właścicielowi, a trzeci chce żeby poprostu fajnie jeździł :(

 

moze sprostuje kupiłem ten samochod 30 wrzesnia na dzien chłopaka tak jakos wyszło tak ze to co widac na zdiecu nic w nim nie zmienałem tylko sprezyny bo myły sportowe moze ktos chce kupic dogadamy sie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v