Polecane posty

massey3050    0

Witam, posiadam MF-a 3050 4x4,,, jest BARDZO zamulony ciezko jest mu wyjechac pod gore nawet pustym ciagnikiem (filtry powymieniane) filterki w pompce zasilajacej i wtryskowej tez czyste. Nie wiem dalczego, jakoś mało ma siły, ma 7200 MTH. Znajomy kupil 3080 ma w nim 11 000 MTH i zasówa jak zegarek. Mowil mi ze moze byc mu ciezko poniewaz z tylu opony sa za szerokie jak dla niego ma duzy rozstaw i opony o wymiarze 540 (prawdopodobnie u poprzedniego wlasciciela we francji cos kisil tymi oponami. Wystapil mi rowniez przeciek gdzies w okolicach tlumika moze z glowicy? moze to ma cos z tym wspolnego? Na poczatku tylko przy plugu troche wyciekalo a teraz nawet przy jezdzie samym ciagnikiem.. prosze o wasze odpowiedzi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sparta    1

w okolicy wydechu tzn, pod nim ? to może poszła Ci uszczelka pod głowicą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sparta    1

a to tylko olej wybija czy tez traci tam kompresje ? a na wolnych obrotach to kopci? jak tak to na jaki kolor?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3050    0

tylko cieknie, tzn, na wolnych obrotach przez caly rok nic nawet dymku, ale teraz w zimie miesiac byl nie palony kilka dni temu go uruchomilem to nawet na wolnych obrotach jest dymek taki jakis biały, pomyslalem ze to moze dla tego ze jakies badziewne paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    307

Hej kolego daj sobie z nim spokój ine tak mają to jest zasłaby silnik do tych przełożeń baerzo nie popularny ciągnik sprzedałem ich wiele i żaden nie był żwawy zwłaszcza jak masz takie opony jak mówisz co do dymu zimą będzie ci się pojawiał takowy przy mocnym mrozie a co do wycieku to nie zdejmuj od razu głowicy bo toże cieknie od strony kolektora to norma w nich taka i ch wada fabryczna kolektor jest za blisko pokrywy zaworów i uszczelko pod pokrywami czesto się wypalają bo są korkowe w nowszych modelach zaczeli montować takie osłony z blachy aluminiowej zajrzyj tam i napewno zobaczysz o co mi chodzi i ża mam racje bo zjadłem na tych ciągnikach zęby przez pięc lat a jak chcesz sprawdzić do końca układ paliwowy to jest jeszcze jeden filterek o którym nikt nie wie musisz wykręcić rurkę doprowadzającą ropę do pompy wtryskowej dkręcić kruciec i tam jest taki mały filterek z czasem tam też potrafi zebrać się trochę brudu może to mu deczko pomoże


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3050    0

jest coraz gorzej odpalilem go teraz nawet na wolnychj obrotach dymi na siwo i nie rowno chodzi cieknie a ponadto zrobil sie nadmiar oleju, ropa poszla czy co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale jak ropa poszła do oleju to już nie ma co sprawdzać wtrysków. Tylko remont silnika.


władymirec T-25
ursus c360-3p
ursus 5714 AgroBis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

A płynu chlodzacego Ci nie ubywa?? Sprawdz najpierw wtryskiwacze czy dobrze rozpylaja bo jak leja to moga ci tłoki powypalac i bedzie silnik do remontu. Te 7200mth moze byc troche naciagniete lub kupiles po prostu zajechany ciagnik.Same opony 540 swiadcza o tym ze lekko nie miał a do ugniatania to raczej za lekki jest.Jak wtryski beda ok to sciagaj glowice i motor do sprawdzenia bo to dosc podejrzane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Nie strasz chłopaka. Źle spala paliwo i dlatego przybyło oleju. Moim zdaniem głowice do zdjecia, wymiana uszczelki, sprawdzenia wtryskiwaczy i szczelności zaworów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3050    0

ciagnik mam od 2 lat wczesniej sprawował sie idealnie zero dymu, dymek puszczal dopiero wtedy gdy dostal po garach i bylo mu ciezko, od poczatku poprostu byl przymulony. aha i czasami zdarzylo mu sie zapowietrzyc. nic wiecej, chodzil jak zegarek. a ten dymek na wolnych obrotach nie rowne obroty i coraz wiekszy przeciek to sie zaczelo robic jak odpalilem go po miesiacu postoju zaras po tych mrozach. znajomy ma 3080 i mowil ze podobnie kiedys mial u siebie i ze to byla wina pompy paliwowej ze jakas uszczelka tam poszla i nalalo ropy do silnika. wlasnie tez kazal mi sprawdzic pompe i wtryski. plynu chlodzacego nie ubylo. ma opony 540 ale kto we francji na tych duzych gospodarswach kupowalby 3050 do pluga??? w dodatku z takimi gumami.... A taam od strony kolektoraa faktycznie jest aluminiowa blaszka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    20

sprawdz uszczelnienia na pompie paliwowej (te na wałku napedowym)w tych sprzetach z duzym przbiegiem to czesty powód przedostawania się ropy do oleju. Mozesz tez rozebrac popke zasilająca i sprawdzic membrane.

Dlaczego chcecie remontować silnik?? Jezeli nie ubywa płynu to co w takim przypadku da remont. Moze to tylko ropa. Jeżeli rozerwie uszczelnienia na pompe to silnik straci moc, będzie miał problemy z odpalaniem i ogólnie bedzie zamulony. Mówie tu na podstawie silników perkinsa montowanych w MF nie na przykłacie jakiejś 60. Warto to sprawdzic zanim posłuchasz tych wspaniałych porad i rozbierzesz pół silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3050    0

dokladnie jest zamulony, nie ma mocy i troche ma problemy z odpalaniem zapowietrza sie... a olej wywalaa gorzej, bo jest teraz rzadki bo ropa tam poszla, wszesniej sikalo nim ale w nieznacznych ilosciach. płynu nie ubywa ropy ubylo. oleju jest teraz 2 razy wiecej niz powinno byc. znajomy wlasnie mowil mi to samo. dzieki wielkie za odpowiedz

 

jeszcze jedna sprawa, glowie sie nad tym juz ruski miesiac ile ten traktor ma koni wszedzie pisze ze 70 ale ja w dowodzie rejestracyjnym mam 44 KW czyli 60 KM czy to mozliwe???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    17

w dowód wpisują chyba dane z przeglądu a jak robiliśmy przegląd to wszystkie dane podawałem temu co robił go bo to był 1 przegląd w Polsce i mogłem podać co chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3050    0

a wie ktos co znaczy napis na tabliczce ktora znajduje sie z tylu na obudowie od EHR widac ją od prawych drzwi, u mnie pisze na niej "TYPE- B 60 / 4 ...... wie ktos co to znaczy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Ile ma cylindrów? Wydaje mi sie że to oznaczenie ciągnika a nie EHR ale nie jestem pewien :D


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulas    2

Witam!! Posiadam podobny problem. Od niedługiego czasu jestem posiadaczem MF 3070 z jednym napędem 93KM. Mam takie wrażenie że brakuje mu trochę mocy.. silnik ma chyba zdrowy... dymku za bardzo nie puszcza.. na postoju w miarę dobrze wykręca się na obroty lecz przy ruczaniu lub pracy w polu jest odczucie mułowatości..:lol: czy wszystkie tak mają? przy kultywacji niezbyt dużym kultywatorem na biegu 1 na zającu nie jest zbyt żwawy...przy włącząnym wzmacniaczu momentu oczywiście poprawia się siła. Czy można przez dłuższy czas robić na wzmacniaczu momentu? podpowiedzcie mi czy cięższe prace wykonujecie na żółwiu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
recrut83    0

perkins traci moc ??? 100% pompa paliwowa do remontu tylko nie przeglądu remont pompy skrupulatny z wymianą głowiczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil800
      Witam
      Mam fabryczny przedni tuz na mf 8120 ale na tabliczce nie ma podanego jego maksymalnego udzwigu. Bede mu robic obciaznik na przod ale nie chce przesadzic i przydaloby sie wiedziec jaki tam jest udźwig 
    • Przez chrap17
      Witam.
      Massey FERGUSON 6140 97r  skrzynia dynashift
      Mianowicie mam taki problem ze pedał sprzegla calkowicie wpadł w podloge.
      Objawy jakie mial to niedosprzeglał a pod koniec jak dodawalem gazu to czulem jak pedal rosnie jak puscilem gaz znow lekko opadal i tak caly czas. A dzis po odpaleniu i wbiciu pierwszego biegu i ruszeniu pedal calkowicie wpadl i juz tak zostalo.
      Zastanawiam sie czasem czy winna nie jest pompka no bo jak dodawalem gazu to przepuszczala bo pedal sie podnosil a teraz pewnie calkiem zerwalo gumki w niej i nie ma wcale. 
      Spotkal sie ktos z was z taka sytuacjia??
       
    • Przez santiago2502
      Witam panowie. 
      Problem polega na tym że mój MF 6140 tak jakby stracił sprzęgło.. tzn na polu po wciśnięciu sprzęgła i wrzuceniu biegu po chwili zaczął jechać (gdy sprzęgło było w dalszym ciągu wciśnięte).  Mierzyłem już ciśnienie 17bar na tej złączce pod kabiną i sprawa wygląda trochę dziwnie... jest niby 0 bar ale jak wcisnę sprzęgło to wzrasta do ponad 17 bar i spada powoli do 0 bar, a sprzęgło jakieś dziwne jest miękkie i nie idzie wrzucić biegów... Do wysprzęglika dochodzi 17 bar bo mam wpięty manometr przy. Prosił bym o jakaś sugestię bądź jakieś sugestię...  Może ktoś wie jakie powinno być ciśnienie dokładnie tam przy tym złączu serwisowym pod kabiną ? 
    • Przez czapla112
      Poluzowała się nakrętka w skrzyni i muszę znaleźć kogoś kto to naprawi. Jakich cen mogę się spodziewać za taką usługę?
    • Przez creative1agh
      Witam,
      jak w temacie - MF 3065, skrzynia 32x32. Na zimnym oleju, zaraz pod odpaleniu silnika, nie można przebić z zająca na żółwia. Bez pracującego silnika dźwignia porusza się bez żadnego problemu. Po kilku minutach pracy traktora "przebitka" działa bez problemu i żadnych oporów.
      Może ktoś podpowiedzieć czym to może być spowodowane?
      Generalnie wydaje się, że biegi i sterownik autotronic'a działają normalnie i prawidłowo, olej w skrzyni świeży, poprzedni też czysty. Pozostałe funkcje (wszystkie) - łącznie z  zapinaniem przedniego napędu podczas hamowania - działają.
       
      Pozdrawiam,
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj