Polecane posty

massey3050    0

Witam, posiadam MF-a 3050 4x4,,, jest BARDZO zamulony ciezko jest mu wyjechac pod gore nawet pustym ciagnikiem (filtry powymieniane) filterki w pompce zasilajacej i wtryskowej tez czyste. Nie wiem dalczego, jakoś mało ma siły, ma 7200 MTH. Znajomy kupil 3080 ma w nim 11 000 MTH i zasówa jak zegarek. Mowil mi ze moze byc mu ciezko poniewaz z tylu opony sa za szerokie jak dla niego ma duzy rozstaw i opony o wymiarze 540 (prawdopodobnie u poprzedniego wlasciciela we francji cos kisil tymi oponami. Wystapil mi rowniez przeciek gdzies w okolicach tlumika moze z glowicy? moze to ma cos z tym wspolnego? Na poczatku tylko przy plugu troche wyciekalo a teraz nawet przy jezdzie samym ciagnikiem.. prosze o wasze odpowiedzi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sparta    1

w okolicy wydechu tzn, pod nim ? to może poszła Ci uszczelka pod głowicą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sparta    1

a to tylko olej wybija czy tez traci tam kompresje ? a na wolnych obrotach to kopci? jak tak to na jaki kolor?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3050    0

tylko cieknie, tzn, na wolnych obrotach przez caly rok nic nawet dymku, ale teraz w zimie miesiac byl nie palony kilka dni temu go uruchomilem to nawet na wolnych obrotach jest dymek taki jakis biały, pomyslalem ze to moze dla tego ze jakies badziewne paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    308

Hej kolego daj sobie z nim spokój ine tak mają to jest zasłaby silnik do tych przełożeń baerzo nie popularny ciągnik sprzedałem ich wiele i żaden nie był żwawy zwłaszcza jak masz takie opony jak mówisz co do dymu zimą będzie ci się pojawiał takowy przy mocnym mrozie a co do wycieku to nie zdejmuj od razu głowicy bo toże cieknie od strony kolektora to norma w nich taka i ch wada fabryczna kolektor jest za blisko pokrywy zaworów i uszczelko pod pokrywami czesto się wypalają bo są korkowe w nowszych modelach zaczeli montować takie osłony z blachy aluminiowej zajrzyj tam i napewno zobaczysz o co mi chodzi i ża mam racje bo zjadłem na tych ciągnikach zęby przez pięc lat a jak chcesz sprawdzić do końca układ paliwowy to jest jeszcze jeden filterek o którym nikt nie wie musisz wykręcić rurkę doprowadzającą ropę do pompy wtryskowej dkręcić kruciec i tam jest taki mały filterek z czasem tam też potrafi zebrać się trochę brudu może to mu deczko pomoże


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3050    0

jest coraz gorzej odpalilem go teraz nawet na wolnychj obrotach dymi na siwo i nie rowno chodzi cieknie a ponadto zrobil sie nadmiar oleju, ropa poszla czy co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale jak ropa poszła do oleju to już nie ma co sprawdzać wtrysków. Tylko remont silnika.


władymirec T-25
ursus c360-3p
ursus 5714 AgroBis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

A płynu chlodzacego Ci nie ubywa?? Sprawdz najpierw wtryskiwacze czy dobrze rozpylaja bo jak leja to moga ci tłoki powypalac i bedzie silnik do remontu. Te 7200mth moze byc troche naciagniete lub kupiles po prostu zajechany ciagnik.Same opony 540 swiadcza o tym ze lekko nie miał a do ugniatania to raczej za lekki jest.Jak wtryski beda ok to sciagaj glowice i motor do sprawdzenia bo to dosc podejrzane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Nie strasz chłopaka. Źle spala paliwo i dlatego przybyło oleju. Moim zdaniem głowice do zdjecia, wymiana uszczelki, sprawdzenia wtryskiwaczy i szczelności zaworów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3050    0

ciagnik mam od 2 lat wczesniej sprawował sie idealnie zero dymu, dymek puszczal dopiero wtedy gdy dostal po garach i bylo mu ciezko, od poczatku poprostu byl przymulony. aha i czasami zdarzylo mu sie zapowietrzyc. nic wiecej, chodzil jak zegarek. a ten dymek na wolnych obrotach nie rowne obroty i coraz wiekszy przeciek to sie zaczelo robic jak odpalilem go po miesiacu postoju zaras po tych mrozach. znajomy ma 3080 i mowil ze podobnie kiedys mial u siebie i ze to byla wina pompy paliwowej ze jakas uszczelka tam poszla i nalalo ropy do silnika. wlasnie tez kazal mi sprawdzic pompe i wtryski. plynu chlodzacego nie ubylo. ma opony 540 ale kto we francji na tych duzych gospodarswach kupowalby 3050 do pluga??? w dodatku z takimi gumami.... A taam od strony kolektoraa faktycznie jest aluminiowa blaszka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    21

sprawdz uszczelnienia na pompie paliwowej (te na wałku napedowym)w tych sprzetach z duzym przbiegiem to czesty powód przedostawania się ropy do oleju. Mozesz tez rozebrac popke zasilająca i sprawdzic membrane.

Dlaczego chcecie remontować silnik?? Jezeli nie ubywa płynu to co w takim przypadku da remont. Moze to tylko ropa. Jeżeli rozerwie uszczelnienia na pompe to silnik straci moc, będzie miał problemy z odpalaniem i ogólnie bedzie zamulony. Mówie tu na podstawie silników perkinsa montowanych w MF nie na przykłacie jakiejś 60. Warto to sprawdzic zanim posłuchasz tych wspaniałych porad i rozbierzesz pół silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3050    0

dokladnie jest zamulony, nie ma mocy i troche ma problemy z odpalaniem zapowietrza sie... a olej wywalaa gorzej, bo jest teraz rzadki bo ropa tam poszla, wszesniej sikalo nim ale w nieznacznych ilosciach. płynu nie ubywa ropy ubylo. oleju jest teraz 2 razy wiecej niz powinno byc. znajomy wlasnie mowil mi to samo. dzieki wielkie za odpowiedz

 

jeszcze jedna sprawa, glowie sie nad tym juz ruski miesiac ile ten traktor ma koni wszedzie pisze ze 70 ale ja w dowodzie rejestracyjnym mam 44 KW czyli 60 KM czy to mozliwe???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    20

w dowód wpisują chyba dane z przeglądu a jak robiliśmy przegląd to wszystkie dane podawałem temu co robił go bo to był 1 przegląd w Polsce i mogłem podać co chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey3050    0

a wie ktos co znaczy napis na tabliczce ktora znajduje sie z tylu na obudowie od EHR widac ją od prawych drzwi, u mnie pisze na niej "TYPE- B 60 / 4 ...... wie ktos co to znaczy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Ile ma cylindrów? Wydaje mi sie że to oznaczenie ciągnika a nie EHR ale nie jestem pewien :D


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulas    2

Witam!! Posiadam podobny problem. Od niedługiego czasu jestem posiadaczem MF 3070 z jednym napędem 93KM. Mam takie wrażenie że brakuje mu trochę mocy.. silnik ma chyba zdrowy... dymku za bardzo nie puszcza.. na postoju w miarę dobrze wykręca się na obroty lecz przy ruczaniu lub pracy w polu jest odczucie mułowatości..:lol: czy wszystkie tak mają? przy kultywacji niezbyt dużym kultywatorem na biegu 1 na zającu nie jest zbyt żwawy...przy włącząnym wzmacniaczu momentu oczywiście poprawia się siła. Czy można przez dłuższy czas robić na wzmacniaczu momentu? podpowiedzcie mi czy cięższe prace wykonujecie na żółwiu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
recrut83    0

perkins traci moc ??? 100% pompa paliwowa do remontu tylko nie przeglądu remont pompy skrupulatny z wymianą głowiczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140 - 7 litrów
      MF 6150 - 7,4 litra
      MF 3050, 3060, 3065, 3070 - 7,5 litra
      MF 3085, 6160, 6170, 6180, 6190 - 14,8 litra
      MF 3635, 8110, 8120, 8130, 8140 - 16,5 litra
      MF 3080, 3090, 3095 - 16,6 litra
      MF 3115, 3120, 3125, 3645, 3655 - 19 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3650 - 19,4 litra
      MF 3670, 3680, 3690, 8150 - 21 litrów
       
      Wymiana - co 250 mth
      Minimalna klasa jakości - CC (wolnossące), CD (turbo)
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 3075, 3085 - 54 litry
      MF 3050, 3060, 3065, 3070, 3080, 3090, 3095 - 60 litrów
      MF 6110, 6120, 6130, 6140, 6150, 6160, 6170 - 62 litry
      MF 3115, 3120, 3125 - 64 litry
      MF 6180, 6190 - 68 litrów
      MF 3670, 3680, 3690 - 75 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655 - 85 litrów
      MF 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 87,5 litra
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 3050, 3060 - 16 litrów
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140, 6150 - 17 litrów
      MF 3065, 3070 - 20 litrów
      MF 3080, 3085, 3090, 3095, 3115, 3120, 3125, 6160, 6170, 6180, 6190 - 25 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655, 3670, 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 27 litrów
      MF 3690 - 30 litrów
      MF 3680 - 34 litry
       
      Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawie O rodzajach oleju do skrzyni chyba nie muszę pisać, temat poruszany zylion razy na forum
    • Przez SEREKMF3060
      Witam jak poprawnie odpowietrzyć hamulce w ciągniku MF 3060? 
    • Przez Necronom12
      Cześć wszystkim,
      w moim ciągniku występuje taki problem, że na maksymalnym skręcie zapala się trójkącik i kontrolka zapchanego filtra. Gdy próbuję ruszyć z tak skręconymi kołami to rozłącza sprzęgło i nic już nie zrobię, dopiero po ponownym uruchomieniu i wyprostowaniu trochę kół ruszy. Gdy ciągnik się nagrzeje, to ta kontrolka pali się już nawet na wolnych obrotach a jak zwiększe obroty to gaśnie. Zauważyłem też, że np. na ciepłym silniku jak naciskam pedał hamulca to się te kontrolki właśnie załączają na ułamek sekundy. A jak ciągnik się fest nagrzeje, to praktycznie ciężko ruszyć, bo co chwile rozłącza sprzęgło.  Pomożecie mi, gdzie mogę szukać przyczyny takiego stanu rzeczy i od czego zacząć rozwiazywanie problemu? Czytałem podobne tematy na forum, ale wydaje mi się, że są trochę inne niż mój. Dzięki i  pozdrawiam.
    • Przez mf21
      Witam, ostatni raz pisałem u w marcu, po tamtej wiadomości problem ucichł lecz teraz powrócił. Odpaliłem go wczoraj aby wyciągnąć przyczepę i przygotować ją na żniwa, zapaliłem trzymam sprzęgło wbiłem bieg i rewers do przodu a on mi jedzie na sprzęgle. Przetestowałem to na każdym biegu przy obrotach około 2000 najbardziej ciągnie na biegu 2 terenowym na szosowych nie ma takiej sytuacji lecz na każdym biegu terenowym traktor jedzie na sprzęgle sam czy to do przodu czy do tyłu, przy wspomaganiu to samo, gaz obroty ok 1500,2000 kierownicza huczy jak nie wiadomo co. 
      Czy jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć co się dzieje z tym ciągnikiem?
    • Przez Kuczyniak
      Witam mam problem ze swoim massey ferguson 8110 ponieważ cały czas kręci mi się wałek wom proszę o pomoc .
      pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj