Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

stare modele nie mają nic do tego , bo te nazwy mogą jeszcze przypominac stare modele i stare rozwiązania , a rolnik kupując ciągnik nie patrzy na jego wygląd ale na najnowoczesnijsze rozwiązania , silniki i dobre wyposarzenie tak jak teraz jest dobrze chodzi mi o nazwy modeli , ale ładne nazwy jeszcze nie wszystko brakuje jeszcze skrzyn dobrych i bedzie ok

Opublikowano

Dlaczego nie ma co się zastanawiać? diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach a nazwa i wygląd to tylko taki miły dodatek.tak jak z samochodami jest np. golf czy passat było już 6 modeli i jakoś nikt nie mówi że nowy przez to że ma starą dobrą nazwe jest gorszy.

Opublikowano

Ale daj mi trzy argumenty przemawiające za tymi nazwami związanymi ze starymi modelami. W całej polityce chodzi o wnętrze, wyposażenie, wszelkie parametry, a nie nazwy, które zwiększą nagle sprzedaż. Ilu znajdziesz takich rolników, którzy na to pójdą, dziesięciu? Przed nami jeszcze wiele zmian, wystarczy poczekać. Myślę, że wiele rzeczy będzie dla Was miłym zaskoczeniem, ale na to przyjdzie czas.

Opublikowano

No masz racje że chodzi o parametry techniczne bo po co komuś ciągnik z sentymentalną nazwą a słabym wyposażeniem. ale dobra nazwa i wygląd napewno nie zaszkodzą a historia zna takie przypadki kiedy wskrzeszenie starej nazwy wyszło tylko na dobre.

Opublikowano

Jeszcze raz wspominam czy ja mówię żeby tłuc to co 40 lat temu, nie! Ciągnik ma być wyposażony nowocześnie klima, przedni napęd, skrzynia powiedzmy 15/15 z elektrohydraulicznym rewersem, ale ma on tylko i wyłącznie przypominać stare modele, a rozwiązania techniczne mają być nowoczesne.

Najlepiej żeby robili te modele co są teraz 8024, 5524, 1674 itp. ale zrobili też inną linie która by przypominała z wyglądu stare modele tak jak np. NH boomer.

Opublikowano

Najprościej byłoby wypuścić nowe modele w dwóch wersjach- nowoczesnej (nowa stylistyka marki), a równocześnie powiedzmy 2-3 modele z tą samą technologią, jedynie różniące się stylizacją maski, dachem kabiny, błotnikami- te drobiazgi to różnica kosztów produkcji powiedzmy o max 3tyś zł, a być może ciągniki nawiązujące stylistyką do c-360 czy 914 znalazłyby swoich zwolenników?

Opublikowano

Ursus przecierz ma dobrą stylistykę piko,mido i forte .

Według mnie to patrzenie ciągle w przyszłość jest złym kierunkiem.Ursusowi potrzebny śą dwa ,trzy modele które będą chodliwe.Mam nadzieje i głeboko w to wierze ,że takie modele ursus już zaprezentuje na Agro Show w Bednarach.

 

Teraz jest nowy konkurs więc macie szanse ,wysłajcie swoje rysunki ,kto wie może przypadą im do gustu,chociarz ja myślę ,że ten konkurs wygra jakaś firma zajmująca się takimi rzeczmi lub jakiś wykształcony czlowiek w tym kierunku.Ale warto spróbować.

Opublikowano

Jak byś był ogarnięty, to byś wiedział, a tak to muszę Ci wytłumaczyć. Model 3702 piko z nową maską był zrobiony "na szybko", aby zdążyć przed targami Agrotech Kielce 2010. Rozmawiałem z pewną osobą z Ursusa i sam mówił, że nie wyszedł im, ponieważ nie zdążyli. Maska była nieproporcjonalna do wielkości ciągnika, ale ma się to zmienić. Powtarzam: Ursus Was jeszcze zaskoczy.

Opublikowano

Dobrze że Ty jesteś ogarnięty bo bym nie wiedziałB) czytałem już o wszystkim, o czym wspomniałeś. I bynajmniej nie chodzi mi tu o samą maskę, która nie była odpowiednio wyskalowana. Podstawa w sadowniku to kabina i hydraulika. O ile hydraulika stopniowo jest modernizowana i Ursus zwiększa wydajność pomp, o tyle kabina Koja pozostawia wiele do życzenia. Myślę że o wiele lepszym wyborem byłoby nawiązanie współpracy z metalfachem również w przypadku kabiny do sadownika, mogłaby to być kabinka podobna do tej pokazanej w 3724 Pico, z tym że trochę węższa. No i miejmy nadzieję że zmiana skrzyń pozwoli rónież w wąskim 3702/04 umieścić wajchy biegów na prawym błotniku (jak np. w Kubocie M7040N)

 

PS. Uprzedzając Wasze pytania- kabina Koja ma za mało wydajny system wentylacji, co w tak małej kabinie ma kolosalne znaczenie, poza tym wyciszenie też nie jest jej mocną stroną

Opublikowano

Przed chwilą była mowa o wyglądzie, a Ty już wyjeżdżasz z podzespołami. Zdecyduj się czy wchodzisz po schodach czy schodzisz, bo nie ma z Tobą rozmowy. Nie powiem Ci wszystkiego, czego się dowiedziałem niedawno będąc w Ursusie, ale gdybaj i filozofuj dalej, fajnie jest czytać wypociny "znawcy". Niestety nie mogę się podzielić informacjami, ale na pewno Twój mózg by tego nie pojął.

Opublikowano

Wybacz, ale dla mnie wygląd czy stylistyka to również kabina i jej wyposażenie. A mowa jak widzę była o 3702, więc napisałem Ci co z nim jest nie tak. Twoje argumenty i wypowiedzi są w stylu Andrzeja L. "wiem i mam dowody, ale nie pokaże", dlatego to mój ostatni post w kierunku Twojej osoby, nie mam zamiaru staczać się do Twojego poziomu. W przeciwieństwie do Ciebie staram się pisać w postach o konkretach.

Opublikowano

Hydraulika to stylistyka? Weź się ogarnij. Nie zaprzeczam, że kabina w sadowniku jest taka sobie w stosunku do konkurencji, ale wszystko w swoim czasie może się zmienić. Dowody - proszę bardzo, jak wstawię zdjęcia, to będziesz mógł sobie je obejrzeć. Siema, jak będziesz chciał o coś zapytać, to pisz na priv, może odpowiem.

Opublikowano

Jeżeli masz jakieś ciekawe fotki to jak najbardziej, wstaw je, myślę że więcej osób będzie zainteresowanych.

Ja nie mam zarzutów do Ursusa (a widzę że tak to postrzegasz), tylko chcę, podobnie jak większość użytkowników forum, żeby wiedzieli na co zwrócić uwagę przy modernizacji i tworzeniu nowych modeli.

Opublikowano

Dzisiaj próbowałem coś wrzucić, ale fotki bardzo opieszale pojawiają się w galeriach. Jutro spróbuję coś dodać.

 

Widziałem te (2) nowe zdjęcia, ale powiedz mi co w nich takiego nowego, tajemniczego, że nie mogłeś ich ujawnić?

Opublikowano

Odpuść sobie kolego @janusz20, bo nawet nie zrozumiałeś całej tej rozmowy. Zdjęcia to tylko dowody, że tam byliśmy, a wiedza tam zdobyta, to już inna sprawa. Zgadłeś, nie możemy tego ujawnić, ale to nie od nas zależy. Wybaczcie, ale trzeba umieć dotrzymać słowa, taka nauka na przyszłość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v