Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No wiecie było się w wakacje na księżycu :P . Czytając stronę ursusa dowiedziałem się o co się rozchodzi z tymi ciągnikami http://allegro.pl/item935963508_ursus_3512_nowy_nie_mf_255_235_2812_promocja.html o których kiedyś pisaliście, a mianowicie http://www.ursus.com.pl/ogloszenia.php?mnu=1&id=186 . Sprawa jest ciekawa bo nie wiadomo czy były one tak naprawdę wyprodukowane przez ursusa :) .

 

Edit. Widzę że "ursus1223" mnie wyprzedził.

Opublikowano

no naprawdę ciekawe, tylko gdzie je robili , na allegro kiedyś widziałem MF 255 nowe robione za licencji gdzieś???? i importer zakładał w Polsce kabinę, ale nie podszywał się pod ursusa.

 

no no ta nowa strona ursusa może szału nie robi narzazie, ale 100 razy ładniejsza od poprzedniej

Opublikowano

@agrotechnicZ165 masz rację co do tego narzekania na firmę. Wszystkiemu winny jest zarząd miejmy nadzieje, że ten nowy przejrzał na oczy i widzi co tak naprawdę się dzieje na rynku ciągników rolniczych.

Widzę że i wy chłopaki śledzicie losy naszej dumy narodowej. Osobiście codziennie zaglądam na ich stronkę internetową.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Marcin04 - czy jak byłeś w fabryce to pytałeś się o nowe, niższe cenniki? Bo rozmawiałem z 2 dealerami Ursusa to żaden nic na ten temat nie wie.

Opublikowano

szczerze mówiąc tak zagadałem się z przewodnikiem(doradca techniczny) że zapomniałem się zapomniałem zapytać ale jeżeli pojadę na agrotech to postaram się coś załatwić

Opublikowano

Te ursusy 3512 co wyzej koledzy pisali sa produkowane w pakistanie :P wszystkie sa bez kabin sprowadzane a ta wersja z kabina to od naglaka.Ten diler daje 18 misiecy gwarancji i opinie o nim sa nawet bo glownie to belarusami handluje.Sam myslalem kupic tego 3512 ale niestety nie da sie dostac pelnej faktury vat wiec zrezygnowalem ale i tak cena wg. mnie rewelka :)

Opublikowano

ja oglądałem około rok temu chyba w Zegrzu koło łodzi te ciągniki MF 235 z pakistanu tandeta że szok ciężko miał zapalić podzespoły typu alternator ma z chin bo widniała na nim chińska naklejka w środku trzeba wysoko podnieść nogę żeby przekroczyć skrzynie

jak kręciłem kierownicom to myślałem że ręce sobie pourywam

Opublikowano

Te mf235 to sie ztoba zgodze ze lipa ale tydzien temu ogladalem tego ursusa 3512 i nic sie nie rozni od oryginalu {mam rocznik 1998} wiec powinno byc ok.choc nie wiadomo z jakich materjalow czesci :P ale z drogiej strony to cena 49 kusi

Opublikowano

Ursus sprzedaje ciągniki przez sieć dealerską i dealerzy mają jeszcze pełną ofertę ciągników, a w Ursusie mają tylko

3512 Agro,4512 Agro i Agrobis, 4514 Agro, 5314 Agro i K07s.

a co to za traktor k07s?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zmiany trzeba od czegoś zacząć, a i tak te postępy są ogromne jak na tak małą i ledwo się trzymającą fabrykę. Ciągniki Ursusa będziemy mogli oceniać przynajmniej za rok, gdy zakończy się proces modernizacji. Rok 2010 będzie rokiem "przejściowym" i prawdziwe efekty zobaczymy w 2011.

Opublikowano

Zmiany trzeba od czegoś zacząć, a i tak te postępy są ogromne jak na tak małą i ledwo się trzymającą fabrykę. Ciągniki Ursusa będziemy mogli oceniać przynajmniej za rok, gdy zakończy się proces modernizacji. Rok 2010 będzie rokiem "przejściowym" i prawdziwe efekty zobaczymy w 2011.

Heh to długo się nie nacieszymy...bo nie daleko do 2012 :PP

Opublikowano

Na stronie pojawiły się nowe zdjęcia 6824 kabina i tył przy 5524 też są i jest to kabina koja 09. Zauważyłem że nowe modele dostały tak jakby dodatkowe nazwy to jest dla 3702 3722 i 3724 PIKO dla 5524 6824 8024 MIDO oraz dla 1674 FORTE.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

2012 - koniec świata.

Te dodatkowe nazwy może będą oznaczać jakieś przedziały mocy.

A z tą kabiną w 5524 to było pewnie tak, że jak wprowadzili je do produkcji jesienią ubiegłego roku to nie mieli jeszcze umowy z Koją na nowe kabiny i dano im stare. Wszystko wiążą umowy i nie tak łatwo od razu wszystko wprowadzić do produkcji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v