Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dokladnie do c 360 wlasnie nie udalo mi się wejść bo tyle ludzi było do niego ale ceny podalem w galeri do modeli:) 150 nie bylo bo zmieniaja silnik na deutz wiec moze i wyglad, mysle ze dlatego teraz go nie pokazali

Opublikowano (edytowane)

https://www.facebook.com/URSUS.1893?fref=photo

widać ostro Ursus ruszył z reklamą szkoda tylko że tylko modelu c 380 ale już coś tkneło do przodu u nich:) ciekawe co za tydzien zobaczymy nowego w Kielcach:) I kurs spólki też trzyma się mocno a czy on nie jest uzależniony od obrotów firmy? wczoraj widzialem jak powiezli na lawecie 11024 i c 350 więc jeszcze ktoś się skusił na ten ciągnik,ciekawe ile jeszcze tych sztuk maja na zbyciu:) tak sb bo przeciez jak kiedys do seri u 710 wymyslili skrzynie z biegami pod obciazeniem Trimat i ciagniki z nia nie weszly do produkcji tylko przez wladze w polsce to czy nie mogli by ją dopracowac(chodzi mi o rewers ) i budować na niej ciągniki???

http://www.agrofoto.pl/gfx/agropolska/userfiles/_public/dzialy/technika_rolnicza/wydania_rpt/2015/3/str13.pdf

Edytowane przez 1994kuba1994
Opublikowano (edytowane)

A co ma być nowego w Kielcach? Jeszcze się za mało ostatnio dzieje? Za mało prototypów? 

Zalecam spokój... Nie powielajmy polskiej specjalności, tj. popadania ze skrajności w skrajność...

Edytowane przez arturtl
Opublikowano

Czytałem w dzisiejszym TPR, że Ursus zamierza wprowadzić końcem tego roku rewersy elektrohydrauliczne. Ponadto pracują nad mechaniczną skrzynią 16/16, którą mają potem modernizować na Powershift i Powershuttle. 

Opublikowano

Dobry pomysł. 16 biegów zapewni dobre przełożenie w każdej pracy i nie będzie efektu "braku biegu pomiędzy". W skrzyniach 12-biegowych jest różnie. Oczywiście przy max prędkości 40 km/h.

Tylko czy to będzie 4-biegowa skrzynia z 2 st. reduktorem i mechanicznym (na początek) półbiegiem, czy 4 biegi i 4 zakresy reduktora, w tym pełzające?

Opublikowano

Jest kilka artykułów i o silnikach marki Deutz lub Perkins. Deutz to pewnie common rail Deutz TCd 3.6 a perkins taki jak w TYM 603 

 

www.technikarolnicza.pl/index.php?go=a004&id=ea60f9e184abb407dd206f99b35f4867&n=Poczciwe%20polskie%2080%20KM.%20Ursus%205714.

 

www.tygodnik-rolniczy.pl/articles/technika/ursus-c-360-powraca/

 

www.agrofoto.pl/articles/top-technika/szescdziesiatka-powraca-na-rynek/

 

 

Opublikowano (edytowane)

Bez wątpienie ktoś na wysokim szczeblu wtedy dostał łapówkę. Nawet najgłupszy wiedział że była to niesamowita szansa dla ursusa, współpraca z renault, zachodnie rynki itd.Komuś bardzo zależało na tym by te ciągniki nie weszły do produkcji.

Niesamowite czy komukolwiek śnił się ursus c360 z trzystopniowym wzmacniaczem momentu obrotowego.

Cały czas mam wrażenie że w polskim rządzie decyzje podejmują ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia na temat tego czym się zajmują.

 

Ursus z lublina spokojnie mógł by zbudować skrzynie biegów trimat i jak na nasze warunki była by to idealna sprawa, bo to chyba nie problem rozebrać taki prototyp na części i zrobić dokumentację techniczną, zmodernizować, i taki c 360 z taką przekładnią to by był dopiero hit.

 

 

Edytowane przez Salisbur
Opublikowano

Może i hit. Szkoda, że po upadku komuny nikt z warszawskiego ursusa nie odkopał skrzyni trimat i nie wdrożył jej do produkcii. Pomyślcie, silnik perkins bardzo oszczędne, skrzynia trimat i minimalne straty mocy na skrzyni, w miare wygodna kabinka, po przesiadce z c360 polski chłop nie oczekiwał cudów. Byłby hit dla małych gospodarstw a nie przestażałe 2812 i pochodne... Pomijając to że cała ciężka seria była skrzywdzona przez skrzynie 8x2 ze wzmacniaczem albo 6x2 które były w miare nowoczesne w latach 70 i 80 XX ale w 90 były już poprostu głupie. Jakaś wzmocniona wersia trimatu modernizowana z czasem przez ursusa może przy współpracy z uczelniami= niskie koszty rozwoju. Rozwiązałoby to problem transmisii na wiele lat. Wszyscy niestety wiemy jednak że tak jak wszystkie państwowe zakłady ursus musiał albo upaść albo zostać sprzedany i konsekwentnie dążono do tego puki nie wyniszczono całego przemysłu.

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v