Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Landini 5H Tier 4i oraz odpowiadające im MCkorniki mają włoski silnik F5C 3,4l od FPT ze znaczkiem Perkinsa i są tam właśnie 100 konne. Ursus 11034 też miał ten silnik

Opublikowano

Wtedy ciągniki nie mogą być sprzedawane w granicach uNI eUROPEJSKIEJ, ale mogą iść na eksport np. do ruska, chin czy afryki. Można więc zrobić taki sprytny myk, że ktoś najpierw sprzeda tam gdzie nie obowiązują normy, a potem można odkupić to jako używany :)

Opublikowano (edytowane)

i ja też chętnie bym je zobaczył :) w czwartek nie wiem jaki model ale ten ponad 110 km Ursus zawalał z duza prasa do kostek z lublina na krasnystaw a za nim jeszcze jakis traktor tez z taka sama prasa ale nie wiem juz jaki;/

Edytowane przez 1994kuba1994
Opublikowano (edytowane)

Wyślijcie mi na pw swoje poczty.

Ale żeby było jasne, mam tylko te 2 zdjęcia które były tu na AF, nic więcej.

 

Edit: Już oczyściłem skrzynkę.

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

Oglądałem tego 11054 ale to masakra, rewers koło siedzenia, pasażerowi to przeszkadza, samo rozkładanie siedzonka masakryczne, dźwignie hydrauliki wysoko i daleko, tak samo z dźwignią zmiany biegów, dźwignia półbiegu bez sensu no a o terenowych to nie wspomnę.Zawiódł mnie ten ursus...

 

Oglądałem tego 11054 ale to masakra, rewers koło siedzenia, pasażerowi to przeszkadza, samo rozkładanie siedzonka masakryczne, dźwignie hydrauliki wysoko i daleko, tak samo z dźwignią zmiany biegów, dźwignia półbiegu bez sensu no a o terenowych to nie wspomnę.Zawiódł mnie ten ursus...

Gość STIG0013
Opublikowano (edytowane)

170 to już niby w tej ich ,,ful łopcji", szału nie robi, du/y nie urywa, nijaki taki. Co nie zmienia faktu że gdyby kilka rzeczy zmienić byłby nawet fajny

Edytowane przez STIG0013
Opublikowano

Na północy jak widać Ursusy coś po sobie pozostawiły i są ludzie którzy potrafią to ożywić :)

Szkoda, że w Polsce brak jest chętnych na takie coś lecz z tego co obserwuję powoli się to zmienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v