Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymieniliby mu na hattata pod warunkiem ze opisze ich zachowanie w każdej gazecie o tematyce rolniczej i ursus wyszedłby na taki plus w oczach klientów ze od razy sprzedali by kilka sztuk wiecej

Opublikowano

@uglibugli może i racja, reklama niezła ale od razu pewnie by się trafiło 5 innych felernych modeli i ich właściciele by zażądali nowych maszyn.

Po drugie już mnie to wszystko trochę denerwuje bo "gadżetów" ursusa wszędzie pełno, gry, ciuchy, plakaty, cały fan shop tylko zapominają o ciągnikach, co oni robią?! Ursus 15014 za chwile będzie rok od pokazania go w kielcach i w sprzedaży go nadal nie ma, zaraz ktoś powie że testy, pozwolenia itd. to samo 11034, a 5044 udało im się dość szybko wypuścić na rynek więc w czym problem??

Po trzecie może jest ktoś kto zna wyniki Ursusa na giełdzie za cały 2013 rok??

Opublikowano (edytowane)

Tylko że Ursus nie produkuje już 6824, nawet jako 9024 nie wznowili ich produkcji. Co gorsza ciężko nawet określić, czy taki 6824, który zabłąkał się u jakiegoś dealera, jest wolny od wad. Wiadomo, że ostatnie modele z Warszawy były sklejane z tego, co wpadło w ręce montażystom... Wymiana na "wolny od wad" mogłaby się skończyć tymi samymi problemami, co w tym modelu. Niestety. Widocznie w Lublinie nie mają jeszcze ogarniętego serwisu, co jest problemem. Skrzynie biegów w 11024 są identyczne jak w 6824 (tak sądzę), więc jeśli nie potrafią naprawić tej "trefnej" skrzyni, to mogliby wstawić taką od 11024.

Po przeczytaniu tego artykułu sądzę, że sam lepiej bym naprawił ten ciągnik niż ten "serwis", choć nigdy nie rozbierałem żadnego ciągnika.

 

 

Takie coś można nazwać "serwisem fabrycznym" ? Śmiechu warte, skoro w tych niby Ursusach skrzynia jest taka prosta, to by to zrobił dokładnie byle podwórkowy mechanik, oderwany od 60tki. A "serwis" Ursusa tego nie potrafi ? To coś oni w ogóle umieją ?

 

@uglibugli Co do wymiany ciągnika, to jest to tak samo realne, jakby Ursus produkował bezawaryjne ciągniki. Czyli nie osiągalne. Czy słyszałeś kiedyś, żeby jakakolwiek firma wymieniła ciągnik na nowy? Co jedynie wymienią, to awaryjny podzespół.

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

Rozgrabili wszystko po koleji. I to kazda partia PiS PO PSL każdy w tym maczał palce

Jednym słowem w du...ie mają interes Polski i Polaków żeby tylko samemu dla siebie ile wleźe nakraść.

Opublikowano

To ja już rozumiem czemu na allegro jest tyle prawie nowych Ursusów.

Ludzie w akcie desperacji starają się ich pozbyć, lepiej sprzedać i stracić 20 tyś niż trzymać gruchota i utopić 180 tyś.

W takim układzie raczej odpuszczę sobie 11034.

Opublikowano

11034 nie będzie robiony w Warszawie, tylko w Lublinie i części będą "firmowe", więc jakość powinna być właściwa.

Nikomu z nas się nie podoba to wszystko, co się stało, ale jeśli już Ursus został sprzedany "prywaciarzowi", to i tak nie jest tak źle. Jakby został zlicytowany na aukcji, to mógłby trafić np. do Turków. A teraz przynajmniej jest w polskich rękach. No i starają się rozwinąć tą markę we właściwy sposób. Współpraca z uczelniami to droga do "spolszczenia" Ursusów.

Kiedyś w warszawskiej fabryce Ursus produkował całe ciągniki, w tym silniki i skrzynie biegów. Może w przyszłości to wszystko znów będzie z jednej fabryki...

Jak mało kto będzie kupował nowe Ursusy, to sytuacja z upadkiem może się powtórzyć. Pytanie tylko co do ch..ry oni robią z tymi ciągnikami, które już pół roku temu miały być w sprzedaży, a ich nie ma. Ile można budować ciągnik??? Ten 15014 już 3 lata jest w fazie prototypu i wprowadzania do produkcji. <_< 11034 miał być w 3-cim kwartale tamtego roku w produkcji, i nic. Mam tylko nadzieję, że po prostu dopracowują je. Ciekawe tylko co z tego im wyjdzie???

Opublikowano

Pozostało nam tylko czekać, może na targach w Kielcach będzie coś wiadomo konkretnego. Ale fakt faktem, że jeśli nie wprowadzą ich w I czy II kwartale tego roku to będzie coś nie halo.

Opublikowano

Nie jestem pewien ale silników w Warszawie chyba nie produkowali, silniki były z Andrychowa.

Tylko wiecie tu nie chodzi o to gdzie ten ciągnik był wyprodukowany, wiadomo to były ostatnie ciągniki z tego zakładu i montowano je z tak zwanej ,,marchwi,, ale chodzi o podejście do klienta.

Jak chce się chłopu sprzedać ciągnik to jest ważny i się go szanuje, po ściągnięciu kasy zapomina się o nim. Z jednej strony bardzo starają się rozreklamować (wyścigi, pokazy, gadżety, gra itd.) a z drugiej pokazują prawdziwe oblicze i to że mają klienta tak na prawdę w d*pie. Gdyby naprawili ten ciągnik za pierwszym razem (kurcze to jest głupia skrzynia 12/4 do niej nie trzeba geniusza i worka złota) i sprawa byłaby też tak opisana to byłaby to o wiele lepsza reklama niż jakieś durne napoje czy gra. A tak to każdy kto przeczytał ten artykuł już nie kupi nie tylko ciągnika Ursus ale żadnej maszyny z tym logiem.

To jest takie ku******e skąpstwo, znaleźć ilu tylko się da frajerów, zarobić na nich a potem żałować nawet złotówki na serwis.

Opublikowano

Ursus produkował silniki.Tylko do ciężkiej serii przychodziły ze słowacji bo tam akurat się tym zajmowali,ale i tak polski projekt silnika.Andoria nie produkowała żadnych silników dla przemysłu ciągnikowego.Ursus produkował wszystko oprócz instalacji,zegarów,lamp,siedzeń i opon :D

Opublikowano

Szkoda... Ogólnie to ten ciągnik nie jest niczym nowym, bo układ napędowy ma taki jak Zetor Major, Farmer-y i Farmtrac-i, ale to jednak Ursus i za odpowiednią cenę znalazłby wielu nabywców. Przypadek Majora pokazuje, że dobra cena mówi sama za siebie. Podobieństwa do innych ciągników są plusem, bo jak ktoś ma np. Majora, to nie będzie się obawiał kupić Ursusa.

Niech wreszcie Ursus coś powie na temat tych nowych ciągników <_<

Opublikowano (edytowane)

Co Ty za głupoty gadasz, w Farmer-ach jest silnik Iveco, MMZ lub JD, w Farmtrack-ach Perkins ale starszy z Euro III a w Majorach zetorowski silnik a w 11034 Perkins z Euro III B

Co do skrzyń, w Farmer-ach jest skrzynia ZF , w Farmtack-ach ZF (tych o mocy porównywalnej do 11034), w Zetorach to nie wiem a w 11034 jest Carraro.

Zupełnie inna firma a biorąc pod uwagę że ZF to niemiecka marka a Carraro włoska to i poziom produktów może być różny, przy czym nie twierdzę że Carraro to słaba marka ale wolałbym żeby 11034 był zbudowany na niemieckiej skrzyni. Każdy inaczej na coś takiego patrzy niż na włoską. Na szczęście po ostatnich wiadomościach jak Ursus traktuje swoich klientów zdecydowaliśmy że nawet nie będziemy brać pod uwagę tej marki. Bez względu na cenę, bo to nie sztuka połaszczyć się że kilka tyś taniej niż konkurencja i utopić 150 tyś w ciągniku który sam nie jest w stanie ruszyć.

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

Układ napędowy, czyli przeniesienie napędu (bez silnika). W 11034 jest przedni most Carraro, tak jak w Farmer-ach i Farmtrac-ach, a reszta napędu to faktycznie się zagalopowałem... :ph34r: W Ursusie ma być Carraro, w Farmtrac-ach też (w 7100DT i 7110DT jest ZF), w Farmerach też jest Carraro, tylko w F5 jest ZF, a Major ma któreś z nich, ale nie wiem które...

Carraro i ZF to główni dostawcy części dla większości ciągników, niezależnie od marki.

Większość dealerów "tak" traktuje klientów. W Ursusie przynajmniej możesz zadzwonić do producenta, a w przypadku Kuboty to raczej nie :lol:.

Opublikowano

Ale panowie jest Carraro i Carraro, przyjrzyjcie się dokładnie. Przednia oś w Ursusie jest to model o klasę mocniejszy niż w FT i wyrobie ciągnikopodobnym z Sokółki. Skrzynia biegów jest to także inne carraro - T10 przeznaczone dla wyższego przedziału mocy. Jej produkcję uruchomili dopiero w październiku. Jak można tu przeczytać 97% skrzyń Carraro pochodzi z Indii http://overdrive.in/news/carraro-increases-its-tractor-transmission-range/

Opublikowano

Kurczę obejrzałem ten reportaż i Ci ludzie mówią tak jak powinni mówić tylko ja zadałbym im jedno pytanie co oni byli w stanie zaoferować przez ostatnie 20 lat polskiej wsi ??? Podejrzewam że żaden z nich nie miał by sensownej odpowiedzi .... Bo jedyne co oferował ursus to konstrukcję z lat 70-tych za duże pieniądze i niech zobaczą ze dla przykładu firma Pronar jakoś potrafiła się przebić na produktach ze wschodu które i tak stosunkowo w latach 90-tych były bardziej konkurencyjne od naszego ursusa ... Znam to na swoim przykładzie jak porównuję swojego mtz z 5314 którym mam okazję pracować w czasie żniw i znam obydwa ciągniki. A z drugiej strony jak tu porównać markę Pronar do Ursusa .....

Opublikowano

Napewno mieli wielki potencjał inżynierski tylko ta fabryka miała odgórnie padnąć i przestać istnieć , nawet mimo wielkich chęci pracownicy nic niemogą zrobić bo odgórnie nie dostaną zezwolenia na wdrożenie nowych technologii i ,,samowolke''

Opublikowano

Dlatego napisałem ze pracownicy wypowiadali się tak jak powinni lecz uważam ze zrobili to zbyt późno i swoją biernością też w pewnym stopniu przyczynili się do upadku gdyż dobrze wiedzieli minimum od 15 lat co się dzieje z fabryką i jak to dalej będzie ..... Szczególnie ze jak to sami stwierdzili Ursus nie był pierwszą fabryką poddaną takiemu zabiegowi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v