Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

tylko że ciągniki które wymieniłeś to ceny powyżej 60tys.zł netto, Farmtrack z linku @kiler1982 jest dostępny za 40tys.zł netto, do tego dokupujesz kabinę za 5tys.zł-szczelną, z ogrzewaniem, a sądzę że jesli Farmtrack wypuści ten model, to zaraz krajowi producenci zaczną produkować do niego kabinę, to i tak wyjdzie taniej. Wspomaganie już jest, więc do pełnego szczęścia przydałby się już tylko przedni napęd, choć wtedy na pewno cena poszłaby w górę. Brat widział właśnie opis tego ciągnika w poradniku-tygodniku rolniczym, dla niego nowy ciągnik za niewielką kwotę (oczywiście w porównaniu z innymi cenami dostępnych ciągników na rynku) jest ok, po przesiadce z C-360 w kabinie puszce to i tak byłby niezły skok komfortu. Martwi mnie tylko w tym Farmtracku silnik Escorts, a nie znany już z FT555 silnik Forda

Edit-FT555 jest już dostępny na allegro za niecałe 50tys.zł brutto

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano

bardzo możliwe, teraz doczytałem się że silnik, mimo że w linku pisało Escorts, to według oznaczenia silnika to silnik Forda, muszę przyznać ciekawa oferta, ale koniec off topu, piszemy na temat Ursusa

mam nadzieję że Ursus wprowadzi coś takiego do oferty, tzn. tani prosty traktor, można rzec spartański, ale wytrzymały i mogący zastąpić stare poczciwe c-360

Opublikowano

Ursus posiada przecież dokumentację do modeli 3512 i 4514, wystarczy wsadzić do nich silnik perkinsa spełniający aktualne normy, żeby można było go zarejestrować bez przeszkód, wystawić cenę 40tys.zł za 3512 i 60tys.zł za 4514, i marka wchodzi na pierwsze miejsce w sprzedaży ciągników w Polsce z marszu

Opublikowano

Ursus z takim rozwojem za 5 lat będzie tylko historią inne konkurencyjne marki wymyślają coś nowego a Ursus zamiast robić ciągniki to wymyśla jakieś h*j*ie i tylko rzuca słowa na wiatr mówiąc że ten sadownik miał być w maju

Opublikowano

Taki 4514 i 5314 to byłaby fajna opcja, ale zauważcie że używane kosztują po 40 i 50 tys więc nowy musiałby ze 100 tys kosztować, nikt się nie skusi.

Moim zdaniem inwestowanie czasu i środków w ciągniki 60 km mija się z celem, na taką moc jest już małe zapotrzebowanie, najwięcej sprzedaje się w przedziale 80-100 km i w tym przedziale powinni wprowadzić 4 modele czyli 80 km wersja uboga i full opcja i drugi 100 km tak samo wersja uboga i dla bogatych.

Opublikowano

używane kosztują tyle bo znajdują się ludzie którzy chcą za nie tyle zapłacić, jeśli nowy kosztował by 60k zł, to za używany byłyby ceny 20-30k zł.

Według mnie to sektor 50-70KM może mieć całkiem niezłe wzięcie, n gospodarstwo do 20ha jako główny, na większe gospodarstwa jako pomocnik

Opublikowano (edytowane)

Małe gospodarstwa nie padną jeżeli ludzie będą pracowali na to. Co innego z utrzymaniem gospodarstwa z mało dochodowej roli, ale jak mówi powiedzenie, "Polak wszystko potrafi" i tego się trzymajmy :D

Edytowane przez martynamucha
Opublikowano

właśnie "coś porządnego" bo jak na razie to co maja do zaoferowania to ja wole już swoja hehe c360 :D

fajnie jakby wszedł do produkcji ten prototyp 10014T silnik deutz skrzynia 32x32, trochę może za aż dużo ale za to z eh rewersem dla mnie to najciekawszy sprzęt

Opublikowano

93 netto za 50 koni w sadowniku i gdzie oni chca to sprzedać za tą kase to żadna konkurencja .... major z turem coś koło stówki wychodził a jak oni chcą być konkurencyjni to tak jak piszecie coś 60 koni z rewersem i max za 60 tyś brutto i wtedy w ciągu 2-3 lat znowu na polach i w każdym gospodarstwie mamy nowego ursusa bo piszecie ze w dużych nie ma ciągników 60 koni tylko dlaczego każdy na podwórku ma starą 60-tką albo jakiegoś zetorka czyli ciągnik który może nie robi najwiecej mtg ale za to jest najczęściej używany do wszystkiego ....

Opublikowano

chodzi o to ze powinni wprowadzić takiego 60 konnego odpowiednika zetor major tylko zeby był trochę bardziej zbliżony gabarytami do c-360 klima może być nawet w opcji tylko za rozsądną kase

Opublikowano

I tak tej naszej starej poczciwej C-360 nikt nigdy nie wykurzy :)

 

Z tego co pamiętam to i john deere próbował to zrobić modelem 5055E i co.... jakoś ani jednego nie widziałem w polu :) :) :)

 

C-360 jest to ciągnik, który jest znany każdemu rolnikowi w tym kraju, każdy z nas na tym forum na pewno miał z nim styczność i zna jego możliwości, każdy z nas zna jego budowę i bez trudu jest w stanie go naprawić, jest odporny na przeróbki i modyfikacje, zero elektroniki przy silniku i układzie napędowym czyli czysta mechanika, dostęp do części jest taki że można z nich zbudować cały nowy ciągnik, ceny części to są śmieszne pieniądze... No po prostu nikt nigdy nie stworzy takiego ciągnika o takich walorach jak wyżej wymienionych...

Opublikowano (edytowane)

dla mnie to mogliby wprowadzić do produkcji 60-tkę tylko na jakimś silniku prekinsa o podobnej mocy co oryginał i mogliby zmodernizować trochę skrzynie zeby miała rewers i w opcji zeby był przodek kabinę mogą na razie odpuścić byle by cenna była jak za farmtrac 555 czyli coś koło 40 tyś netto ;) Podejrzewam ze na ciągnik byłby dużo większy popyt niż podaż

 

No ale pomarzyć zawsze można aż sam się dziwie dlaczego tego nie zrobią bo wszystko mieliby gotowe włożyć tylko silnik wspomaganie i dobra cena i fabryka na 3 zmiany musiałby za***przać

Edytowane przez uglibugli
Opublikowano (edytowane)

To co by z tej 60tki zostało w tej 'nowej' 60tce? Zetor wprowadził 'nowego' Majora i tylko słyszeć lincz że to już nie Zetor, że to już nie ten Major co kiedyś. Z 'nową' 60tką było by tak samo. Zresztą cena- nie realna do osiągnięcia.

 

NH wprowadzając TC54 też go nazwał Bizon i jaki był tego efekt- też nie zadowolenie ludzi że to już nie Bizon. To co im nie odpowiadało? Że był zbyt nowoczesny? Stary Bizon zły bo przestarzały, nowy zły bo za nowoczesny. Nie ma co odgrzewać starego kotleta.

Edytowane przez kris14
Opublikowano

kurde...... szkoda że tak to wszytko teraz wygląda z naszą marką ursus.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v