Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiadomo ze ursus sam nic nie zdziała i musi wejść z kimś w korporacje bo nie ukrywajmy ale mamy tylko markę bez ciągników ;( Ja nadal jestem za Tym-em chociaż wiem ze jest wielu przeciwników ale naprawdę marka według mnie naprawdę godna noszenia logo ursus na swojej masce a podejrzewam ze i Tym i Ursus wyszedłby na tym korzystnie bo Tyma mało kto kupi bo jest nie znany a naprawdę wrażenie zrobił na mnie ogromne a ursus z dobrymi podzespołami jest w stanie wrócić na polskie pola :) A co do przeciwników Korei to powiem tak nasze Lubliny tez miały do wybory dwie skrzynie od Kia i Czeskie miałem obydwa modele to w tym czeskim po 200 tyś zmieniłem na skrzynie od Kia bo chodziło to rewelacyjnie i bezawaryjnie a z Czeską zawsze coś się działo ;( Nie gańmy produktów ze wschodu bo naprawdę są one dobrej jakości ;)

 

PS nie jestem w jakikolwiek sposób związany z marką Tym po prostu wyrażam swoją opinię ;)

Opublikowano

W ursusie nigdy nie było dobrze zunifikowanej rodziny ciągników, a jedyna szansa na to to była seria U... :(

A co do teraźniejszości, to panowie dajmy im trochę czasu! Minął dopiero rok, i przez ten rok i tak dużo zrobili ;) Całkowicie zgadzam się z @OKEY. Najlepiej jakby zrobili w każdej "rodzinie" ciągnik bazowy, z silnikiem o różnej elastyczności mocy tak ja np w farmtracach.

Opublikowano

Kolego uglibugli myślę że trochę za bardzo generalizujesz, między markami KIA i TYM jest duża przepaść, to tak samo jak nie można powiedzieć ze DAEWOO to jest jakieś super hiper bo KIA jest dość dobra.

Kolego Mattti dokładnie to 1,5 roku, ale ciekawą rzecz powiedziałeś, interesuje mnie to, widzę że jesteś lepiej zorientowany, mógłbyś powiedzieć co Pol-Mot-Ursus zrobił przez te 1,5 roku poza nowymi maskami i zalaniem rynku tureckimi Hattatami?

Opublikowano

Kedziorek, ja ci powiem :P Przede wszystkim poprawił jakość i dodał kilka rzeczy, może to i mało ale cóż nic na to się nie poradzi. Zobacz co NH zrobił przez 15 lat. Zmienił wygląd i nieco wyposażenie a tak to wszystko to samo

Opublikowano

NH, hmm a AutoCommand? Nie wspominając, że udanie połączyli dwie rodziny ciągników Ford i FiatAgri.

 

Pozwolą sobie jeszcze zacytować: "Ja znam te opowieści "mój sąsiad ma i mu się psuje" najpierw niech sąsiad się wypowie na forum o ciągniku a nie ktoś inny. Wybrałbyś 11024 to by ci po 500mth siadł i ciągnik na złom. 10014h o niebo lepszy."

To w końcu poprawili tą jakość bo tą wypowiedzią zaprzeczasz sam sobie?

Opublikowano

kędzior z koziego zada - zrobili więcej w ciągu ostatniego 1,5 roku więcej niż nieroby z Warszawy przez ostatnie 15 lat - przekonasz się w ciągu najbliższego 1,5 roku :lol: nowe modele 50 - 150 KM, własne kabiny - mała, średnia i duża, homologacje zupełnie nowych 6-ciu modeli stage IIIB - musisz wykazać się cierpliwością - z gówna batu nie ukręcisz w 18 m-cy chociaż byłbyś magikiem. A Ursusami H pięknie podtrzymują swoją sprzedaż w międzyczasie zarabiając na rozwój i do tego odbierają rynek innym zwiększając skokowo swój udział w rynku. Ale co ty możesz wiedzieć o zarządzaniu? a tak z ciekawości, kędzior czym ty zajmujesz się na codzień oprócz puszczania smrodów na różnych tematch agrofoto forum? :ph34r:

  • Like 3
Opublikowano (edytowane)

Może trochę po za tematem ale co tam,trzeba pokazać siłę ursusa c 355. Który daje radę 60 km zetorowi 7011.

http://www.youtube.com/watch?v=3g5gdzvbnWg

 

Przegladając galerię agrofoto natrafiłem na takie zdjęcie

http://www.agrofoto....tal__91__st__10

Tam w tle widac te ciągniki które teraz nowy ursus ma do afryki wysyłać.

A ja myślałem że to pomysł tego nowego ursusa.

 

http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/gallery?Site=DW&Date=20111220&Category=GALERIA03&ArtNo=655674185&Ref=PH

Edytowane przez Salisbur
Opublikowano

A może odczepmy bliźniacze koła w C-330 i wtedy zobaczymy? Albo wpuści w pole z pługami i zobaczymy który szybciej dojedzie do końca. Takie przeciąganie na linie jest bez sensu, nic wiarygodnego.

Opublikowano

demolka

Ursus powinien popatrzeć co robi zetor z modelem major i szybko wprowadzić tani mechaniczny model bazujący na transmisjii cararo i silniku

PERKINS 1103D - EURO IIIA , który masowo zastąpiłby dobite ursusy c-360.

Opublikowano

To nie jest tak prosto wprowadzić ciągnik do sprzedaży...Trzeba dobrać odpowiednia konfigurację jaki silnik i mechanizm przełożenia napędu, jedno z drugim musi współpracować.Trzeba stworzyć dokumentację,prototyp, wykonać testy ciągnika,zdobyć homologacje,Z rok to zajmie, jak nie więcej...Kto ich tam wie, może robią już takie coś ;)

Opublikowano

Ja to gdybym miał trochę więcej hektarów włąsnych, to bym kupił coś takiego 80KM z napędem coś w stylu zetorka majora, ale wiadomo jednak bym wolał ursusa, ale też wtedy bym nie czekał w nieskończoność póki by taki powstał

Opublikowano

Nieroby z Lublina zamiast wprowadzać nowe modele to się zajmują grami i energetykami ze znakiem towarowym, kręcą interesy z Turkami a zetor wkrada się z majorem na nasze podwórko...

Wy ludzie z ursusa wprowadzajcie szybko tani mechaniczny model bazujący na transmisjii cararo ze skrzynią12x12 i silniku 3 cyl. PERKINS 1103D lub 4cyl. i pogonicie zetora do domu.

Ja nie mówie o sadowniku tylko pełnowymiarowym traktorze-następcy c-360!

  • Like 2
Opublikowano

Też się z Wami zgadzam ! Zastąpienie czymś tanim i prostym c-360 by było GENIALNE ! Szybko by zdobyli rynek,a tak to wprowadzają 4 serie o mniej więcej tych samych mocach (11024,11034,H,Tymowiec) nie wiadomo po co. Zamiast tego 5044 zrobić większego to od razu zrobili jakiegoś sadownika no ja pier*ole...

Opublikowano

tak tylko piszemy tu o nastepcy 60-ki w jej wymiarze a wiec chodzi o nie wysoka cene bo przecież jak by naszych rolnikow bylo stac to pewnie nie zawracali by sobie glowy takimi modelami tylko kupowali by cos lepszego i troche wiekszej mocy.....no i zeby nie byl to sadownik a podane modele takimi sa.....szkoda wlasnie ze ursus nic takiego nie wprowadza.....

Opublikowano

Podane modele występują w dwóch rodzajach (rolniczym i sadowniczym). Jak ktoś woli pracować w ciągniku bez kabiny i większych wygód to kupi takiego farmtraka- jego wybór.

Dla mnie ważne jest bezpieczeństwo i aspekt ochrony zdrowia. W końcu oszczędzamy tylko pieniądze, a zdrowie jest tylko jedne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v