Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No, tylko martwi mnie jedna rzecz :( Te perkinsy to chyba coraz bardziej wysilone- 11024 z normą 3A 4 cylindry, 4400 cm pojemności, 11034 już z nową normą 3B również 4 cylindry i już tylko 3400 cm... To z czego to wynika? Ile tam jest tych turbin?!!

Opublikowano

Może ktoś się orientuje czy w Kielcach był jeszcze pickup grand tiger ? Jest on jeszcze produkowany ? Miałem nadzieje ze pojawi się on pod marką ursus.

Opublikowano

@kris dzięki ;) Słabym jestem langwisą, ale wnioskuję z tekstu, że jest on na listwie CR?

@Pect0r Błotniki by mogły zostać w kolorze :) Przynajmniej inaczej niż wszyscy :)

@Slawek A nie lepiej kupić w 100% Polskiego Honkera Pick-Up'a? :)

Opublikowano

a jak to jest z tymi silnikami z 4 cylindrów valtra ma nawet 170km zetor ma 136 km z 4 cylindrów wiec według mnie 113km nie jest wysilone aż tak bardzo.

Poza tym spójrzmy na to że z 6 cylindrów może byc 100 km ale i może być 410 km !!! i nie sądzicie że z 6 cylindrów ponad 400 km nie jest to za dużo ??

Oczywiście nie uważam siebie za znawce udowy silników tylko tak mi sie wydaje :)

Opublikowano

dodam swoje zdanie. Cieszę się że ursus powiększył gamę modeli. Może i nie są to konstrukcje ursusa ale mimo wszystko marka nadal istnieje.. A to dla mnie ważne bo to praktycznie ostatnia nasza marka która nie zniknęła. Cena i wyposażenie są w miare korzystne,podzespoły dobrych marek więc może kiedyś uda się jeszcze zrobić ursusowi ciągnik który sam skonstruuje,za co trzymam kciuki. A jak wniosek mi przejdzie to pewnie wezmę 8014h.

Opublikowano (edytowane)

Przy 11034 nie ma dopisku że to prototyp. Wiec jest cień nadziei że dzięki naszej zdrowej krytyce pójdą po rozum do głowy, zrezygnują z kitajca Tyma lub jak kto woli 10014T i skupią się na własnej konstrukcji 11034 i szybko trafi do produkcji, trzymam kciuki za ten model.

A swoją drogą 113 KM z 3400 cm3 to imponujące.

Edytowane przez kedziorek
Opublikowano

Ale Panowie my mamy cztery Firmy robiące traktory w 100 % polskie Crystal z Sieradza Pronar z Narwi Farmer z Sokółki i Ursus :) i mysle obojętnie która firme byśmy wybrali będzie dobrze bo to sa Polskie traktory. I tworzymy sami sobie miejsca pracy a nie dorabiamy niemców czy amerykanów.

(Farmtrack nie biorę pod uwagę ponieważ u nich kapitał jest międzynarodowy i hinduski nawet na targach ostatnich w ich dziale siedzieli jacyś hindusi :P Oni tylko w Mrągowie składają te traktory :P i Farmtrack ma więcej takich fabryk poza Polską. Dla mnie to jest takie podlizywanie byle tylko nasi rolnicy ich ciągniki kupili choć może i są to dobre traktory )

Opublikowano

W tych innych miejscowościach co wymieniłeś to co robią?Też jedynie składają.Co do tych 113KM w 3400cm3 to bałbym się tego tak jak zetor i 137 w 4100cm3.Ciekaw jestem jak długo to wytrzyma?W Valtrach się nie wyznaję ale pamiętam swego czasu były modele C,największa miała coś koło 155KM w 4 cyl. ale jaka pojemność???jednak długo te ciągniki nie pracowały...

Opublikowano

no wiem że składają żaden polski producent nie robi ani skrzyni ani silników. Ale jednak są to polskie firmy i myśle że warto je wspierać :)

A co do silnika sisu

AGCO Power 49AWI

4 cili. 4.9 l

170 KM Przy 1900 obr /min

Moment obrotowy 700Nm przy 1500 obr/ min :)

tak to wygląda :)

  • Like 1
Opublikowano

Na poprzedniej stronie padło pytanie dlaczego 15014 a nie np 15034,też się nad tym długo zastanawiałem :D I wydaje mi się że to nie przypadek,a pomysł Ursusa. Myślę że z 14 na końcu taki,a jak dobrze siębędzie sprzedawać to zrobią z końcówką 34 i będzie lepiej wyposażony a kto wie czy między tym nie pojawi się 15024 i będzie odpowiednio : 15014- dla mało wymagających,15024 - dla średnio wymagających i 15034 dla bardzo wymagających,takie coś by mi się podobało :)

 

Co mi się w nich podoba ? to :

 

 

i to :

 

 

i gdyby to podlepszyli to jeszcze to : :D

 

 

Co mi się nie podoba ? to :

 

- zewnętrzne mocowanie błotników,okropnie to wygląda !

 

Wszystkie foty mojego autorstwa,za mojego ''FanPejdża'' :lol:

 

PS. W Kielcach zwróciłem uwagę na kabinę w 11034 i na tabliczce pisze ''Koja'' czyli ta co w Farmtracku czy Majorze,tyle że nieco inna :D Widać to zresztą po nawiewach czy lampakch na plastykowej płycie u dachu kabiny - Farmtrack,Ursus ma tak samo,a przynajmniej bardzo podobnie

Opublikowano

nie no jesli ktos wybiera ciagnik patrzac ze ma jakies tam radyjko i kamerke do cofania to.... takie bajery to w 60 moge miec :lol:

ogolnie czytajac ten temat zadziwia mnie tok myslenia niektorych uzytkownikow :ph34r:

Opublikowano

nie no jesli ktos wybiera ciagnik patrzac ze ma jakies tam radyjko i kamerke do cofania to.... takie bajery to w 60 moge miec :lol:

ogolnie czytajac ten temat zadziwia mnie tok myslenia niektorych uzytkownikow :ph34r:

Chyba źle interpretujesz moje wypowiedzi,napisałem że to mi się podoba z tego całego,reszta do poprawki !!! No oczywiście ZF,Sisu spoko no ale nie ukrywajmy...

Opublikowano (edytowane)

Przeglądałem sobie oferte tej firmy i tak patrze troche groch z kapustą. Chyba z 4 modele w przedziale mocy 100-110 km. Rózne skrzynie, rózni producenci silników. Nie wiem jak potem bedzie z serwisem i doborem części. Chyba kazdy wie, że kupując więcej u jednego dostawcy mozna coś kupic taniej. Pozatym tańsza jest produkcja bo osprzet jest taki sam.Nie wiem czy w tym najmocniejszym modelu potrzeba aż 40 biegów. Nawet mf i jd nie oferuja tyle w tej klasie mocy. Zastosowanie deczko prostrzej przekładni np 24x24 obniżyło by cenę. Moim zdaniem ten model i tak najlepiej wygląda pozostałe w tym te szczepy polmotu przypominają jakąś chińszczyzne z tymi kolorowymi wstawkami w masce. Według mnie na podstawie tego 15014 powinni robic modele 4 i 6 cylindrowe z silnikiem sisu lub perkins.A w przyszłości może nawet 3 cyl jak w fendcie serii 200. Do słabszych modeli powinna być dostepna mechaniczna skrzynia tego samego dostawcy i mechaniczny podnosnik. Pozatym producent powinien dążyć do jak największego upodobnienia wszystkich modeli. Wystawianie na stronie jakichs prototypów jest juz wogóle bez sensu. Zbiornik ad blue w 15014 to mistrzostwo świata. jak by ktoś w garażu sam dorobił. Drzwi kabiny i okna narożne bardzo przypominaja mi kabine z mf a 42xx. Jednak widać, że ursus pozostanie usrusem. Może jedynie konkurować o przetrwanie z innymi polskimi montowniami ciagników. Model 6 cylindrów da im małą przewage w tym segmencie mocy.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Myślę że dobrą reklamą dla ursusa mógł by być pokaz możliwość swoich maszyn.Np pokazać swoje nowe modele w ciężkiej orce, czy przy uprawie jakimś agregatem.Tylko żeby pokazać jak te ciągniki pracują w ciezkich warunkach, można by wykorzystać sprzęt rolniczy z oferty ursusa.Może coś w stylu testu Crystal oriona

. To by mołgo wiele pokazać jak i dzięki temu ursus mógł by przekonać rzeszę ludzi do siebie.
Opublikowano

Takie pokazy duzo kosztują. Wątpie, aby w to inwestowali. Modele w ofercie wyglądają chaotycznie jak by montowali je akurat z tego co w fabryce na półkach było a co dopiero pokazy. Wbrew pozorom takie imprezy sporo kosztują.

Czytałem gdzieś, że ten 15014 ma kosztować 220-240 tys netto. Przy tej cenie karjery nie wróżę. Może nie kupi się 6 z renomowanej konkurencji o takiej mocy ale 4 napewno.

Opublikowano

Na af widziałem ceny mf a

5465 6 cyl 140 km tuz przedni, amortyzowana oś, opony 480/600 256 tys netto

5470 4 cyl 145 km tuz przedni, amortyzowana kabina opony 480/600 236 tys netto.

Co prawda są to modele wycofywane z produkcji ale widać, jaka konkurencja jest na rynku i jak wygladają ceny zachodnich marek. Jd ma w ofercie 5m, 6d, 6m. Ciężkie czasy idą dla ,montowni produkujących składaki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v