Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

5M ma własny most, 5R carraro, seria 6 ZF, modele produkowane w Waterloo (7,8,9R) są całe produkowane przez JD (pomijając jakieś tam drobnostki typu alternator, zaczepy, opony itp)

Opublikowano

Ale to i tak chyba JD jest najwięcej JD :D No jeszcze DF też taki swojski :D Ale piszmy o Ursusach bo to od tego temat,zobaczymy co wyjdzie 15014,mogli by poprawić jakość plastyków,ale wielki plus za skrzynię ZF i silnik Sisu,sprawdzone w miarę,lepsze to niż jaak z TYM'a

Opublikowano

Ale to i tak chyba JD jest najwięcej JD :D No jeszcze DF też taki swojski :D Ale piszmy o Ursusach bo to od tego temat,zobaczymy co wyjdzie 15014,mogli by poprawić jakość plastyków,ale wielki plus za skrzynię ZF i silnik Sisu,sprawdzone w miarę,lepsze to niż jaak z TYM'a

 

 

Deutz Fahr ma skrzynie zf :)

 

no dobrze dla ursusa jeśli dobrze je wykonają to bedą te ciągniki długo chodzić i cieszyć :)

 

Crystal orion tez ma skrzynie zf 40/40 z rewersem

ale do tego ma jeszcze amortyzacje kabiny i przedniej osi :)

mało tego można zamówić skrzynie bezstopniową do tego ciągnika i jest to polski traktor choć nie taki tani.

 

I jeszcze Pronar P10

Ta sama skrzynia zf 40/40 z rewersem

amortyzacja przedniej osi

i inne takie tam

 

także jest kilka polskich traktorów w okolicy 150-160 km, Ale do ursusa chyba większość rolników ma słabość której zazdroszczą inni polscy wykonawcy traktorów.

Opublikowano

Ciągnik zaawansowany nie będzie wcale tańszy- bo na czym się zaoszczędzi? na silniku? skrzyni? nie da się, skoro ma być taka sama jak w zachodnim. Oszczędności widać w kabinie (elementach użytych do produkcji, wygłuszenia itp), wyposażeniu, akcesoriach, stąd bierze się różnica w cenie.

Opublikowano

Suma sumarum nie ma samowystarczalnych producentów... Takie koncerny jak Iveco czy VW tez nie wytwarzają same jednostek napędowych bo wtryskiwcze są boscha paski i łancuchy również sa innych producentów, bo po co samemu kombinować skoro są komponenty lepsze, sprawdzone, i ktoś daje na to gwarancje,.

Producenci poszczególnych zespołów również nie wykonują wszystkiego w 100% sami. Idąc tropem silników: dany producent wykonuje tylko blok silnika układ korbowy itp itd... ale pasków rozrządu, filtrów, łożysk wału korbowego, pomp olejowych, wtryskiwaczy oraz już wspomnianych wtryskiwaczych w wiekszosci silników są boschowskie.

Wiec po co wykładać kupe kasy na badania i testy skoro dane firmy zajmują sie tym od kilkudziesięciu lat przeznacając na ten cel horendalne sumy i są w danej dziedzinie pionierami??

Opublikowano

Dokładnie lepiej niech składają z dobrych sprawdzonych podzespołów, które mogą występowac w innych modelach róznych zachodnich marek. W przyszłości będzie łatwiej znaleźć części bo nic nie jest wieczne. Nie wiadomo jak długo Ursus będzie produkował dane modele, ciągle wprowadzane są zmiany z kabinami, maskami. Ciekawe czy za X lat będzie można dostac do nich szyby lub inne części bo narazie nie jest to produkcja masowa jak np. Proximy.

Opublikowano
Zgodnie z zapowiedziami jako pierwszy do produkcji w lubelskim zakładzie zostanie wprowadzony ciągnik Ursus 5044, to kwestia drugiego kwartału tego roku. W związku z dużym zainteresowaniem ciągnikami w segmencie mocy średnich także postanowiliśmy uzupełnić ofertę o zupełnie nowy ciągnik Ursus 10014 T oraz odświeżyć i ulepszyć produkowany przez nas ciągnik Ursus 11034.

 

http://www.ursus.com/Aktualnosci/Targi-Agrotech-2013

 

Nie żebym się czepiał, ale od kiedy Ursus 11034 jest produkowany (jak dla mnie to im chodziło 11024)?! Zamiast zacząć produkować w pierwszej kolejności 11034 (sami zauważyli, że to popularny segment) to oni będą klepać 5044. Jak dla mnie decyzja kompletnie niezrozumiała. Nie ma też żadnej wzmianki o 15014.

Opublikowano

sądzę że produkcja 5044 wcale nie jest zła, wiele małych gospodarstw chce czymś zastąpić starą c-360, po pierwsze ma ich przyciągnąć magia napisu Ursus, a po drugie silnik 3-cyl. perkinsa, który rolnicy kojarzą z MF i 3P, który słynął z oszczędności, co w dzisiejszych czasach ma duże znaczenie

Opublikowano

Ale piękną ma fabrykę zetor !! A warszawska fabryka ursusa co ????...... Przemilczę to :( :( :( :(

To że zetor własne silniki robi to wiedziałem ale że skrzynie biegów to nie :)

szkoda warszawskiego ursusa :( :( :(

Opublikowano (edytowane)

Ja tego nie rozumiem, czemu u nich można było tak rozwinąć te ciągniki jak i inne marki. A czemu u nas nie mozna było tak rozwinać ursusa przecież nie jesteśmy gorsi.

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

Spokojnie - Ursus też dojdzie do takiego poziomu - to tylko kwestia czasu. Oby tylko znajdowali się chętni na jego produkty i żeby nasi rolinicy wspierali go w rozwoju.

Czesi przy pierwszej lepszej okazji blokują nasze produkty i wprowadzają na nasz rynek zatruty alkohol - trzeba zacząć banować pepików i wspierać nasze marki - a trochę ich jest oprócz Ursusa - Crystal, Farmer, semi ciapaty Farmtrac.

 

trzeba wysłać czechów tam gdzie ich miejsce czyli do pepikowa - nie pakujmy im kiebzy naszymi ciężko zarobionymi pieniędzmi - oni przy każdej nadażającej się okazji niszczą i blokują nasze produkty.

 

wspierajmy to co nasze a wszystkim będzie żyło się lepiej.

  • Like 2
Opublikowano

A co tam @demolka o najbliższych planach lubelskiego Ursusa wiadomo? Ten ciągnik 11034 na transmisji Carraro jest zapowiedzią szerszej rodziny ciągników opartej na tych podzespołach. Kiedy rozpocznie się produkcja i sprzedaż?

Opublikowano

5044 - oryginale carraro 12x12, oryginalny perkins 3cyl, kabina, maski, błotniki Ursus Lublin - wszystko składane na linii montażowej w Lublinie,

11034 - skrzynia do 120KM (oryginalne carraro 24x24 najnowszej generacji), będzie dostępna w zakresie mocy od 80 do 120 - na początku tylko 110 KM - wszystkie zaprezentowane w Kielcach modele poza prototypem bazowanym na skrzyni Tyma bedą dostępne w reguralnej sprzedaży najpóźniej do trzeciego kwartału - w kolejności - 5044 w ciągu 2-ch m-cy, 11034 w ciągu 4 m-cy, 15014 w ciągu 4 m-cy (150 KM ZF+Sisu również). Wszystkie dostępne ciągniki będą (poza serią H) będą wyposażone we własne kabiny produkowane w Lublinie - mała 4 słuki, średnia 4 słupiki oraz duża 6 słupków. Wszystkie prezentowane modele na targach poza serią H będą montowane w lubelskim oddziale Ursusa.

  • Like 1
Opublikowano

Zetor ma poważny problem, bo Polska to jego największy zbyt.I jak nie będą sprzedawać w Polsce to już jest po nich...Ursus to jest ogromny problem bo zobaczcie ile poszło ursusów H i farmtracków i jakie to są straty dla zetora...Czas zetora w Polsce już powoli dobiega końca :) I tu nawet nie pomogą nowe modele zetora przy takim rozwoju ursusa.

 

A to montowanie to wygląda na łączeniu silnika ze skrzynią czy wszystko oddzielnie?

  • Like 1
Opublikowano

Seria H mosty przednie tylne skrzynie Leża na paletach Gotowe do złożenia Silniki tak samo Gotowe Od Perkinsa

Kabiny przyjeżdżają na Tirach całe ciągniki są Montowane w Lublinie tak samo 11024

 

Najciekawsze z tego wszystkiego, że na Hali stoją tylko Ciągniki z Serii H , było kilka sztuk starej generacji typu Mido 5 sztuk i kilka coś pokroju 5044,11024 i jeden prototyp 14034 z Silnikiem Iveco

Opublikowano

Czyli kabina SPS będzie zmodernizowana do 4 słupków?

 

3 kabiny (mała 4 słupki, średnia 4 słupki, duża 6 słupków) to zupełnie nowe konstrukcje opracowane od zera w lubelskim zakładzie Ursusa przez ostatnie 1,5 roku. Są to kabiny unikatowe przeznaczone tylko dla Ursusa.

 

A to montowanie to wygląda na łączeniu silnika ze skrzynią czy wszystko oddzielnie?

 

wszystko do fabryki przyjeżdża oddzielnie: oddzielnie transmisje, oddzielnie przednie osie, oddzielnie silniki, kabiny produkowane od zera na miejscu /specjalny profil produkowany jest w Austrii na podstawie dokumentacji stworzonej w Lu/, oddzielnie reszta gratów.

  • Like 1
Opublikowano

Czy są jakieś informacje na temat budowy czy założenia jakiegoś centrum rozwojowego czy też fabryki ursusa.

Kiedyś czytałem w którymś z wpisów na stronie ursusa że pieniądze uzyskane z emisji akcji mają być przeznaczone na takie centrum.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v