Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiecie czy seria H jest sprzedawana z czterosłupkową kabiną? W internecie widziałem tylko kilka zdjęć z agrotech  2014 tej wersji. Czy ktoś może widział albo coś o tym słyszał? Bo w tych nowych modelach fajne kabiny czterosłupkowe a seria H z tą starą brzydką turecką zupełnie nie pasuje do nowych ursusów.

Opublikowano

W najnowszym katalogu ursusa na rok 2016 ursusy te nadal widnieją jednak mają one być zastąpione przez modele C-392 oraz C-3102. Jeżeli chodzi o 4-słupkową kabinę to skończyło się tylko na modelu pokazowym na agrotech 2014. A poniżej link do ursusa C-3102 wystawionego na sprzedaż:

 

http://allegro.pl/nowosc-ursus-c-3102-i6072250982.html

 

Można zauważyć że zastosowano węższe błotniki z pojedynczymi światłami tylnymi w odróżnieniu od wersji zaprezentowanej na agrotech 2015, która miała szerokie błotniki z podwójnymi światłami, takimi jakie są montowane w modelu 11054 (C-3110).

Opublikowano (edytowane)

"W stosunku do serii H te same pozostaną podzespoły układu przeniesienia napędu, które w większości pochodzą od firmy Hema. Mowa m.in. o przekładni, która oferuje 12 biegów do jazdy w obu kierunkach. W przypadku modelu C-3102 dźwignię mechanicznego rewersu znajdziemy jednak przy kole kierownicy, a nie jak w serii H, przy głównej dźwigni zmiany biegów."

 

Opis pochodzi z artykułu o modelu C-3102 na farmerze.

Edytowane przez krzychu12
Opublikowano

W serii H była starsza wersja transmisji firmy Hema. W modelach C-392 i C-3102 jest nowsza wersja różniąca się położeniem dźwigni rewersu, włączaniem WOM na przycisk oraz zwiększonym udźwigiem do 4,4 t.

Opublikowano

Ursusy C-392 i C-3102 mają być tańszymi odpowiednikami modeli 9014 H oraz 10014 H. Jeżeli chodzi o model 8014 H to ma być on zastąpiony takimi modelami jak C-380, C-380 M, C-382 oraz C-385.

 

Tak poza tematem, co powiecie na temat tego ursusa?:

 

1526131_505801242862261_1553144790_n.jpg

841083_505801229528929_1274229015_o.jpg1503875_505801269528925_583643724_n.jpg?

 

Jest to model 5024. Miał on być dostępny jako rolnicza wersja modelu 5044.

Opublikowano

Również czytałem ten artykuł na farmerze że modele c392 i c3102 są tańszą alternatywą dla serii h ale skoro te modele mają zostać wycofane to seria c ich zastąpi.

Opublikowano

Tak patrzę na tego Mido i myślę, że ta stylistyka mogła zostać...  :rolleyes: Kurde, żeby one miały chociaż skrzynię mechaniczną 12x12 zsynchronizowaną, to by ze 6 lat wstecz taki u mnie stał, bo tacie się podobały, tylko właśnie ta skrzynia 12x4 przesądziła, że nie kupił...  <_<

Gość BestZetor
Opublikowano

Ursusy C-392 i C-3102 mają być tańszymi odpowiednikami modeli 9014 H oraz 10014 H. Jeżeli chodzi o model 8014 H to ma być on zastąpiony takimi modelami jak C-380, C-380 M, C-382 oraz C-385.

 

Tak poza tematem, co powiecie na temat tego ursusa?:

 

 

841083_505801229528929_1274229015_o.jpg1503875_505801269528925_583643724_n.jpg?

 

Jest to model 5024. Miał on być dostępny jako rolnicza wersja modelu 5044.

Przecież teraz jest to Ursus C-350.

Opublikowano

Z tego co udało mi się wyczytać to ursus 5024 był pierwszym modelem jaki miał trafić na rynek Etiopii. Powstało tylko kilka egzemplarzy. Ciągnik ten był pierwotną wersją eksportowego modelu 5014 A, który aktualnie jest dostępny na rynku Etiopii. Ciągnik ten posiadał prawdopodobnie taki sam silnik jaki był montowany w modelu 5044, jednak miał on zamontowany inny wydech. Więc być może była by możliwość do zarejestrowania tego ciągnika w Polsce.

Opublikowano

kolego maromar może coś ciekawego napiszesz poza sarkazmem

Przepraszam, żarty tylko takie, sam chciałbym nowego ursusa, ale nie stać jak na razie, więc pozostają stare, które mimo wszystko dają radę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v