Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panie, obydwa mają polskie kabiny KOJI.

 

Major ma Koję, a Ursus własną, 4-o słupkową kabinę. W 11054 wprowadzili własną i w C-380 też jest ich produkcji.

 

W Majorze jest skrzynia Carraro, a w Proxach i Fortach są zetorowskie.

  • Like 1
Opublikowano

Jest dobrze ursus w grudniu byl na 9 miejscu sprzedanych ciagnikow a w styczniu na 8:) sprzedaja ich wiecej niz Massey fend class landini wiec jest git:)

Opublikowano

gdyby nie ciągły brak funduszy to brałbym 11054 no ale nic na to nie poradzę że biedny jestem, poza tym to że zetor jest produkowany głównie w czechach nie jest czeski tylko słowacki i jakoś każdy uparcie dąży do tego by to nie było prawdą tylko czeski, czesiuńieńki itd

  • Like 1
Opublikowano

Jaki jest rozstaw osi 8014h?. Ursus nie podaje tych danych na stronie, a przydałyby się do porównania z c382.

 

Ursusy serii H mają 2300 mm rozstawu osi.

Opublikowano

Trochę nie w temacie, ale wie ktoś czy jest już ranking sprzedaży ciągników z lutego ?

Opublikowano

gdyby nie ciągły brak funduszy to brałbym 11054 no ale nic na to nie poradzę że biedny jestem, poza tym to że zetor jest produkowany głównie w czechach nie jest czeski tylko słowacki i jakoś każdy uparcie dąży do tego by to nie było prawdą tylko czeski, czesiuńieńki itd

 

Zetora produkowany jest w Czechach w Brnie a że właścicielem jest Słowak to inna sprawa

Opublikowano

tez bym kupił tego ursusa 11054 fajny ciągnik ale cóz tak nasza rzeczywistość brak funduszy, bez unii nie da rady trzeba czekać. Trzeba przyznać i to juz widać ze ursus pnie się się do góry i oby tak dalej.

Opublikowano

oni raczej szykują się na polski rynek jak ruszą dotacje,

teraz zajęci są Etiopią

i dobrze ,ważne jest aby nowe produkty na Polskę były dopracowane w 100% ,a nie na szybko

Opublikowano

http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/ursus-o-mocy-150-km-bedzie-gotowy-jeszcze-w-tym-roku,56001.html

 

Czyli 150 koni będzie  :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v