Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kupilem taki oto wskaznik 902178459.jpg

 

I mam takie pytanie, czy ten wskaznik po lewej stronie jest od cisnienia oleju czy cisnienia powietrza ?? Niby powinien to byc do cisnienia oleju, bo zadnej kontrolki do tego niewidzialem, ale znowu sprzedawca w sklepie mi mowil ze to od cisnienia powietrza, czy mial racje czy sie mylil? czekam na odpowiedzi.

Opublikowano

Ja na oryginalnym liczniku mam ciśnienie oleju. i wydaje mi się że tu będzie to samo. W końcu na zdrowy chłopski rozum ciśnienie oleju ważniejsze niż ciśnienie powietrza. :D

Opublikowano

Ja w c-355 w orgonale miałem tam ciśnienie powietrza,a od oleju była kontrolka-zreszta nawet jak ta ma być od powietrza ,a podłączysz olej to i tak będzie działać prawidłowo

Opublikowano

Ja kupiłem taki licznik tylko, ma inne podziałki na obrotomierzu i ma zaznaczone nie 80 stopni Celsjusza,tylko 100. Ja podłączyłem pod ten wskaźnik ciśnienie powietrza z powodu, że nie ma takiego przewodu, który łączyłby czujnik, ze wskaźnikiem , a w dwu-wskaźnikach jest również ciśnienie powietrza. Ciśnienie powietrza i oleju jest chyba nawet takie same więc nie ma różnicy.

Opublikowano (edytowane)

Remontuję Ursusa 4011 i mam pytanie do właścicieli: czy przekładnia ślimakowa obrotomierza do 4011 ma to samo przełożenie co ta z c-360?

Założyłem przekładnię z c-360 a obrotomierz od 4011 ale jakiś indyjski, i na całym gazie pokazuje ponad 3500obr/min, wychodzi sporo poza skalę.

Edytowane przez Cez4R
Opublikowano

Ja w c4011 mam przekładnię z agromy do c360, a obrotomierz z allegro do c4011 i wszystko działa normalnie. Tylko jest w niej silnik z c360 i za te końcowe 2500 obr/min wychodzi bez problemu. :D

Opublikowano

Chodzi mi to, że w c360 ,,maksymalne" obroty są 2800, a w c4011 są 2500, i dla tego wychodzi za licznik. Jak byś miał obrotomierz od innej c360 to byś mógł sprawdzić w czym problem. Ja sądzę, że obrotomierz jest źle ustawiony. Ja u siebie wymieniałem od razu licznik i przekładnię ślimakową.

Opublikowano

Jak podepnę obrotomierz od c-360 to pokazuje sensownie bo 2300. Chciałem mieć od 4011 bo tam jest jakaś namiastka prędkościomierza, ale ten z kolei pokazuje około 3500obr.

Opublikowano

Dlaczego c360 ma mieć 2450 obr/min? Nie chcę się kłócić ale wydaje mi się, że c360 ma 2800 obr/min. Ty chyba mówisz o 3p. a w zwykłej c360 to się podobno da do 3000obr/min podkręcić. A obrotomierz bym odesłał na wymianę , bo ten źle ustawiony. Jak ja bym dał gazu w opór to by wskazówce niewiele brakowało do górnej krawędzi obudowy zegara. :P

Opublikowano (edytowane)

chcę odświeżyć ten temat. Mianowicie również kupiłem taki zegar do swojej 40 (na marginesie zetor 4011 z 64 roku, protoplasta ursusa)i zastanawiam się jak to ciśnienie oleju podłączyć i czym. W sklepach pytałem się o przewód to mówią że czegoś takiego to już nie ma. Proponują zostawić zegar i podłączyć kontrolkę a ja mam zegar i chcę zegar a nie jakąś kontrolkę.

drga sprawa związana z tym zegarem to to że prędkości na nim są większe na poszczególnych biegach od tego orginalnego w stosunku do obrotów tz. przy określonych obrotach które są takie same na obu licznikach nowy wskazuje większe prędkości. Morze tu mieć znaczenie przełożenie .Widać 40 polska była szybsza.

Znalazłem rozwiązanie problemu podłączenia zegara ciśnienia oleju, Gwint w bloku silnika to 1 i srednica śruby 10 ten wymiar posiada gómowy przewód chamulcowy bodaj że jest on od żuka ale nie jestem tego w stu procentach pewien. długośc około 20 cm dalej wkręciłem miedzianą rórkę też chamulcową nie wiem od czego ale miała 5mm średnicy 1,2m długosci. Przewody chamulcowe są wytrzymałe na wysokie cisnienia te elastyczne czyli gumowe dodatkowo odpone na olej więc powinno być dobrze. ja to testuje jóż prawie od miesiąca i się sprawdza (jak na razie).

Edytowane przez rkuban

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v