Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiecie może jaka może być przyczyna tego zjawiska?? Podejrzewamy uszczelkę chociaż niedawno była wymieniana. Ostatnio wymieniliśmy olej niestety już po kilku mth ponownie stal się szary.

Opublikowano

uszczelka pod głowicą lub oringi na jednej z tulei puściły, odkręć okienko za filtrem oleju i jak tam się sączy z góry kroplami woda to uszczelka głowicy do wymiany a jak nie to oringi tulei

Opublikowano

Wiecie może jaka może być przyczyna tego zjawiska?? Podejrzewamy uszczelkę chociaż niedawno była wymieniana. Ostatnio wymieniliśmy olej niestety już po kilku mth ponownie stal się szary.

może tuleja pękła. u nas w c-360 tak było ale lepiej nie jeździj tak tylko bierz sie za rozkręcanie. my też olej wymieniliśmy ale po wymianie troche pochodził i zaczął sie zacierać, w środku coś szorowało, stukało itp.

Opublikowano

Nie nie nie. Chodzi ok. Gdy go kupowaliśmy to z kolei woda była delikatnie zabarwiona przez olej. Wymieniliśmy uszczelkę i teraz olej jest z woda zmieszany.

Opublikowano

Jesli bulgocze w chłodnicy to przebita uszczelka , wszystko wskazuje na przeciek na tulejach.. trzeba tuleje wymienić ,chyba że głowica kanał wodny leci do oleju- zestaw naprawczy jak juz sie za to zabrać wymienić na nowe -pierscienie itd -zestaw naprawczy...chyba ze BLOK gdzieś puszcza to wtedy mamy problem...

Opublikowano

Prosta sprawa. Uszczelka albo oringi na tulejach. Jeżeli uszczelka jest okej włącznie z płaszczyznami bloku i głowicy to tuleje. Ściągasz misę, postawiasz kawałek tektury, zalewasz wodą i wiesz wszystko.

Opublikowano

No to do roboty - kawałek rury, wybić stare tuleje. Nowe do zamrażarki na parę godzin i wchodzą jak w masło. Oringi posmaruj silikonem wysokotemperaturowym z boku. Jeżeli wejdą nie bierzesz drewniany klocek, kładziesz na tuleje i od góry młotkiem. Na tłok zakładasz seger'a z jednej strony, grzejesz tłok, wpychasz sworzeń i druga strona seger. Potem pierścienie(zamki odwrócone o 180 stopni, bo inaczej będzie pompował olej i napisem TOP do góry).

Do wsadzenia tłoka w tuleję posłuż się starą tuleją albo zaciskaczem do pierścieni(kosztuje 30zł). Powodzenia życzę. :unsure:

 

P.S Sprawdź płaszczyzny bloku i głowicy, i pod żadnym pozorem nie kładź uszczelki głowicy na żaden smar czy silikon bo sobie kanały pozapychasz i narobisz problemów. Najzwyczajniej na sucho.

Opublikowano

U mnie jakieś pół roku tmu też była w oleju woda. Przyczyną były tuleje, z wiekiem poporstu spróchniały ;)

Teraz niedawno bo jakieś 2tyg. temu również zobaczyłem szary olej i teraz to może być uszczelka. :unsure:

Opublikowano

oj godzine??? robota???eeeeee chyba ze masz sciagacz do tulei ..ale wystarczy ze jedna bedzie zapieczona i robi sie niezła robota - 1 godzina nie możliwa

 

mialem sciagacz i zeszło duzo wiecej czasu niz 2 godziny

Opublikowano

w godzinę ???? Lepiej niech poświeci trochę wiecej czasu a nie na huraa na szybkiego też tak kiedyś zrobiłem spażyłem się i teraz robie powoli i z rozmysłem . Silnik od 3p składałem przez 5 dni po pracy i jest super , pieknie pracujue a jak bym sie spieszył to mogło by coś wyskoczyć i trzeba 2 raz rozbierać i składać Lepiej się nie spiesz A pierścienie wkłada się zamkami co 120 stopni nie co 180 jak kolegapisze . Poczytaj instrukcje w razie czego kolego ...

Opublikowano

Nie miałem na myśli robienie tego na hama, szybko. Takie rzeczy lepiej robić powoli i z rozwagą. Poza tym mnie chodziło o wyciągnięcie i wsadzenie tulei cylindrowej ze ściągniętą już głowicą i wszystkim gotowym. Davidastra, to chyba masz inną książkę, bo u mnie pisze 180 stopni. :unsure:

P.S Nie porównuj remontu S-312C do AD3.152UR bo to całkiem inny przebieg pracy.

Opublikowano

Panowie potrzebuję porady, poszła mi woda do oleju w C-330 bo puściły oringi na tulei i po wymianie mam to samo znów woda ucieka .Chciałem się zapytac może ktoś się wspomagał silikonem tylko dać go na oringi w tulei czy posmarować gniazdo w bloku?

Opublikowano (edytowane)

tak to jest stary blok sa na nim wżery dlatego trzeba sobie pomagac silikonem j tak zrobilem w swoim c-328

ja kupywałem czerowny silikon on mial tak 350 C + wytrzymuje i smarowałem tuleje tak gdzie masz 2 oringi ta ta cała część grubo silikony i też w srodku w bloku smarowałem i tyle góry nie smaruj bo masz tak miedziana podkładke i ona bedzie trzymać a dół silikonem nie oszczedzaj jego im wiecej tym lepiej powcieraz tez go w oringi lepiej puźniej złapie

Edytowane przez Ursus328
Opublikowano

Głowica jest raczej ok.,zawiozę ją jeszcze do sprawdzenia.Po zdjeciu głowicy zalałem kanały wodne w bloku wodą i pojawił się wyciek na tulei od strony chłodnicy.Będę kombinował coś z tym silikonem ,wżerów to za bardzo w gnieżdzie w bloku nie ma .

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v