Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Case856xl

Case 856 XL

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
przemrolnik    13

Może nie chce wpaść w nałog ;D hah. A tak na poważnie to moze filtry przymarzły albo paliwo.akumulator dobry?może mu paliwo nie chce podejsc bo przymarzło. Przyczyn moze być 100...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

franky69    1

Tematów typu nie chce opalić to już jest tyle że ciężko policzyć !!! A może coś więcej napiszesz !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

Napisz po jakim czasie zaczyna dymek z tłumika lecieć? Odrazu czy po iluś obruceniach wału?- głównym problemem tej serii jest schodzenie paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Case856xl    1

Dymek idzie odrazu a palić nie chce.A jest w nim jakiś wtrysk paliwa na świece.A na jekiej zasadzie działa.Akumulator jest dobry a paliwo nie zamarza.jest garażowany ale garaż jest nie ogrzewany.samostarteru używałem ale mówią że to szkodzi na turbo,ale po tym pali jak ciepły nawet przy -30:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    0

witam kolego ja też mam case 856xl tylko mianowicie jest taki problem że on nie posiada świec do podgrzewania lecz grzałkę spiralną ona się znajduję w kolektorze ssącym czyli dolotowym jutro zrobię fotkę i ci dokładnie pokażę gdzie ona się znajduje,jak masz stacyjkę to są takie trzy stopnie jak przekręcasz do zapalania to na drugim zatrzymaj się stopniu to jak ci kontrolki trochę przygasną to znaczy że działa bo u mnie działa ta spiral, bo jest nawet taka kontrolka, która się powinna podświetlac podczas zapalanie lecz u mnie się spaliła i nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Case856xl    1

A pali lekko po tym podgrzewaniu u mnie przygasają kontrolki a tą szpirale znalazłem i niby grzeje ale palić i tak nie chce.A ten wężyk poprowadzony z pompy co ma za znaczenie tam przy tej świecy.A jaki akumulator masz w nim bo u mnie jest 12V 135Ah 600A ale chcę go zmienić na mocniejszy.A masz turbo w swoim bo z tego kolektora ssącego jest przewód podłączony do turbo.

 

Kolego a ten jasny wężyk który idzie z pompy do kolektora na jakiej zasadzie działa i czy powinien mieć w sobie paliwo???Bo nie ma ani z niego nic nie kapie:)

 

Edytowanie posta po Moderatorze

post-21563-126583461444_thumb.jpg

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    0

Witam, ten przewód co jest na zdjęci nie wiem do czego on tam służy, kolego może poszukaj gdzie indziej bo to może byc rozrusznik pobiera za dużo prądu ale wolno kreci przez to nie chcę palic lub jest po prostu już zajechany silnik i tyle i nie będzie palił tak łatwo przy niskich temperaturach. nie mogę pisac C z Zreską bo mi nie łączy klawiatura gdzieś dobrze raz pisze raz nie sorki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oskarus    0

witam, podepnę się pod temat.

Odnośnie case 1056xl. W zasadzie to podobne traktory.

Mianowicie, przekręcam kluczyk czekam, aż świece (czy co tam ma) się zagrzeją itd.

I kiedy przekręcam kluczyk jest tylko takie głuche pstyk i nie kręci.

Zwierany na krótko pali, bez problemu.

Za pomocą kluczyka sporadycznie.

Czy jest jakiś wyjątkowy sposób odpalania tych ciągników, kolejność...

pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Jest takie urządzenie jak próbówka,najpierw sprawdz czy stacyjka przekazuje prąd na rozrusznik,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

A gdzie znajduje się ten elektrowłącznik

Tam gdzie rozrusznik takie małe ustrojstwo gdzie idzie ten gruby przewód "+"

 

A żeby sprawdzić czy prąd ze stacyjki dochodzi do elektrowłącznika wystarczy odłączyć cienki przewód i wziąć kawałek przewodu i jeden koniec podłączyć w miejsce "rozłączonego przewodu" a drugim końcem dotknąć grubego przewodu "+". Jak bez problemu załączy to znaczy że coś nie tak ze stacyjką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

A ja stawiam na nieodpowiedni kąt wtrysku. Trzeba go przyspieszyć. Lub ewentualnie może mieć slabą kopmpresje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo1984    0

witam mam taki problem z 856xl... od kilku dni podnosnik przestal opuszczac mi ciegna. zaczelo sie od coraz to wolniejszego opuszczania a teraz mimo ze mam zalozony plug cztero skibowy czyli dosyc ciezki potrzebuje na opuszczenie ok 20 min. co to moze byc??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×