Zaloguj się, aby obserwować  
Case856xl

Case 856 XL

Polecane posty

przemrolnik    14

Może nie chce wpaść w nałog ;D hah. A tak na poważnie to moze filtry przymarzły albo paliwo.akumulator dobry?może mu paliwo nie chce podejsc bo przymarzło. Przyczyn moze być 100...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

spróbuj odpalić przy pomocy samostartu


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

franky69    1

Tematów typu nie chce opalić to już jest tyle że ciężko policzyć !!! A może coś więcej napiszesz !


Kupię literaturę do starych ciągników i maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    70

Napisz po jakim czasie zaczyna dymek z tłumika lecieć? Odrazu czy po iluś obruceniach wału?- głównym problemem tej serii jest schodzenie paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Case856xl    1

Dymek idzie odrazu a palić nie chce.A jest w nim jakiś wtrysk paliwa na świece.A na jekiej zasadzie działa.Akumulator jest dobry a paliwo nie zamarza.jest garażowany ale garaż jest nie ogrzewany.samostarteru używałem ale mówią że to szkodzi na turbo,ale po tym pali jak ciepły nawet przy -30:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    1

witam kolego ja też mam case 856xl tylko mianowicie jest taki problem że on nie posiada świec do podgrzewania lecz grzałkę spiralną ona się znajduję w kolektorze ssącym czyli dolotowym jutro zrobię fotkę i ci dokładnie pokażę gdzie ona się znajduje,jak masz stacyjkę to są takie trzy stopnie jak przekręcasz do zapalania to na drugim zatrzymaj się stopniu to jak ci kontrolki trochę przygasną to znaczy że działa bo u mnie działa ta spiral, bo jest nawet taka kontrolka, która się powinna podświetlac podczas zapalanie lecz u mnie się spaliła i nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Case856xl    1

A pali lekko po tym podgrzewaniu u mnie przygasają kontrolki a tą szpirale znalazłem i niby grzeje ale palić i tak nie chce.A ten wężyk poprowadzony z pompy co ma za znaczenie tam przy tej świecy.A jaki akumulator masz w nim bo u mnie jest 12V 135Ah 600A ale chcę go zmienić na mocniejszy.A masz turbo w swoim bo z tego kolektora ssącego jest przewód podłączony do turbo.

 

Kolego a ten jasny wężyk który idzie z pompy do kolektora na jakiej zasadzie działa i czy powinien mieć w sobie paliwo???Bo nie ma ani z niego nic nie kapie:)

 

Edytowanie posta po Moderatorze

post-21563-126583461444_thumb.jpg

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTUR05    1

Witam, ten przewód co jest na zdjęci nie wiem do czego on tam służy, kolego może poszukaj gdzie indziej bo to może byc rozrusznik pobiera za dużo prądu ale wolno kreci przez to nie chcę palic lub jest po prostu już zajechany silnik i tyle i nie będzie palił tak łatwo przy niskich temperaturach. nie mogę pisac C z Zreską bo mi nie łączy klawiatura gdzieś dobrze raz pisze raz nie sorki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oskarus    0

witam, podepnę się pod temat.

Odnośnie case 1056xl. W zasadzie to podobne traktory.

Mianowicie, przekręcam kluczyk czekam, aż świece (czy co tam ma) się zagrzeją itd.

I kiedy przekręcam kluczyk jest tylko takie głuche pstyk i nie kręci.

Zwierany na krótko pali, bez problemu.

Za pomocą kluczyka sporadycznie.

Czy jest jakiś wyjątkowy sposób odpalania tych ciągników, kolejność...

pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Jest takie urządzenie jak próbówka,najpierw sprawdz czy stacyjka przekazuje prąd na rozrusznik,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    70

A gdzie znajduje się ten elektrowłącznik

Tam gdzie rozrusznik takie małe ustrojstwo gdzie idzie ten gruby przewód "+"

 

A żeby sprawdzić czy prąd ze stacyjki dochodzi do elektrowłącznika wystarczy odłączyć cienki przewód i wziąć kawałek przewodu i jeden koniec podłączyć w miejsce "rozłączonego przewodu" a drugim końcem dotknąć grubego przewodu "+". Jak bez problemu załączy to znaczy że coś nie tak ze stacyjką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

A ja stawiam na nieodpowiedni kąt wtrysku. Trzeba go przyspieszyć. Lub ewentualnie może mieć slabą kopmpresje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo1984    0

witam mam taki problem z 856xl... od kilku dni podnosnik przestal opuszczac mi ciegna. zaczelo sie od coraz to wolniejszego opuszczania a teraz mimo ze mam zalozony plug cztero skibowy czyli dosyc ciezki potrzebuje na opuszczenie ok 20 min. co to moze byc??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Gregster
      Witam, pali mi się kontrolka skrzyni biegów, pali się cały czas, ciągnik działa bez zarzutów. Mam instrukcje ale nie do końca ja rozumiem. Przed pojawieniem się kontrolki na stałe, migała 4 razy czyli to była wina masy. Potem zaczęła migać 5 razy. Teraz pali się na stałe. Czy mieliście podobny przypadek? Proszę o pomoc w diagnozie, czy mogę sprawdzić co dokładnie go gryzie? 
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    • Przez ka-1990
      Witam . Mam taki oto problem .ciągnik case 5140 rok 1997(pojedyńczy zegar)-brak wskazań licznika,nie pokazuje ani prędkości ani obrotów silnika.Najpierw znikły obroty a potem prędkość km/h. prosze o pomoc
    • Przez 1994kuba1994
      Witam, szukam mechanika od ciągników case  a dokładnie tych starszych 956 xl itp.  Zależy mi na mechaniku co ma pojęcie a nie że dopiero się uczy. 
    • Przez mihau7
      Witam,
      Mam problem z moim case 5150, mianowicie nie działa regulacja prędkości opadania i głębokości pracy tylnego tuza. Ehr w położeniu "praca" - ten który powinien maszynę opuszczać do zadanej głębokości o zadanej prędkości - opuszcza maszynę praktycznie bez oporu tj. leci w dół zbyt szybko.
      Gdzieś czytałem, że jest to wina zaworu regulacji podnośnika - tego pod kabiną z prawej strony do którego prowadzą dwie rurki z pokręteł prędkości opadania i trybu pracy.
      Ktoś wie jak się do tego dobrać, jak to naprawić/regenerować?
      Pozdrawiam
    • Przez wojtek1312
      Witam wie może ktoś jaka może być przyczyna braku regulacji szybkości opadania podnośnika w case 5140? Pokrętło działa kręci się normalnie natomiast brak efektu opada zawsze z tą samą prędkością wydaje mi się że jest na najwolniejszym możliwym. Jest też problem z podnoszeniem na wolnych obrotach podnosi trochę za wolno dodam że pompa była sprawdzana i jest wszystko ok są jakieś inne możliwości?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj