Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pomocy, Ojciec niedawno pojechał za granice więc problem muszę sam rozwiązać. Jadę sobie fergusonem, wszystko ok. Zgasiłem go ,poszłem załatwić co trzeba , za 20 min wracam, odpalił normalnie i podczas trasy do domu stracił moc , a z tego "grzyba" od filtra powietrza można usłyszeć podobny odgłos co z tłumika i z tego "grzyba" dmucha powietrzem, na obroty bardzo powoli się wkręca, a do garażu już na terenowych wjeżdzałem :blink:

Opublikowano

jedyna rada to tylko remont silnika bo jak dmucha w filtr powietrza to juz po ,,ptokach" a duzo juz nim mtg nakreciłes moze sie myle ale tak sie u mnie dzało w mf i niestety musiał dostac nowe serce silnik był robiony w zwoleniu

Opublikowano

Niecały tysiąc mth po kompletnej kapitalce, wszystko było na nowe zmieniane :huh:

Wał, komplety naprawcze, panewki , głowica i inne pierdoły. Układ wtryskowy po regeneracji.

3 lata pracy na 17 ha, podejrzewam około 600-800mth po kapitalce :blink:

Opublikowano

nim co kolwiek zaczniesz robić to wymień filtr paliwa bo może on broić mam 4514 , więc wiem że przez filtr może coś takiego się dziać i to niespodziewanie , a co do tego dmuchania to u mnie też tak jest a silnik jest super , jak to zauważyłem to miałem obawy ,ale ciągnik chodzi pięknie ma siłe dobrze odpala nawet w mrozy i oleju nie bierze. Tak więc wymień filtr paliwa i dmuchaniem się nie martw .

Opublikowano

A ja mam mf 255 i tez wiem, miałem takie coś po żniwach, że on nawet pustej przyczepy nie mógł radzić, wymieniłem filtr paliwa i było nadal to samo. Jak cofa powietrze do filtra to znaczy, że jest uszkodzona uszczelka pod głowica, słychać wtedy charakterystycznie "cmokanie".

Opublikowano

A powiedzcie mi na czym polega planowanie głowicy ??

 

......polega na zrownaniu plaszczyzny, tej ktora dolega do bloku

 

A odnosnie tematu to...na poczatek zawory, a jesli jest ok to najprawdopodobniej, jak Koledzy juz napisali uszczelka pod glowica

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo to Planowanie głowicy to jej wyrównanie pod uszczelkę przez szlifowanie :blink: Czy jakoś tak !!! Ale nie mylić ze szlifowaniem boszką :huh:

Opublikowano

ja też myślę że jest to uszczelka pod głowicą, zobacz ten filterek paliwa co jest w pompie paliwowej jest on pod głównym przewodem co wychodzi z filtra paliwa i idzie na pompe trzeba uważać przy wyjmowaniu tego filtra bo są tam takie zaworki i nie pomylić ich ponieważ pompa nie miała by smarowania

Opublikowano

. Jak cofa powietrze do filtra to znaczy, że jest uszkodzona uszczelka pod głowica, słychać wtedy charakterystycznie "cmokanie".

 

Właśnie słychać takie cmokanie jak ze sprężarki , wielkie dzięki , co do planowania głowicy to nówkę zakładaliśmy więc nie sądzę żeby tak szybko coś się z nią stało , skoro mechanik tam mówi to pewnie ma racje.

 

Byłem przed chwilą palić go, mam rozrusznik szybkoobrotowy i nie zapalił . Rozrusznik kręcił przez pół minuty , coś tam łapał ale nie odpalił :blink:

Opublikowano

u mnie w Ferdku tez tracił moc to była uszczelka pod głowicą i miałem coś takiego ze cztery razy ale splanowałem (czy jak to sie pisze) głowice i jest oki już ok 2 lat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez tiger2911
      Pod koniec roku pojawił się problem wymieniłem tłumik i kolanko z układu wydechowego po zamontowaniu i odpaleniu po dwóch dniach od montażu, podczas pracy pojawia się woda przy połączeniu układu wydechowego. To jeden z problemów bo drugi to ciągnik raz pali jednego dnia a drugiego nie chce odpalić aż gasnie podświetlenie tablicy  akumulator naładowany na maksa 
      Proszę o podpowiedź co mu dolega 
    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez andrev1822
      Jak w temacie. Ostatnimi czasy mam problem z hydraulika. Podnośnik odkąd kupiliśmy podnosił pulsacyjnie i na zgaszonym opadał dość szybko. Przy orce pługami obrotowymi 3x40 waga około 700kg przy obrocie trzeba było gazu dodać. Ale dzisiaj jak założyłem agregat 3.6m to po robocie zaczął wolno podnosić i ciężko było go złożyć. Strasznie szarpie podnośnikiem i można powiedzieć że całym ciągnikiem. Do wymiany pompy? Mam jeszcze trochę roboty w polu 
    • Przez MF255\
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem gdy olej się rozgrzeje to się zacina Tuz (brak reakcji na suwaki) po ostygnięciu wraca gdy przełącze rozdzielacz pod siedzeniem to belki opadają i jest dobrze.
      Nowy filtr hydrauliczny ,zaworek bezpieczeństwa oringi i podkładki na rurce.
      Gdy ciągnik się rozgrzeje to też słychać delikatne drgania . 
      Ma ktoś może pomysł co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v