Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W skrzyni AQP jest przycisk AUTO na dźwigni. Dodatkowo PQP lub AQP może mieć przycisk wysprzęglania w dźwigni. W Comforcie jest PQ a nie PQP.

To mam takie pytania.

Skoro mój znajomy ma JD 6030 i nie jest to premium a ma w nim przekładnie PQ+, to jaką ma wersje wyposażenia?

Czym się różni przekładnia PQ od PQ+ w serii 6030?

Opublikowano

Ja dodam swoja teorie. Skrzynia PQ to jest taka jak na tym drugim zdjeciu, tylko do przelaczania polbiegow, PQ+ ma dodatkowo przycisk wysprzeglajacy, AQ ma zamiast przycisku wysprzeglajacego przycisk auto, a AQ+ to ma te cztery przyciski. Jeszcze zalezy czy premium czy comfort bo sa inne dzwignie zmiany biegow.

Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem jest to PQ+ w wersji premium.

 

Tak sobie szukalem info na temat tych przekladni i znalazlem taki link.

 

http://salesmanual.deere.com/sales/salesmanual/en_NA/tractors/2008/feature/transmissions/6030p_7030p/6030p_7030p__autoquad_plus_story.html

 

Tutaj widac, ze poczatkowo wersje premium mialy rowniez takie same dzwignie. obecnie AQ+ wyglada tak jak na twojej drugiej fotografii...

Edytowane przez kalol
Opublikowano

Na drugiej fotografii jest PQ+ i występuje w wersji comfort. Ma tylko guziki do przełączania półbiegów, nie ma wysprzęglania. Mam taką w swoim 6930. Skrzynie Auto PQ montowane są do premiumek, bynajmniej tak jeszcze było rok temu jak kupowałem swojego jelonka i tak mówił diler.

Opublikowano

Dzięki teraz trochę się wyjaśniło co jest co.

Tzn. PQ+ w Premium wygląda inaczej niż PQ+ w Comfort, ciekawe tylko dlaczego :D to już nie mogli tego nazwać inaczej.

Opublikowano

Wogole to w comforcie nie wystepuje obecnie skrzynia AQ :D jedynie w premium jest dostepna. Troche sprostuje swoja poprzednia wypowiedz: w comfortach obecnie jest tylko PQ+ (biegi zmieniamy przyciskami), w premium sa dwie PQ+ i AQ+ (moze byc z ecoshiftem). Roznia sie tym, iz premium w PQ+ ma juz sprzeglo w galce a w AQ+ dodatkowo przycisk AUTO a w comforcie tylko mamy polbiegi zmieniane przyciskami.

Opublikowano

Ostatnio przyprowadziliśmy JD 6430 premium z przekładnią AQP. Jak narazie sprawuje się świetnie . Niemoge wiele powiedzieć bo chodził tylko z dwiema autosanami 4t, ale niezałujemy ze wzieliśmy tą przekładnie z auto. Na 4 półbiegach jest dość duży skok prędkości i niemusimy aż tak pilnować że może się przeciązy. Zakresy na początku wchodziły troche ciężko ale po kilku mtg idą jak w masło.

Opublikowano

czytałem posty i widziałem że dużo jest tu dużo mądrych i doświatczonych użytkowników JD a więc mam pytanko czy dotychczas sie borykaliście z jakimiś problemami z skrzynią PQ taką jak w modelu 7700 i czy może ktoś posiada takiego jaśka ?

Opublikowano

czytałem posty i widziałem że dużo jest tu dużo mądrych i doświatczonych użytkowników JD a więc mam pytanko czy dotychczas sie borykaliście z jakimiś problemami z skrzynią PQ taką jak w modelu 7700 i czy może ktoś posiada takiego jaśka ?

 

Mialem okazje kilka razy naprawic PQ w JD serii 7000, 6000. Najczesciej w tych skrzyniach wysiadaja hamulce jazdy do tyłu i urywaja sie sruby trzymajace kosze. Ale wszystkie te awarie zwiazane sa ze zlym uzytkowaniem tych skrzyni.

Opublikowano

Mój kolega ma problem z JD 6800 z 94r .Jechał do domu z pola i ciągnik staną.Rewers działa do tyłu a do przodu nic.Posprawdzałem mu elektrykę,wszystko było dobrze.prąd na cewki dochodzi.Pozamieniałem cewki,nic się nie zmieniło.

Dzisiaj przyjechał serwis z Pollboto chodził,sprawdził,nic.Jutro mają jeszcze raz przyjechać z komputerem i sprawdzać ciśnienie w skrzyni na pompach.

Jak się włączy rewers przy kierownicy po przodu,to ciągnik nic nie reaguję.A jak do tyłu to jedzie normalnie jest ok.Jest to skrzynia 20X20 Power Quad[chyba coś takiego] 5 biegów i 4 półbiegi.

Może ktoś z was miał podobny przypadek.Może znacie jakiegoś mechanika do tych skrzyń.Jakiś tel.

Opublikowano

Mialem podobny przypadek w JD 7530. Trzeba tylko sprawdzic cisnienie na jezdzie do przodu ale pewnie jest dobre i dlatego proponue juz wyciagac skrzynie. Ukrecila sie tulej w glownym sprzegle :D A kontakt niech pan poda do siebie i ja sie skontaktuje.

Opublikowano (edytowane)

rewers jest elektryczno-hydrauliczny.JD ma koło 11 tyś

 

Dzięki za odpowiedzi.

 

Jutro mają przyjechać mechanicy z Strzelina to się coś dowiemy.Prawdopodobnie tarcze poszły.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

rewers jest elektryczno-hydrauliczny.JD ma koło 11 tyś.696483757 Franek właściciel a do mnie 663735556 Tomek.

Dzięki za odpowiedzi.

Jutro mają przyjechać mechanicy z Strzelina to się coś dowiemy.Prawdopodobnie tarcze poszły.

 

I jak tam skrzynia? jaka diagnoze postawili mechanicy?

Opublikowano

Umówili się a nie przyjechali.Kolega dzwonił po 20 razy i nic.Czekamy na innych.Albo tarcze, albo tuleja, albo wałek od rewersu.Tak mówią.Trzeba rozbierać.W tym tygodniu się okaże.

Na pewno dam znać.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeżeli miał PQ to mógłbyć to 6800.

Opublikowano

No to przyjechali mechanicy.Skrzynie wyjeli i rozebrali przy nas.Poszły 4 tarcze od rewersu do przodu.Jedna kosztuję 50 euro.Gorzej bo tryb [tuleję]trzeba zmienić bo tarcze go wyjechały za ok 1000 euro.Maże coś załatwią z używanych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
    • Przez yacenty
      Hejka,
      czy ktoś z was dokładał we własnym zakresie 2 komplety lamp aby uzyskać oświetlenie 360st?
      Moja kabina ma miejsca na boku kabiny i wewnątrz z przodu.
      Pytanie jest takie czy w brakujących miejscach jest wyprowadzona wiązka okablowania czy trzeba coś pokombinować? Coś dokładać czy ewentualnie pociągnąć tylko prąd kablem z lampy obok?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v