Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

JA skrzynie AutoQuadPlus polecam jest ona łatwa i wygodna w obsłudze ,diler mi ją polecił Autopower mi nie polecał ze wzgledu na koszt 20tys euro i na awaryjność. biegi wchodzą bardzo łatwo a pułbiebi "bajka" jeśli sie nie myle autoQuadplus ma w standardzie ecoshift jeśli nie to mniie poprawcie.Na twoim miejscu bym wzioł z ECOSHIFTEM.

Opublikowano

Autoquad Plus to automatyczne zmiana półbiegów,Powerquad Plus nie ma tego,a autopowr to bezstopniówka,Eco shift to ekonomiczna prędkość przy niskich obrotach silnika.Powerquad i autoquad ma tgw.softshift,czyli płynną zmianę biegów.Jak coś źle to poprawcie.

Opublikowano

czyli autoquad pls to taki pół automat, gdzie ciagnik pod obciążeniem sam przełącza półbiegi? Jest możliwość samodzielnej zmiany biegów a półbiegów już nie?

Najbardziej popularna skrzynią jest powerquad, czy autoquad jest dużo dorższy czy awaryjny że nie spotyka sie tych skrzyń?

Opublikowano

@Rotez napisał że autoQuadplus ecoshift 2,202,00E

Awaryjna na pewno nie jest(z pewnością mniej niż autopowr)Wydaje mi się że tylko półbiegi przełącza a biegów już nie,ale do końca z tym pewny nie jestem.I coraz więcej spotyka się tego typu skrzyń na polskim rynku :rolleyes:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W AQP masz ręczną zmianę zakresu/grupy, a biegi zmieniają się automatycznie lub ręcznie. Wprawny operator będzie jeździł PQP jak niewprawny AQP. Z tego co czytałem to w AQP funkcja auto nie jest oszałamiająca. Często ktoś decyduje się na JD, ale najprostszego, bo akurat jest w podobnej cenie jak ciągnik innej marki w tej samej cenie z lepszym wyposażeniem.

Opublikowano

No new holland (niewiem jaki konkretnie model bo niechciałem z przedstawicielem wcale rozmawiać i z jakim wyposażeniem) ale jak mu powiedziałem że interesuje mnie tylko JD 6630 i że będzie kosztował ok 250tyś zł netto to powiedział że załatwi NH o podobnej mocy i lepszym wyposażeniu też za 250tys zł ale brutto.

Teraz zastanawiam sie nad 6830 i zostaje kwestwia czy wybrać zwykłą skrzynie PQP czy AQP ale niewiem czy ma jakieś zalety poza tym że sam przełącza biegi i czy robi to kiedy jest taka potrzeba a nie bez potrzeby.

Opublikowano

Panowie, czy w serii 6x30 dostępne są również AQ/PQ i jaka jest różnica z AQ+/PQ+ ? Czy obie te przekładnie posiadają /lub mogą posiadać/ włącznik sprzęgła w dźwigni i jak to się nazywa?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ogólnie ten "Plus" odnosi się do zmiany biegów guzikami. Obecnie w serii 6030 dostępne są skrzynie PowerRewers i PowerQuad Plus. Zaś AQP i PQP zarezerwowane są dla modeli Premium. AQP i PQP mają przycisk sprzęgła na dźwigni zmiany biegów.

Opublikowano

W 6030 skrzynia Auto Quad Plus ma 3 dodatkowe funkcję w porównaniu do PQP

1. automatyczna zmiana biegów w zależności od położenia dźwigni regulacji obrotów zaraz po osiągnięciu maks lub min obrotów.

2. programowanie najwyższego biegu, czyli do jakiego najwyższego biegu automat ma zmieniać, np do 4, 3 lub 2

3. programowanie biegów do przodu, do tyłu. Przy zmianie kierunku jazdy, można zaprogramować zależność między biegami w przód i tył od 3 biegów w dół i w górę

Opublikowano

Co mi się nie podoba w JD, że takie rzeczy jak ecoshift czy amortyzowana kabina to jedynie w wersji premium!!! ;) Przecież jak można kupować ciągnik np. o mocy powyżej 120 KM, który nie uzyskuje maksymalnej prędkości przy zredukowanych obrotach! Tutaj JD trochę w moich oczach stracił...

Opublikowano

kalol --> jak jak sie pytałem dillera to niebyło niczego czego niemógłbym dobrać do comforta. Mogłem wziać miękka przednia oś i stołek na powietrze. Kabinę też mogłem taka dobrać ale diller powiedział ze jej nie poleca bo niewiele rosnie komfort przez kabinę i najważniejszy jest własnie fotel na powietrze plus ewentualnie miękka przednia oś. Dopłata do kabinyu jest nieopłacalna bo za dużo kosztuje a za mało jest różnicy.

Premium to poprostu JD w wiekszym wyposażeniem standardowym, Comfort niema wielu rzeczy w standardzie ale jest dużo tańszy. I za tą rożnicę w cenie mozna indywidualnie dobrać te elementy które są potrzebne i nie płacić za coś czego sie niechce a jest w Premium.

Jedynie chybna nie można dopłacić do CR i innego wnętrza kabiny.

Opublikowano

A własnei moj diler (contractus bialystok) wycenil mi 6430 comfort, bez ecoshiftu i bez kabiny (tls i siedzenie pneumatyczne oczywiscie bylo i inne pierdoly) na 237 tys netto (we wrzesniu 2009) i mowil ze wlasnie nie mozna miec kabiny i ecoshift w comforcie (porażka). Jak by nie bylo kabiny to bym przezyl, ale ecoshift to podstawa!!! Nie wiem jak w takim razie jest, ale sie dowiem!

Co do kabiny amortyzowanej... Kazdy bierze co lubi. Ja jezdzilem NH t6030 RC mial kabine i siedzenie pneumatyczne (bez osi resorowanej) i w polu bylo nie ziemsko przyjemnie :D gorzej natomiast w transporcie (brak tej miekkiej osi). Miedzy innymi dlatego decyduje sie rowniez na miekka kabine i os aby za bardzo nei odczuwac nierownosci podlaskich drog i pol ;) , bo tyle juz pojezdzilem sobie, ze momentami juz mialem wszystkiego dosc...

Opublikowano

Ja dostałem ofertę na 6830 comfort z tls na 59 tysięcy euro netto, przy czym to była oferta specjalna, ponieważ ciągnik nie był na zamówienie, lecz brany z placu. Więc myślę, że ten 6430 nie jest w zbyt dobrej ofercie. ;)

 

To było w kwietniu 2009, kiedy euro było 4,47, ale było 40 groszy zniżki, więc kurs podobny do tego, co jest teraz.

 

Jednak brakuje mi tego ecoshifta, a porównania do amortyzowanej kabiny w JD jeszcze nie mam.

 

 

Co do skrzyni, to nie wiem kto próbuje oszczędzić na eco-shifcie, kupując skrzynię AP, która jak wiadomo nie ma najlepszych opinii i tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
    • Przez yacenty
      Hejka,
      czy ktoś z was dokładał we własnym zakresie 2 komplety lamp aby uzyskać oświetlenie 360st?
      Moja kabina ma miejsca na boku kabiny i wewnątrz z przodu.
      Pytanie jest takie czy w brakujących miejscach jest wyprowadzona wiązka okablowania czy trzeba coś pokombinować? Coś dokładać czy ewentualnie pociągnąć tylko prąd kablem z lampy obok?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v