Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. mam do sprowadzenia MTZ Belarus 862 i zastanawiam się czy go kupować, jest w super stanie i ma 700MTH przebiegu. Powiedzcie jaka jest różnica pomiędzy tym a MTZ82. Proszę powiedzcie co sądzicie o nim bo nie wiem czy go kupować.

:lol:

post-20575-12641018642_thumb.jpg

post-20575-12641019395_thumb.jpg

Opublikowano

faktycznie ja kupiłem MTZ82 z Niemiec i jestem z niego zadowolony, a w tym trudno powiedzieć może lampy tapicerka , jak kupowałem mojego to też takiego oglądałem ale miał rozkręcony przód i zrezygnowałem, ale podobał mi się bo nie miał wycieków

 

różnic poważnych to MTZ raczej nie będzie miał do tej pory są produkowane praktycznie takie same

Opublikowano

Moim zdaniem to nie ma wielkiej różnicy a dlatego jest 862 ponieważ ma pewnie ulepszenia np. jak można łatwo zauważyć są schodki po prawej stronie i inny typ , inna osłona wałka od przedniego napędu, no oczywiście biała maska:P , inne przednie lampy no i chyba większa butla... może też być troszke inaczej w kabinie ale jeśli chodzi o silnik to na pewno jest to samo co MTZ 82. Jeśli ma naprawde 700MTH to bierz bez zastanawiania za 25tyś :lol:

Opublikowano

silnik d240 tak na tabliczce jest wybite, w środku jest lalunia, pali na dotyk, zalany płynem itd. chodził przy mnie z 20 minut to żadnych wycieków nie było widać. dodaje jeszcze zdjęcie z tyłu.

post-20575-126410446868_thumb.jpg

Opublikowano

Za takie pieniądze to się nawet nie zastanawiaj . Mój znajomy ma takiego samego i też w podobnej cenie kupił i chodzi malina . To jest wersja na Niemcy troszkę inaczej wygląda w kabinie po prostu jest bardziej dopracowany a reszta to same pozytywy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v