Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

i mozesz kolego pietrasek podac jakieś szczególy odnośnie tego wspomagania i fotki wrzucić jak coś to prosze na emaila: boss1-1984@o2.pl i jaki rozdzielacz jeśli tur dwusekcyjny?

Opublikowano

Znajomy to przerabiał ale cały problem w tym że do c 360 przydały by się sanki a do c 330 nie ma zrobił to bez sanek i zaraz połamał c 360

 

ja mam pytanie dotyczące wzmocnienia udzwigu w ciapku czy wymiana pompy hydrauliki na nową jakąś wydajniejszą jest lepsza czy od razu bawić się w pompe zewnętrzną na wałek wom, bo chciałbym żeby ciapek dzwigał żwawo na wolnych obr :D

Opublikowano

Pewnie ze się da :D Ja na C330 mam Tura z C360, dorobione mam tylko mocowania. Jutro postaram się dodać fotki tych mocowań.

 

 

 

 

@Ferdek07 - jak już się bawisz hydraulika to rób od razu zewnętrzną pompę. Tyle że ja bym dał tą pompę na wałku kardana przymocowanego do koła zamachowego, wtedy będziesz miał hydraulikę niezależna od sprzęgła :D

Opublikowano

Przeciwwaga dużo daje.Ja mam prawie komplet obciążników na tylnych kołach i na polu z przeciwwagą mieli a co dopiero bez.Po bele nie używam skrzynki bo ciągam nim przyczepe.A co z firmą Pomarol?.Mój jest z tej firmy z 1996 roku.

Opublikowano (edytowane)

u mnie dzwiga i 1000kg tyle że nie da się jechać :P

 

 

 

 

 

Nie cytujemy ostatniego posta, a swoje przemyślenia piszemy w górnym okienku

Edytowane przez lysyrolnik
Opublikowano

koledzy będę do C330 zakładał tura w garażu mam rozdzielacz ten na błotnik orginał od C330 jedno sekcyjny nie używany od dawna. Teraz moje pytanie tura 1 sekcyjnego podpiąć pod ten rozdzielacz czy pod rozdzielacz pod siedzeniem????? zakładając dodatkową rurkę na wyjście hydrauliki, co jest w praktyce lepsze, bo słyszałem opinie że ten na błotniku często leje olejem mimo jego uszczelniania, dodam że do niczego innego hydrauliki zewnętrznej nie wykorzystuje.

Opublikowano

ja mam ciapka z turem i mam podpietego pod siedzeniem. podnoszenie jest na srodkowej pozycji. prawda ze ten rozdzielacz ciagle leje olejem i wiecznie błotnik brudny. a nie wiesz jak sie podkreca zawór w c-330? bo nie wiem gdzie.

Opublikowano

Ktoś kiedyś pisało założeniu dodatkowej pompy do c-330 na pasek w miejsce sprężarki.Patent został przetestowany i działa.Zastosowałem pompe od Bizona tyle ze zmieniłem kierunek obrotów, kółko pas0we o średnicy 17 cm.Udżwig i wydajnosc tura zwiększyła się sporo.

Ale o ile to narazie nie wiem bo jestem w trakcie przeróbki.Jutro zamierzam założyć siłowniki ( o większej średnicy tłoczyska) zamiast tych oryginalnych .Rama wzmacniająca cały ciagnik jest przygotowana ale jeszcze jej nie załozylem. Jak skończę przeróbkę to zrobię fotki.Zaznaczam, iż przerabiam tura w c-330 z czystej ciekawosci gdyż do większych ciężarów mam większy ciągnik z turem:)

Opublikowano
Przeciwwaga dużo daje.Ja mam prawie komplet obciążników na tylnych kołach i na polu z przeciwwagą mieli a co dopiero bez.Po bele nie używam skrzynki bo ciągam nim przyczepe.A co z firmą Pomarol?.Mój jest z tej firmy z 1996 roku.

 

Przedwczoraj kupiłem tura t 210 z pomarolu biskupiec , wcale nie opłaca sie kupować starewgo tura bo wysięgnik idzie za blisko reflektorów ok 1cm co by sie szturchło to po reflektorze.

Opublikowano

Witam chciałbym skastrułować tura 2 sekcyjnego do c 330. I mam takie pytanie czy ktoś mógłby mi zrobic kilka fotek mocowania go do ciągnika i wszystkie wymiary takie jak naprzykład długość ramy(podnoszacej).Proszę mi nie pisac ze lepej kup gotowy poprostu szkoda mi wywalić 4 tys na coś co będe używał raz w roku.

Opublikowano

co do pompy od c360 do c330 to raczej marny pomysł bo mocowania nie będą pasować wyjścia hydrauliczne itd jeśli chcesz mocniejszą, wydajniejszą to lepiej kupić raczej od c330 tylko ze wzmocnioną

Opublikowano

Witam

 

Wczoraj założyłem tura do mojego ciapka i pojawił się problem, ponieważ w tłokach chyba zostało powietrze i nie wiem jak sie go pozbyć...

 

Gdy nacisne na tura to on sie poprostu ugina i wraca do poprzedniej pozycji tak jakby w tłokach było jeszcze powietrze..

I gdy go opuszcze to musze chwile czekac aby się podnosił..

 

Może ktos wie czy to jest wina tego powietrza, jeśli tak to jak sie go pozbyc??

A mozę coś innego zawiniło??

Opublikowano

Miałem to samo, ale zrobiłem. Więc stań ciągnikiem tak żeby tur opadł a tłoki schowały się do oporu. Przyda się pomoc drugiej osoby wsadzasz kogoś do papaja. W tym samym czasie poluźnij przewód przy jednym z tłoków podłóż jakieś czyste wiaderko lub pojemnik. Każ operatorowi by na małych obrotach zaczął podnosić tura. Gdy olej z bąbelkami powietrza przestanie lecieć zakręcasz przewód idziesz do drugiego tłoka i robisz dokładnie tak samo, a olej który wyleciał wlej z powrotem do skrzyni biegów. Niech wyleci dużo tego oleju, da to większą pewność dobrego odpowietrzenia :( pozdrawiam

Opublikowano
Ktoś kiedyś pisało założeniu dodatkowej pompy do c-330 na pasek w miejsce sprężarki.Patent został przetestowany i działa.Zastosowałem pompe od Bizona tyle ze zmieniłem kierunek obrotów, kółko pas0we o średnicy 17 cm.Udżwig i wydajnosc tura zwiększyła się sporo.

Ale o ile to narazie nie wiem bo jestem w trakcie przeróbki.Jutro zamierzam założyć siłowniki ( o większej średnicy tłoczyska) zamiast tych oryginalnych .Rama wzmacniająca cały ciagnik jest przygotowana ale jeszcze jej nie załozylem. Jak skończę przeróbkę to zrobię fotki.Zaznaczam, iż przerabiam tura w c-330 z czystej ciekawosci gdyż do większych ciężarów mam większy ciągnik z turem:)

 

 

 

Możesz dać fotki tej ramy do ciągnika ? Z jakiej firmy masz tura?

Opublikowano

WItam.

Mam tur'a w moim ciapku ale strasznie wolno podnosi... Podnosnik podnosi dobrze a tur nie mało ze bardzo wolno reaguje to jeszcze wolno podnosi... Gdy go opuszcze to musze czekać z 10s zeby załapał i zaczoł podnosić.

 

Czy tak jest w każym siapku czy tylko u mnie?? i jak temu zaradzić??

 

 

Sorry za bład w temacie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v