Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
a jakie macie opony z przodu bo dzis sie przednimi zapadlem prawie po oś

 

Ja do swojego założyłem w zeszłym roku opony od żuka, ile wytrzymają to się okaże.

Opublikowano

Tylko, że średnica tłoka roboczego (równa średnicy wewnętrznej cylindra) jest większa niż średnica tłoczyska... Niestety, trzeba zdemontować siłownik, aby dokładnie to zmierzyć.

Zakładając, że siłowniki posiadane przez Kolegę mają cylindry o ściankach tej samej grubości to przyrost udźwigu powinien być w granicach 32-33%, więc sporo...

Rozbierałeś kiedyś siłownik jednostronnego działania?? Ja tak i to całkiem niedawno bo w sobotę. W takim siłowniku tłoczysko na całej długości ma taką samą średnicę. W siłownikach dwustronnego działania jest inaczej.

 

Co do opon to mam standardowe. Owszem zapadają się ale na szerokich to nie skręcisz kołami.

Opublikowano

Witajcie

 

Mam przy C330 taki oto widlak - nie znam producenta, tabliczka jest nieczytelna, rok prod 1985 :

 

66810378.jpg

 

Mam problem z uszczelnieniem jego silownika glownego - leje sie nieco olej pomiedzy tlokiem a nakretka na gorze silownika:

 

77917326.jpg

38222525.jpg

 

Na drugim zdjeciu nakretka nie jest dokrecona - bo sie nie da (krecilem kluczem hakowym i 1metrowa rura) - wlozylem pierscien jak ponizej uszczelniajacy. Wlozylem go ta gumowa "wkladka" do gory - czy poprawnie ? Puscza bardziej jak przed naprawa.

 

Wczesniej byl tam taki uszczelniacz jak ponizej - z tym ze byla wlozona tylko czesc ta powleczona grafitem, tego gumowego pierscienia nie bylo ...i bylo w miare dobrze - przez jakies 5 lat. Nakretka byla wtedy dokrecona do konca. Ten pierscien na wewnetrzne scianki jak widac na foto pochylone . Pierscien byl tak wlozony ze byl mniejsza srednica wlozony do dolu - co wydawalo mi sie dziwne. W miare dobrze- tzn w zime (gestszy olej) jednak troche oleju pusczal. W lato nic.

 

Mam pytanie - jak poprawnie zalozyc ten pierscien poprawnie, a moze czym innym to uszczelnic ?

 

92379361.jpg

78321536.jpg

18882646.jpg

 

Z gory dziekuje za pomoc !

 

pozdrawiam

Piotrek

Opublikowano

ten nowy uszczelniacz, kompletny, środkowe zdjęcie musi być założony odwrotnie, tj. tym pierścieniem z napisem UT 60X80X12,5 do dołu siłownika, ten pierścień rozchyla warg uszczelniającą ale ciśnienie oleju dopchnie ją jeszcze bardziej i powinno byc ok

jak będzie leciało dalej to pisz na pw lub na gg

Opublikowano

ten nowy uszczelniacz, kompletny, środkowe zdjęcie musi być założony odwrotnie, tj. tym pierścieniem z napisem UT 60X80X12,5 do dołu siłownika, ten pierścień rozchyla warg uszczelniającą ale ciśnienie oleju dopchnie ją jeszcze bardziej i powinno byc ok

jak będzie leciało dalej to pisz na pw lub na gg

 

Aha no czyli wlozylem go odwrotnie ;/

 

Zrobie jak piszesz i dam znac (dobrze ze kupilem 2szt tych uszczelniaczy ;) ). Jest sens uszczelniac gwint ten duzej nakretki silikonem uszczelkowym?

Opublikowano

nie rób tego, ponieważ później możesz nie odkręcić

nie ma tam jakiegoś oringu który by to uszczelniał, powinien chyba być

 

Oring to by sie sprawdzil jesli uda sie dokrecic ta nakretke do konca...a takiej pewnosci absolutnie nie mam.

Opublikowano

Opony od żuka są takie same jak standardowe, jeśli chodzi o szerokość. Różnią się tylko minimalnie pod względem wysokości.

Opublikowano

Ja kupiłem tura 1 sekcje teraz dorobiłem krokodyla a niedługo będzie łycha hydrauliczna:)

oczywiście mam wspomaganie tylko że nie na orbitrolu bo jak pompa nie pracuje to kołami bym nie skręcił

pompę zewnętrzną chce zrobić na WOM a zbiornik będzie w miejscu akumulatora bo mam tylko 1 12v

Opublikowano

ja mam butle od gazu z samochodów to jak wrzuce jakąś to mmi wystarczy bo jak będe miał pompe od trola to będe miał krótkie wężę od pompy do zbiornika

Opublikowano (edytowane)

zgadza się tani w eksploatacji i jak na swoją moc to se pięknie radzi

ja to z samozbierającej zrobiłem przyczepę do balotów 22 bale słomy i wio do przodu

byłem zaskoczony jak załadowałem słomę i ruszyłem radził se pięknie bo przyczepa jest na dolny zaczep

a w ciapku mam rzadko spotykanego hicza jak by kogoś interesowała taka przyczepa to mogę doradzić

zwróćcie uwagę na układ kierowniczy :)

post-26182-0-33709300-1296507949_thumb.jpgpost-26182-0-34343800-1296508083_thumb.jpg

Edytowane przez marcinmax
Opublikowano

Witam wujek planuje kupić tura do C-330 ale tak żeby był 3 sekcyjny bo chce także krokodyla do obornika.

I chciałbym się dowiedzieć co o tym sądzicie. Czy są w ogóle takie tury do tych modeli ciągników.

Znalazłem na allegro kilka turów:

1. http://allegro.pl/nowy-ladowacz-czolowy-tur-3b-2-lub-3-sekcje-euro-i1435003506.html

Lecz ten jest do 360 ale czy dało by rade doczepić go do 330?

2. http://allegro.pl/ladowacz-czolowy-tur-do-c-330-c-360-mf-255nowe-i1430623878.html

 

Co o nich sądzicie i jakiego wybrać.

Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi.

Opublikowano

Teraz firmy robią tury 3 sekcyjne ze zwykłem mocowaniem do c330 i do tego osprzęt czyli krokodyle, chwytaki itp i nie musisz szukać żadnych "cudów" tylko poszukać na allegro zwykłego tura do c330 a za dopłatą na pewno ma 3 sekcje ;)

Opublikowano

tak są takie tury jest w drugim linku co podałeś za 6600zł. ciężko ta 330 bedzie miała z tym krokodylem ja mam przy 360 3p tego tura co jest w pierwszym linku i kiedyś pożyczyłem krokodyla ( bo się jeszcze nie dorobiłem ) to czasami tył podnosiło a co dopiero 330 co jest krótsza i lżejsza. szkoda przodka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v