Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jak wspomniałem wcześniej do lekkich prac jak najbardziej ten ciągnik się nadaje. Zresztą można zobaczyć w mojej galerii takowy ciągnik z TURem. Pracuje już ok 6 lat, bez żadnego wspomagania. Przez ten czas załadowałem nim jakieś 300 ton wapna, przewiozłem tony piasku, żwiru, gruzu itd.. Ponadto podwalam nią sobie zboże w stodole. Woziłem również baloty, ładowałem obornik etc. Prawdę mówiąc jest za słaba, aczkolwiek do takich prac wystarczająca. I jak również wspomniałem NIGDY mi nie poderwało tyłka !!! Oczywiście nie ma co porównywać 30 do większego ciągnika z przednim napędem ...

Opublikowano

Nie robiłem c-330 z turem i nie chcę, ale robie większym c-360 z krótkim turem i ty mi kitu nie wciskaj ! Masz c-330 dlatego tak bronisz jej, widać że nie pracowałeś większym ciągnikiem z ładowaczem... W c-360 do obornika też musze zakładać skrzynke i się ślizga na błocie, a lepszy dołek przednie koło wpadnie i już stoi, c-330 z orginalną skrzynką waży tyle co c-360 bez skrzynki... Radze tobie troche popracować w cięższych rzeczach np. obornik, piach, bele kiszonki wtedy dopiero możesz sie wypowiadać...

Co z tego że założy on tura do c-330 jak będzie musiał tylko po twardym jeździć ? byle błoto i stoi...

Niestety c-330 ma ciężko ciagnąć samą siebie, jest za lekka taka prawda i nie pisz inaczej bo tak jest

Opublikowano

"żeczy"- hehe

 

Zapraszam do mnie za ok 2-3 tygodnie- będę ładował wapno- gwarantuję szczena Ci opadnie. Ps a łychę przy moim TUR`ze mam duuużą !!! A wapno trochę waży. Zrobię specjalnie dla Ciebie test podnoszenia balota słomy, Big Baga oraz podwalania zboża ...

Owszem 30 to gó*no nie ciągnik, ale na wypisywanie takich głupot jak podrywanie d*py itp się nie zgodzę. Aaa i w zimie daje radę przy odgartywaniu śniegu, aczkolwiek nie ma 4x4

Opublikowano

Nie ma sprawy za 2-3 tygodnie będzie filmik ...

Opublikowano

Mały błąd sie dla każdego trafi :D

Czekam na filmik, ale słome to raczej podniesie, zboże też lekkie a wapno średnio. lepiej by było nagrać jak bierzesz mokry piach :D

Z tą łychą http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/145564-ursus-c-360-tur-3b/ pełną mokrego piachu, czuć jak tył majta, jest lekki.

Big baga 500kg. miał jeszcze lżej podnieść jak tą bele http://www.youtube.com/watch?v=7KiLKJmAQEY

Opublikowano

Hehe i Ty się dziwisz, że d*pę podrywa. Taką łyżkę mają przeważnie ciągniki o mocy ok 80 KM. Ja w swojej 30 mam trochę mniejszą. Porobię fotki i zrobię filmik jak podnoszę mokry piach, gruz, kamień itd.

Wapno lekkie- hmm ciekawe.

Opublikowano

A ten Twój jest jakiś niezwykły ??? :D

 

Szczerze chciałbym zobaczyć jak Twój TUR podnosi pełną łyżkę mokrego piasku- nagraj proszę filmik !

 

Aaa, przecież to głupota montować taką łyżkę do takiego ciągniczka (no chyba, że do zboża)

 

Ps. Ile razy Twoja 60 przechodziła remont skrzyni ?

Opublikowano
Mam też zwykłego tura z tą małą łychą co wy macie

Tak więc ja również mam niezwykłego TURa (w pełni hydraulicznego) :D Nawet nie wiedziałem, że jest taki podział na TURy zwykłe oraz niezwykłe- ale to szczegół

 

Czekam z niecierpliwością na filmik...

Opublikowano

Jest zwykły mechaniczny i nie zwykły hydrauliczny :D hehe

dobra koniec OT

Postaram się filmik nagrać, ale oczywiście jak będzie pogoda, bo muszę kiszonkę robić, a zawsze jak ją okrywam to turem piach wożę :D

Opublikowano

Spróbujcie sobie w górach taka trzydziechą popracować, jak trzeba na zboczach sianokiszonke wozić to będziemy wtedy gadac... zresztą każdy swoje chwali, jak ktoś pracuje na 10ha równych jak stół to i c-330 może służyć jako główny traktor

Opublikowano

ja to sie wogóle dziwie jak tur może współpracować z c-330... przecież tam dupsko bedzie fruwać ;)

Na dupsko odpowiedni obciążnik i jazda!!

 

Dzięki za odp. ale chciałbym wiedzieć gdzie najlepiej tura kupić (w Wielkopolsce) i jaki wyjdzie całkowity koszt z montażem. Pytałem też czy rozdzielacz dorzucają,czy trzeba samemu kupić.

Opublikowano

witam kolegów wink.gif

 

mam pytanie... w tym roku będę najprawdopodobniej prasował słomę która pójdzie na tereny popowodziowe... słoma ma podobno zostać odebrana TIR-em i tu problem... czy c330 da radę załadować 2 warstwy? oczywiście nie ma 2 sekcji która by wypoziomowała widły tylko zwykła linka która je otwiera... czy nie będzie problemu z załadunkiem? bo własnie zwykle zdarzało mi się że bardzo ciężko było odblokować zatrzask...

Opublikowano

Dużo smaru i dobra dźwignia i otwieranie zatrzasku nie straszne [pod warunkiem że nic nie jest pogięte] ;) Ja myślę że da radę 2 warstwy belek na TIR'a ułożyć bo normalnie na stogu można 3 wartwy ułożyć jeśli się nie mylę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v