Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Marcin, kupisz material, praca i sprzedaz za 300 zl. Zastanow sie czy Ci sie to oplaci. Co innego firmy ktore robia to w duzych ilosciach to i material znacznie taniej kupuja! Mysle ze nikt Ci tu nie doradzi, musisz sam przemyslec czy to bedzie dla Ciebie oplacalne.Ja robilem kilka lat temu dla siebie, troche wyszlo taniej, ale juz nie pamietam dokladnie ile.Pozdrawiam

Opublikowano

Ja mam na sprzedaż łańcuchy do ciężkiej serii ursusów na tył jedno sezonowe mało używane nie zdarte jak nowe jak by ktoś chciał to pisać na PW lub na gg 5124719 pozdrawiam

Opublikowano

ja mam zrobione łancuchy do c360 z liwatora do liści od buraków. chodzą już 8 lat i pochodzą drugie tyle mam używam je każdej śnieżnej zimy ponieważ mam szybę do odwalania sniegu ^^

Opublikowano

liwator w języku niektórych tubylców to po naszemu elewator.

Łańcuch naljepszy byłby z łańcuchów o rozrzutnika, lub jeszcze wieksze ogniwa jakie są np w 60-ce przy szelkach. Dla tych, co koniecznie chcą łańcuchy radzę wybrać się na większe złomowisko - można tam znaleźć przydatny towar.

No i łańcychy dobre są jak opony są już z bieżnikiem "kojak" - wtedy on ciągnie.

Przy nowych oponach wejdzie on pomiędzy protektory i wiele pożytku z niego nie ma. Ja mam opony radialne i świetnie radzą sobie w śniegu sypkim np. na polu. Gorzej na ubitym np na drodze - wtedy koła ślizgają.

Natomiast jazda z łańcychami dobra jest jak jest śnieg, jeśli łapisz kołem czarnego asfaltu łańcuch szybko się zużywa

Opublikowano

Ja też próbuje robić łańcuchy do c-360 o takim kształcie http://moto.allegro.pl/lancuchy-picoya-dostawcze-terenowe-krakow-i1284038372.html . Ogniwo 18 mm więc powinno wystarczyć. Myślałem i czytałem to właśnie łańcuchy rombowe są najlepsze bo nie ściąga.Kiedyś miałem założone te normalne (poprzeczne) i c-360 była bez obciążników i bez kabiny i powiem wam że nie za ciekawie tylko lekki przechył 10-20 stopni do traktora miałem zapiętą o przodu przyczepę 2 kołową. Do przodu to nic ale do tyłu to tragedia szczególnie gdy ustawiłem się po skosie do przechyłu traktor po prostu na wstecznym się zsuwał z góry i obracał się niekiedy o 60 stopni.Koszt tych łańcuchów bedzie duży ale tak trzeba gdyż c-360 będę przerabiał na 4x4 bedzie miała wtedy z przodu te 10mm. Z przodu planuję założyć tuz do pługa. I wtedy to żaden śnieg z tymi łańcuchami nie bedzie mi straszny. Wiem że trochę zchodzę z kursu ale czy myślicie że to dobry pomysł bo oprócz 4x4 planuję jeszcze podrasowanie silnika (tłoki i inne) do 60km. Oraz przepływ hydrauliki do 35 l

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez aniszek1
      Witam,
      Ponieważ po przeczytaniu tu na forum kilku obszernych tematów o malowaniu w tej chwili więcej nie wiem niż wiem, dlatego pozwoliłem sobie założyć ten wątek aby dowiedzieć się co jak i czym malować aby było dobrze
       
      Mam kilka sprzętów do pomalowania mianowicie:
      1: stare pługi -stan: farba oryginalna z odpryskami zadrapaniami i rdzą.
      2: sanki do bel, kulek,  - stan: sama stal bez żadnego podkładu ani farby w tej chwili cała pokryta rdzą.
      3: nowa dwukółka dopiero co pospawana - stan: stal nowa hutnicza ze składu więc gdzie nie gdzie trochę nalotu rdzy - zwłaszcza na belkach stalowych.
       
      Jakie efekty chce osiągnąć:
      - zabezpieczyć i odnowić maszyny aby nie rdzewiały,
      - farba na maszynach nie wyblakła za 2 lata. Maszyny będą pracowały w różnych warunkach deszcz, słońce, mróz
      - nie dało się tak łatwo sprzętów uszkodzić, zadrapać, porysować etc.. Wiadomo są to sprzęty rolnicze nie samochód wiec nikt nie będzie na nie dmuchał i chuchał.
       
      No i teraz od początku:
      To że trzeba oczyścić materiał ze rdzy i starych odprysków farby (czy cała farbę zdzierać?), potem odpylić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną to to wiem. Dalej nie wiem jaki podkład użyć? PROTECT 360 - PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY, Unikor C, Urekor S Podkład Antykorozyjny śnieżki?  coś innego? - w żadnym ze sprzętów nie uda mi się w 100 % pozbyć rdzy czy to w zakamarkach czy innych miejscach trudno dostępnych. Piaskowanie odpada. Więc z tego co się orientuje inne podkłady odpadają.
      Dalej czy jak już podkład wyschnie to go mam zmatowić papierem? nakładać jeszcze inny podkład? chciałbym użyć farby poliuretanowej, bo z tego co się orientuje jest  najlepsza do maszyn, ciężko ją uszkodzić i takie tam . Tylko że jest jedno ale, na stronach producentów unikor-u urekor-u (swoją drogą to czym się te dwa podkłady różnią?)  nigdzie nie jest wyszczególnione że można na nie kłaść farbę poliuretanową. więc jak to jest?

      Więc podsumowawszy gdyby ktoś mądry mógł napisać co i jak zrobić aby było dobrze i dlaczego akurat tą farbę czy podkład użyć a nie inny  to był bym ogromnie wdzięczny.
    • Przez patrykrolnik11
      Witam,mam problem .Rozcieńczam farbę chlorokauczukową podczas malowania, i gdy dużo dodam farbę to farba spływa. Jeśli doleję mało  robi się pajęczynka. Proszę o pomoc !
    • Przez sandrii
      Witam czy da się jakoś przerobić ten siewnik konny na siewnik do kukurydzy czytałam stare wpisy ale żeby dopytać co i jak stworze nowy wpis 
      i dokładnie co to jest ten górny wysiew?
    • Przez ursucolo1214
      Witam, ja zapytaniem czy da się przerobić Tur 1 na 3A z siłownikiem od cyklopa.

      Tur ten będzie pracował przy Ursusie c330. chcę już zlikwidować linkę z tego tura na rzecz właśnie tego siłownika 

      i też mam tutaj drugie zapytanie jaki by był najlepszy rozdzielacz dwusekcyjny do tego 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v