Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
marcin974

Łańcuchy na koła do C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Koła
marcin974    25

Witam

Jak miałbym komplet łańcuchów na koła do C-360 to znalazłbym klijenta na nie za tak okolo 300-400zł za 2szt?

 

 

Mam takie i moze na ich wzór zrobiłbym komplet nowych :)

 

Wygląda to mniej wiecej tak:

http://www.goralmet.pl/lanciagniki.php


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

jak możesz i masz klienta to rób, jak dla mnie dziwny temat trochę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiekkk    7

Marcin, kupisz material, praca i sprzedaz za 300 zl. Zastanow sie czy Ci sie to oplaci. Co innego firmy ktore robia to w duzych ilosciach to i material znacznie taniej kupuja! Mysle ze nikt Ci tu nie doradzi, musisz sam przemyslec czy to bedzie dla Ciebie oplacalne.Ja robilem kilka lat temu dla siebie, troche wyszlo taniej, ale juz nie pamietam dokladnie ile.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin974    25

właśnie muszę pomierzyć ile łańcucha na jedno koło potrzeba i zorientować się ile sam łańcuch wyszedłby


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

to jest tak urządzone ze spawanie to nic nie ma :)

Z ogniwek gniesz takie "Esy" i łączysz...


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    14

Ja mam na sprzedaż łańcuchy do ciężkiej serii ursusów na tył jedno sezonowe mało używane nie zdarte jak nowe jak by ktoś chciał to pisać na PW lub na gg 5124719 pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    52

ja zrobiłem sam takie łanicuchy ale podobne bardzo tanio to wyszło :lol:


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    52

do mf255 i ja nie robiłem na wygląd do orginałów i gdzieś tak na ok.200zł

:lol: zł


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

A łańcuchy to w GS-ie kupisz :lol: i pospawasz :D.

Takie łańcuchy moja babcia na drutach zrobiła gdy pracowałem na tej ładowarce.

http://img264.imageshack.us/img264/4185/070104084627.jpg

 

Te łańcuchy majo chronić oponę przed uszkodzeniem a nie zwiększyć uciąg.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    52

dwa łanicuch :lol:


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90daniel    14

ja mam zrobione łancuchy do c360 z liwatora do liści od buraków. chodzą już 8 lat i pochodzą drugie tyle mam używam je każdej śnieżnej zimy ponieważ mam szybę do odwalania sniegu ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mareczek78    1

liwator w języku niektórych tubylców to po naszemu elewator.

Łańcuch naljepszy byłby z łańcuchów o rozrzutnika, lub jeszcze wieksze ogniwa jakie są np w 60-ce przy szelkach. Dla tych, co koniecznie chcą łańcuchy radzę wybrać się na większe złomowisko - można tam znaleźć przydatny towar.

No i łańcychy dobre są jak opony są już z bieżnikiem "kojak" - wtedy on ciągnie.

Przy nowych oponach wejdzie on pomiędzy protektory i wiele pożytku z niego nie ma. Ja mam opony radialne i świetnie radzą sobie w śniegu sypkim np. na polu. Gorzej na ubitym np na drodze - wtedy koła ślizgają.

Natomiast jazda z łańcychami dobra jest jak jest śnieg, jeśli łapisz kołem czarnego asfaltu łańcuch szybko się zużywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuszc360    0

chciałem robić łańcuchy na koła do zetora 8011 ale to jest trochę roboty i pomyślałem że zamiast w koło koła dać łańcuch to może linka stalowa mogła być co wy na to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FNMK    0

Ja też próbuje robić łańcuchy do c-360 o takim kształcie http://moto.allegro.pl/lancuchy-picoya-dostawcze-terenowe-krakow-i1284038372.html . Ogniwo 18 mm więc powinno wystarczyć. Myślałem i czytałem to właśnie łańcuchy rombowe są najlepsze bo nie ściąga.Kiedyś miałem założone te normalne (poprzeczne) i c-360 była bez obciążników i bez kabiny i powiem wam że nie za ciekawie tylko lekki przechył 10-20 stopni do traktora miałem zapiętą o przodu przyczepę 2 kołową. Do przodu to nic ale do tyłu to tragedia szczególnie gdy ustawiłem się po skosie do przechyłu traktor po prostu na wstecznym się zsuwał z góry i obracał się niekiedy o 60 stopni.Koszt tych łańcuchów bedzie duży ale tak trzeba gdyż c-360 będę przerabiał na 4x4 bedzie miała wtedy z przodu te 10mm. Z przodu planuję założyć tuz do pługa. I wtedy to żaden śnieg z tymi łańcuchami nie bedzie mi straszny. Wiem że trochę zchodzę z kursu ale czy myślicie że to dobry pomysł bo oprócz 4x4 planuję jeszcze podrasowanie silnika (tłoki i inne) do 60km. Oraz przepływ hydrauliki do 35 l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez RometOgar200
      Witam jestem tutaj nowy i jeśli napiszę temat w złym miejscu z góry przepraszam ,ale przejdzmy do sedna ,zamontowałem wspomaganie elektryczne do mojej 60-siatki ,ale obudowa skrzyni jest od 40-stki. I mam problem ,ponieważ patent jaki i z 40-stki i z 60-siątki nie mieści się tam gdzie powinno być jego miejsce. Z góry dziękuję za wszystkie pomysły.
    • Przez Ursus355i912
      Witajcie. Posiadam przyczepę deutz fahr f 327 i mam duże problemy z rozłączaniem napędu podbieracza. W związku z problematycznym sprzęgłem wpadłem na pomysł by zastosować napęd hydrauliczny z ciagnika (ursus 912) , dodam ,że obecnie napędzanie podbieracza następuje przez pasek klinowy . W tej wersji łańcuch podający zza podbieracza , wyposażony w nagarniacze pracowały cały czas, a podbierak byłby wyłączany na pryzmie. Napęd hydrauliczny posuwu nie wchodzi w grę, Bo z tyłu są wałki roztrząsające . Co o tym sądzicie ? Jak duży silnik zamontować? Czy ma to sens? Z góry dzięki za rady
    • Przez Wieczor
      Witam wszystkich
      Potrzebuję pomocy jak już wyżej wspominałem w zakresie zrobienia elektronicznego wskaźnika poziomu ziarna w skrzyni. Poznaniak S043. Chciałbym go trochę uwspółcześnić i zrobić komputer do sterowania parametrami siewnika ,jak na razie idzie mi dobrze tylko napotkałem problem właśnie z tym wskaźnikiem. Próbowałem już czujnika do paliwa ale ma za małą skale odchylenia. Jestem otwarty na wszystkie propozycje. Jeśli można zależało by mi na gotowym czujniku (do kupienia).   
    • Przez kubox9876
      Potrzebuje przekładni o przełożeniu 1:2 żeby zwiększyć obroty pompy. Paski odpadają.Jakieś pomysły żeby to zrobić jak najmniejszym kosztem A żeby zdawało egzamin. Albo jest możliwość żeby po prostu obrócić obroty bo mam skrzynie biegów.
      Proszę o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.