Damian87

JohnDeere 6300 - problem ze wspomaganiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Damian87    0

Hej,

 

Mam koledzy taki problem - pare miesiecy temu wypchalo mi z zakowki weza ktory idzie pod kierownice do orbitrola. Mechanicy wymienili mi waz i zakuli od nowa. W tym tygodniu podobna sytuacja, rozerwalo mi zakowke i dalej ciekl plyn. Oba razy byly z tylu przy podnosniku zaraz za kolankiem. Pierwszym i drugim razem stalo sie to po tym jak skreciłem kołami do końca i chwileczkę zrobiło sie ciśnienie. Pytanie moje - czy nie powinno byc jakiegoś zabezpieczenia zeby to ciśnienie nie wywalało mi węża? A moze ciśnienie jest za duże?

Dodam ze od kupna nic sie nie działo. Zaczęło sie po przeglądzie serwisowym.

czekam na rady

 

pzdr


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

powinien być gdzieś zawór bezpieczeństwa, jak nie w orbitrolu to gdzieś indziej w układzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

a może być że jest za dużo płynu hydraulicznego? Bo ci z serwisu nalali na maxa wg. miernika. W tej chwlili jak skręcę kołami do końca i docisnę jeszcze kierownicę to słychać że pompę dusi. I właśnie nie wiem czy to tak ma być czy właśnie nie ;/

Tak samo nie wiem czy to jest z tym związane czy nie ale jak rozłącze hamulce i nacisnę (chyba) lewy to z tyłu chyba przy pompie cłychać takie cykanie coś jakby upuszczało ciśnienie. Przy prawym tak się nie dzieje.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Ile masz tego płynu nalane nie ma znaczenia. Tu coś tkwi w orbitrolu lub w jego układzie (pewnie jakis zawór)

Jeżeli masz w nim hydrauliczne hamulce (przyczepy)to te cykanie jest jak najbardziej charakterystyczne dla tego bajeru ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Hej,

 

Mam koledzy taki problem - pare miesiecy temu wypchalo mi z zakowki weza ktory idzie pod kierownice do orbitrola. Mechanicy wymienili mi waz i zakuli od nowa. W tym tygodniu podobna sytuacja, rozerwalo mi zakowke i dalej ciekl plyn. Oba razy byly z tylu przy podnosniku zaraz za kolankiem. Pierwszym i drugim razem stalo sie to po tym jak skreciłem kołami do końca i chwileczkę zrobiło sie ciśnienie. Pytanie moje - czy nie powinno byc jakiegoś zabezpieczenia zeby to ciśnienie nie wywalało mi węża? A moze ciśnienie jest za duże?

Dodam ze od kupna nic sie nie działo. Zaczęło sie po przeglądzie serwisowym.

czekam na rady

 

pzdr

Czy po wymianie przewodu mierzyli ciśnienie w układzie hydraulicznym . Napisz jaką masz pompę czy zębatą czy tłoczkową i jeśli mierzyli ciśnienie podaj jego wartość jeśli nie to bez pomiaru nic niemożna stwierdzić. Poziom oleju niema nic wspólnego z pękającymi wężami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

no dobra, cykanie jest ok ale dlaczego cyka tylko lewy?

Co do pompy to nie mam pojęcia jaka jest w 6300. Nie mierzyłem także ciśnienia. Węże wymieniali mi mechanicy samochodowi wiec nie wiem czy będą mieć coś do mierzenia ciśnienia hydraulicznego. Tak czy inaczej narazie to zostawię i zobaczę czy jeszcze raz coś się stanie.

A co do zaworu to wie ktoś może gdzie w 6300 taki jest?


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

"Cyka", bo jeden pedał jest od uruchamiania hamulca hydraulicznego a drugi od hamowania kół w ciągniku :) . Co do tego zaworu możesz poszukać w katalogu- gdzieś jest dany link na AF do katalogów JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kor    0

Witam,mam pytanie długo użytkujesz ciągnik ,czy niema problemu z zapaleniem rozgrzanego ciągnika,czy słychać zawór przeciążeniowy przytrzymując dzwignie od hydrauliki zewnetrznej,zawór jest umieszczony na pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

napisałem esej, klikłem "Napisz" i wywaliło mi neta... bezcenne :/

 

w skrócie - JD mam ~2lata. Dziś wywaliło mo znowu przewód idący do siłownika od wspomagania. Sytuacją którą znam z zetorów czyli po przekręceniu kierownicy do końca i probie dalszego kręcenia kierownica lekko przeskakuje i czuć, że zawór przepuszcza. U mnie tego nie ma, jak dojade do końca i dociśnię to kierownica jest sztywna a czuć i słychać, że pompa dostaje po du**e...

Niegy nie zwrócilem uwagi czy slychać ten zawór po przytrzymaniu dźwigni hydrauliki do końca :/

 

jutro postaram się nagrać co u mnie w JD piszczy i tutaj wrzucić jakiegoś linka

 

Aha, może mi ktoś podać info gdzie szukać i jak się dobrać do tego zaworu oraz do calej pompy? Zdjęcie poglądowe naprawde mile widziane :D


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj