Damian87

JohnDeere 6300 - problem ze wspomaganiem

Polecane posty

Damian87    0

Hej,

 

Mam koledzy taki problem - pare miesiecy temu wypchalo mi z zakowki weza ktory idzie pod kierownice do orbitrola. Mechanicy wymienili mi waz i zakuli od nowa. W tym tygodniu podobna sytuacja, rozerwalo mi zakowke i dalej ciekl plyn. Oba razy byly z tylu przy podnosniku zaraz za kolankiem. Pierwszym i drugim razem stalo sie to po tym jak skreciłem kołami do końca i chwileczkę zrobiło sie ciśnienie. Pytanie moje - czy nie powinno byc jakiegoś zabezpieczenia zeby to ciśnienie nie wywalało mi węża? A moze ciśnienie jest za duże?

Dodam ze od kupna nic sie nie działo. Zaczęło sie po przeglądzie serwisowym.

czekam na rady

 

pzdr


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

powinien być gdzieś zawór bezpieczeństwa, jak nie w orbitrolu to gdzieś indziej w układzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Damian87    0

a może być że jest za dużo płynu hydraulicznego? Bo ci z serwisu nalali na maxa wg. miernika. W tej chwlili jak skręcę kołami do końca i docisnę jeszcze kierownicę to słychać że pompę dusi. I właśnie nie wiem czy to tak ma być czy właśnie nie ;/

Tak samo nie wiem czy to jest z tym związane czy nie ale jak rozłącze hamulce i nacisnę (chyba) lewy to z tyłu chyba przy pompie cłychać takie cykanie coś jakby upuszczało ciśnienie. Przy prawym tak się nie dzieje.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    70

Ile masz tego płynu nalane nie ma znaczenia. Tu coś tkwi w orbitrolu lub w jego układzie (pewnie jakis zawór)

Jeżeli masz w nim hydrauliczne hamulce (przyczepy)to te cykanie jest jak najbardziej charakterystyczne dla tego bajeru ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Hej,

 

Mam koledzy taki problem - pare miesiecy temu wypchalo mi z zakowki weza ktory idzie pod kierownice do orbitrola. Mechanicy wymienili mi waz i zakuli od nowa. W tym tygodniu podobna sytuacja, rozerwalo mi zakowke i dalej ciekl plyn. Oba razy byly z tylu przy podnosniku zaraz za kolankiem. Pierwszym i drugim razem stalo sie to po tym jak skreciłem kołami do końca i chwileczkę zrobiło sie ciśnienie. Pytanie moje - czy nie powinno byc jakiegoś zabezpieczenia zeby to ciśnienie nie wywalało mi węża? A moze ciśnienie jest za duże?

Dodam ze od kupna nic sie nie działo. Zaczęło sie po przeglądzie serwisowym.

czekam na rady

 

pzdr

Czy po wymianie przewodu mierzyli ciśnienie w układzie hydraulicznym . Napisz jaką masz pompę czy zębatą czy tłoczkową i jeśli mierzyli ciśnienie podaj jego wartość jeśli nie to bez pomiaru nic niemożna stwierdzić. Poziom oleju niema nic wspólnego z pękającymi wężami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

no dobra, cykanie jest ok ale dlaczego cyka tylko lewy?

Co do pompy to nie mam pojęcia jaka jest w 6300. Nie mierzyłem także ciśnienia. Węże wymieniali mi mechanicy samochodowi wiec nie wiem czy będą mieć coś do mierzenia ciśnienia hydraulicznego. Tak czy inaczej narazie to zostawię i zobaczę czy jeszcze raz coś się stanie.

A co do zaworu to wie ktoś może gdzie w 6300 taki jest?


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    70

"Cyka", bo jeden pedał jest od uruchamiania hamulca hydraulicznego a drugi od hamowania kół w ciągniku :) . Co do tego zaworu możesz poszukać w katalogu- gdzieś jest dany link na AF do katalogów JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kor    0

Witam,mam pytanie długo użytkujesz ciągnik ,czy niema problemu z zapaleniem rozgrzanego ciągnika,czy słychać zawór przeciążeniowy przytrzymując dzwignie od hydrauliki zewnetrznej,zawór jest umieszczony na pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

napisałem esej, klikłem "Napisz" i wywaliło mi neta... bezcenne :/

 

w skrócie - JD mam ~2lata. Dziś wywaliło mo znowu przewód idący do siłownika od wspomagania. Sytuacją którą znam z zetorów czyli po przekręceniu kierownicy do końca i probie dalszego kręcenia kierownica lekko przeskakuje i czuć, że zawór przepuszcza. U mnie tego nie ma, jak dojade do końca i dociśnię to kierownica jest sztywna a czuć i słychać, że pompa dostaje po du**e...

Niegy nie zwrócilem uwagi czy slychać ten zawór po przytrzymaniu dźwigni hydrauliki do końca :/

 

jutro postaram się nagrać co u mnie w JD piszczy i tutaj wrzucić jakiegoś linka

 

Aha, może mi ktoś podać info gdzie szukać i jak się dobrać do tego zaworu oraz do calej pompy? Zdjęcie poglądowe naprawde mile widziane :D


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez _Grzesiek_5
      Witam,
      Od dłuższego czasu hydraulika wydaje odgłosy jakby miało zaraz coś sie rozlecieć, ale wszystko działa. w dniu wczorajszym wymieniłem wszystkie filtry na nowe oryginał zalałem nowym olejem john deere i myślałem że będzie jakaś poprawa no i jest gdy nie ruszam ładowaczem bądz kierownica to cicho pracuje a jak czymś ruszę to zaraz słychać dzwięk jak na nagraniu.
      Od początku , zapalam johna i słychać to co na nagraniu gdy kręce kierownicą bądz ruszam ładowaczem po jakimś czasie jest lepiej ale dalej to słychać i nie pracuje cicho .Czasami potrafi odciąć jakiś zawór i przestaje działać wszystko ,zgaszę zapalnę ciągnik i wszytko zaczyna działać. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną?
      Dzięki za odp
      video-1585735926.mp4
    • Przez roxor
      Witam panowie mam problem ze swoim jd 6900 mianowicie chodzi o to iż nie chce mi się rozłączyć przedni napęd. Sprawdziłem już bezpieczniki, ta cewke od przedniego napędu i wszystko działa dobrze. Sprawdziłem też ciśnienie w skrzyni biegów i na wolnych obrotach jest takie mocne 13 bar a przedni napęd nadal się nie chce rozłączyć ( dodam jeszcze ze niedawno wymienilem filtry i olej w skrzyni) wie może ktoś z was co to może być lub co jeszcze powinienem sprawdzić? proszę o podpowiedzi z waszej strony dziękuję i pzdr.
    • Przez TraktortoZetor
      Jd6200 
      Gniazdo elektryczne do przyczepy
      Stop i pozycja jest natomiast kierunki są słabe. Zasilanie na kierunki wychodzi 7V tylko. Gdy podam masę bezpośrednio z akumulatora do pinu masowego gniazda nic to nie daje. Wina przerywacza? Gdy przekręce zapłon to przerywacz stuka bez włączonych kierunków.
    • Przez Kubek95
      Witam. Piszę tutaj ponieważ mam problem, jakiś czas temu kupiłem John Deere 3140 z uszkodzonym pierwszym biegiem. Ciągnik rozebralem, poskładałem, wszystko działa, oprócz elektryki, po zdjęciu kabiny i ponownym jej założeniu nie działa mi teraz odpalanie Jelonka z starteru. Kluczyk jak przekręce to kontrolki się świeca, przekręcam starter to kontrolki gasną, a rozrusznik nawet się nie odezwie. Na krótko rozrusznik kręci jak szalony i ciągnik bez problemu odpala. Teraz moje pytanie, czy ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej do tego ciągnika, ewentualnie samej tej kostki przy kabinie (kabina sg2) żeby jakoś spróbować odszukać po kablach problemu, albo poprowadzić nowa instalacje? Bardzo bym prosił o pomoc bo bez jakiegokolwiek schematu będzie ciężko zacząć cokolwiek, a tak to zawsze jest jakiś punkt zaczepienia. 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam,
      wszystkie mądre głowy, chciałem się dowiedzieć co może być przyczyną zbyt gwałtownego ruszania z rewersu (praktycznie nie da się ruszyć bez sprzęgła ponieważ łeb by urwało) tak samo jest z półbiegami nie zmieniają się płynnie i do tego również wałek wom gdy włączę to od razu szarpie a nie ma płynności. Czy skrzynia jest już na ostatnich nogach ? czy może to coś mniej skomplikowanego? są tam jakiś zawory które tym sterują ? Prosiłbym o wypowiedź osoby które mają wiedzę i chcą z nią się podzielić i pomóc rozwiązać ten problem. Bo gdy byłem w serwisie i Pan wspaniały mechanik znawca wszystkiego stwierdził że jest wszystko dobrze i płynnie to działa to już mi się ode chciało więcej z nim rozmawiać.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj